ג'ק עגלה... נמכר בסביבות 150שח במבצעים.
ידית כח טובה... 100שח
אימפקט 18-20V ... עוד 500 שח פלוס
Sent from my S60 using Tapatalk
אהלן
אני נוסע על פגארו מוגבה עם צמיגי 31 50/50 ברשיון.
בנוסף יש לי בצד...סט 33 שטח מלא ..מוכן עם גאנטים שלא ברשיון.
מידי פעם חשקה נפשי לצאת לשטח הסמוך לביתי עם ה 33... מה שעשיתי עד היום זה להעמיס את הסט על הגיפ לפאנצר מאכר קרוב ולשלם לו מאיה על כל החלפה.
השאלה ..
מה הדרך הכי קלה וזולה מבחינת רכישת ציוד להחליף הנ״ל באופן עצמאי בבית על משטח מפולס ?
ג'ק עגלה... נמכר בסביבות 150שח במבצעים.
ידית כח טובה... 100שח
אימפקט 18-20V ... עוד 500 שח פלוס
Sent from my S60 using Tapatalk
היה ג׳יפ, עוד ג׳יפ ועכשיו Ford F-250 Tremor
השכרת קרוואנים
אפשרי ברור, גם עם הג'ק והמפתח המקוריים של האוטו, אבל ניסית לפתוח ולסגור 24 אומי גלגל בשיא הקיץ? חוויה מתישה בלשון המעטה...
אתה מחפש סט כלים שיעשה שבשבילך את רוב העבודה... אחרת ימאס לך ופשוט לא תעשה את זה.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
אפשר ידית ראצט ארוכה ואז יש גם קצת מהידית כוח וגם יותר קל לפתוח לסגור, בלי חשש טחינת ברגים עם אמיפקט, אפילו שזה הכי נוח.
יש אימפקטים זולים שיכולים לקצר התהליך ורק את ההידוק הסופי לעשות עם היד.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
היה ג׳יפ, עוד ג׳יפ ועכשיו Ford F-250 Tremor
השכרת קרוואנים
לא יודע כמה זמן ואיזה אתגרים אתה צולח עם צמיגי ה 33 .אבל,
הפאג'רו לא בנוי לצמיגים אלו , במוקדם או במאוחר תגזר צריה מאחור.
וזה כבר קרה עם צמיגי 31 .
בנוסף, אם מדובר באוטומט והנסיעה בחול ים או בוץ, ממליץ לשפר משמעותית את קרור הגיר.
רענן
קניתי את הרכב עם שני סטים כפי שפירטתי למעלה.
הבעלים הקודמים נסע כל הזמן עם ה 33.
אני מסיבות ברורות חזרתי ל 31.
המטרה העיקרית היא לתת לעצמי עבירות קלה יותר לאזור טיולים בבוץ ברמת הגולן ...הסביבה שבדרכ אני מטייל בה וכאמור להחזיר בסיום את ה 31.
הרכב מוגבה מספיק כדי להכיל את ה 33 ונראה שלמרות שהבעלים נסע עם ה 33 פרק זמן די ארוך ... לא נגרם כל נזק למכלולים.
* אשמח לשמוע ולהבין ...בנוגע לקירור הגיר שכתבת.
הגיר מתאמץ יתר על המידה, למען יאריכו ימיו רצוי לצנן השמן ברמה טובה מהמקור.
זה שלא נשבר עד עכשיו לא אומר שזה בסדר אבל אם אתה נוהג שקול ויודע מה המשמעויות, אין סיבה להימנע מהרעיון שלך שיותר בריא מלנסוע כל הזמן על 33 לרכב שלא שודרג בהתאם.
הבלאי מואץ, שלא יהיה ספק.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
פג'רו לדורותיו מסתדר מצויין עם 33 בלי שום שינויים.
זה לא אומר שלא צריך לנהוג בlow בשטח לטובת קירור גיר טוב יותר, ולא אומר שמותר לכסח עם מכות גז בראשון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא יודע לגבי "מצויין" לרוב הדיזלים לא עוברים את ה-32, ולא מעט מאלה שעברו חוזרים אחרי פיצלוחי צריות מרובים (דווקא נהגים שקולים שנהנים לנסוע לאט). בבנזין יש גם כמה חברים שיושבים על 35.
אני מתייחס רק לQ. אבל נציין גם שאלה ששמים 32-33 וכו הם כלים מוגבהים מאוד, נעולים קדימה בדרך כזו או אחרת.
גם אצלי מדובר ב Q
מוגבה מאד
יש לוקר (נועל טבור... שאגב עד היום לא הבנתי איך יש רק בצד אחד ולא בשניים ???)
נראה לי שבגלל שאני בין כה וכה צריך מברגה לבית אולי אשלב בין השניים.
אגב
מהנסיעות הקצרות שהיו לי עם ה 33
זה עולם אחר ... פשוט גן עדן .. כאילו והרכב מרחף בקלילות מכל מה שיש שם למטה ...
יש הבדל מדוד בעבירות וניידות בין 31 ל-33, הבדל מוכח מעבר ל״הרגשה״.
הבדל ברמה שלדעתי לא מצדיק החלפת הגלגלים כל פעם וגם לא מידי פעם.
שים בצד חוקיות, מבחינה טכנית, יש ערך מוסף רק להחלפה קבועה, במידה והרכב יכול לקבל את השינוי (שינויים מכניים ופחחות).
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
יש מברגות אימפקט שיעשו את העבודה. לא ברמה של לפתוח את האומים מ0 אבל יקלו מאוד את ההחלפה אם רק את הפתיחה הראשונית והסגירה הסופית תעשה ידנית.
אני אוהב את הכלים של דיוולט, יש מגוון מאוד גדול אם תרצה בעתיד להוסיף כלים מעבר למברגה.
מה שלי יש זה dcf887 עם 205nm היא אחת החזקות שיש עם פוטר משושה 1/4". היום אתה יכול למצוא אותה באיביי בפחות מ75$ לפני משלוח. תוסיף סוללה או 2. של 2ah ומטען ויש לך אחלה סט שיכול לשרת אותך בהמון עבודות נוספות בבית.
אני משתמש באימפקט של דוואלט, דגם 899.
זה לא מברגה, זה אימפקט, יותר חזק ממה שמשתמשים הפאנצ׳רמאכערים.
לפתיחת גלגלים הוא פינוק אמיתי, להידוק שלהם אני מוריד את העוצמה שלו למצב האמצעי כדי לא לגזור גוז׳ונים, והוא כבר הוכיח את עצמו מספר פעמים מול ברגים עיקשים מהסוג הנפוץ ברכבים מתיישנים. מומלץ בחום שיהיה תמיד בג׳יפ, לא זול, ולא מתאים בכלל לשימוש כמברגה.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
תן לי לנחש- הלוקר רק בצד שמאל? טריק ישן ונכון של בעלי Q משופרים כי למעשה צד ימין משולב על ידי המשלבת המקורית וצד שמאל מחובר קבוע. האם אתה נעול מקדימה? אם אתה חושב שלא כדאי שתבדוק בוודאות.
השלב הבא אחרי הוספת לוקר שמאל היא הוספת מפסק חשמלי ששולט על פעולת הסלנואידים של השילוב בכנף, ככה אפשר לנתק מבלי להידרש לעירבוב הידית.
בכל אופן עם 33 וגם עם 31 ממליץ לזווד ציריה ספייר וכלים להחלפה.
אימפקט דרייב 1/2של מילווקי. יש בארהב בכלום כסף
המרת מטען בארץ ב150 ש"ח וסיימת סיפור
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
שמרו על קשר