טעות שלי...לא בדקתי את המעגל המשני נכון
ננסה שוב
בנראה הרב מודד שלי מתקופת התיכון כבר לא מדייק
עדכון
הורדתי את הכוילים ובדקתי התנגדות. לא יודע אם אני מבלבל פה בין משני לראשי אבל בכולם היום ערכים זהים
ראשי 470 אוהם
משני 79 קילו אוהם
כולם עושים ניצוץ
אין לי את הספר למנוע הזה - שלחתי עכשיו שאלה לקישור של גיא האם הספר כולל את המנוע 1.2 בנזין
בספר שכן יש לי (דגם 1.6 שלא נמכר בארץ, מדובר על התנגדות משנית של 9100-12300 אוהם - דרך אגב רשום שם שתקלה תופיע רק עם קצב המיספייר יעלה על 4% בתקופה של 15 דקות רצופות, כנראה בגלל זה אין תקלה עדיין)
מה שלב הבא:
1. בדיקה ויזואלית של פלאגים, חיבורם לכויל ונראה עם יש ניצוץ - הפלאג לא אמור להיות מוארק לבודי?
2. בדיקת קומפרסיה - כנראה יחכה להכנסה למוסך, כי אין לי כלים
3. ?
דרך אגב - אחד הסרטונים לבעיות הצתה
https://www.youtube.com/watch?v=Xid1szp5a-g
- - - Updated - - -
רענן - פלאגים הוחלפו במוסך יבואן, ולפי המקט בחשבונית זהים לקודמים, והסטנדרט אירידיום
אני אהיה מאוד עצבני אם שמו משהו אחר
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
טעות שלי...לא בדקתי את המעגל המשני נכון
ננסה שוב
בנראה הרב מודד שלי מתקופת התיכון כבר לא מדייק
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
קח בחשבון שמיספייר בהאצה מצביע יותר על ליקוי באספקת הדלק ולאו דווקא במערכת ההצתה.
יש לך סורק שיכול להראות לך נתוני מנוע (קריאות חיישנים, stft, ltft)?
לא ניתן לבצע אבחון רק על סמך סימפטומים, אתה חייב נתונים.
לא נראה לי שסלילי ההצתה הם הכיוון...(למה רק בהאצה?) ובדיקות התנגדות לדעתי שוות ל&#@...
טל.
זה בהחלט יכול להיות סלילים.
בהאצה יש כמות דלק גדולה ואם הניצוץ חלש הוא לא מצליח להצית אותם כמו שצריך. תופעה קלאסית של ניצוץ בעייתי (מאלף ואחת סיבות) היא גיהוקים בהאצה.
(נכון, גם דלק).
בדיקות התנגדות הן דווקא טובות (אם יש לך את הערכים שהיצרן קבע שהם חוקיים). למשל,
לפעמים הניצוץ מצליח להתגבר על נתק בסלילים אבל זה גורם להתחממות יתר של כל הכויל, דבר שכשלעצמו מחליש עוד יותר את הניצוץ. זה גם מסביר למה זה קורה כשהאוטו מתחמם ולא בהתחלה.
אז עדכון לנושא (למרות שמסקנות אמיתיות אין)
הלכתי למוסך יבואן שבו הרכב מטופל (יש שם אדם יקר מקהילת דאציה)
מסרתי לו דיווח של הבעיה ולאחר שבוע המנוע הוחלף!
נמסר לי שבוכנה מספר 3 עבדה ב 75% - קומפרסיה??
הבעיה נעלמה ועכששיו הגיע הזמן למכור את הרכב לרגל קבלת רכב מהעבודה
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
שמרו על קשר