Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
  1. #1
    חבר רשום RONI's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,340

    Cool נסיעה בשיפוע צד

    מה יותר בטוח?ולמה!
    נסיעה בשיפוע צד נעול,רק אחורה.קדימה+אחורה.
    או בלי בכלל.נימוקים יתקבלו בברכה!

  2. #2
    חבר רשום shachar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    הודעות
    5,485

    ברירת מחדל חוזר: נסיעה בשיפוע צד

    נראה לי שעדיף בלי נעילות.

    כך שאם יש הפרש בין הגלגלים הנעילה תגרום לאחד מהם להחליק על הקרקע ויכולה לגרום לאובדן אחיזה
    110TD5
    Festina lente

  3. #3
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,430

    ברירת מחדל חוזר: נסיעה בשיפוע צד

    פיזיקלית? אני לא חושב שזה משנה.


    העניין הוא שיש כאן קטע נוסף. קטע של נהג. החוסר בנעילות כביכול שומר עליך כך שכשהגלגלים במעלה השיפוע יאבדו משקל לגמרי, הם יסתחררו ויעצרו את ההתקדמות שלך. אם תהיה נעילה היא תאפשר לך להמשיך, גם לתוך שיפוע שיהפוך אותך.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: נסיעה בשיפוע צד

    בשיפוע צד הכוונה לתנועה לאורך מרחק בשיפוע צד . ( דופן של מאגר מים ... מסילת רכבת .... ! )
    ולא עליה שנכשלה הגורמת לרכב להכנס לשיפוע צד .
    שיפוע צד לבעלי נעילה מלאה הוא מקור לצרות .
    שיפוע צד הוא מקום טוב לבעלי נעילה אוטמטית .
    אתה מקבל נעילה טובה רק בזמן שצריך ובכל זאת מאפשר לסרן לקזז להתקדם גם בתנועת סרטן ( על הצד ) מבלי להכנס לסיבוב מלא של גוף הרכב ( מה שמביא לא פעם להתהפחות ) .
    ******
    נהיגה ישרה בשיפוע צד מחייבת הרבה ריכוז הבנה של השטח ומאד חשוב מכוון חיצוני .
    ******
    איציק

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: נסיעה בשיפוע צד

    נהיגה ישרה בשיפוע צד מחייבת הרבה ריכוז הבנה של השטח ומאד חשוב מכוון חיצוני .
    ואם עצרת והתחלת לחשוב, יש ספק אין ספר. תלה חבר או שניים על הדופן ליתר בטחון, או פתח רצועה הצידה ושיתמכו בך. חשוב הרבה יותר מסוג הנעילה.

    מבחינה פיזיקלית, אני מסכים עם חנן - ההבדל הוא שבלי נעילה, אתה אולי, ודגש - אולי - תעצר לפני התהפכות כי הגלגל בצד הגבוה מאבד אחיזה. עם נעילה, וזה לא משנה אוטומטית או לא, אתה תמשיך להתקדם כי על הגלגלים התחתונים יש המון משקל.

    אני מעדיף שתי נעילות בכל מצב שנדרשת שליטה ותנועה איטית, בלי נעילות אתה נתקל בבעיות אחיזה בנוסף לבעיות השיפוע, וצריך לפצות בתנופה ו/או לבחור קוי התקדמות שהם לא אידיאליין מבחינת השיפוע. הרי מן הסתם אנחנו לא מדברים על שיפוע צד נקי מבטון - אלא על שטח אמיתי, שכל ס"מ בו שונה מהקודם. אני נוהג בג'יפ נעול אוטומטי קדימה אחורה, גבוה ורך מאד, ששיפועי צד הן התורפה שלו בגלל הגובה - אני עובר שיפועי צד גבוליים עם הנוסעת (אשתי בדרך כלל) תלויה על הדופן, בתור תעודת ביטוח.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

נושאים דומים

  1. עזרה בשיפוץ מזרקים
    על ידי kiklop1 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-07-11, 22:49
  2. השתנקות בשיפוע
    על ידי tallevi בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 27-09-10, 14:29
  3. תגובות: 2
    עדכון אחרון: 08-02-08, 14:52
  4. עזרה בשיפוץ סרן קדמי
    על ידי Neilman בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 45
    עדכון אחרון: 26-07-07, 22:09
  5. מתחיל בשיפוץ cj5
    על ידי Adam7 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 35
    עדכון אחרון: 10-02-07, 16:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •