1200 כולל התקנה? מחיר סביר ביותר.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
אהלן חברים
מחפש עסקים שחורטים אוקולון לקפיץ סליל אחורי למיצובישי לנסר שנוסעת הרבה עם עגלה.
סביב ה2 אינטש, כולל התקנה והכל.
רצוי איזור דרום - ב"ש נתיבות אשקלון וכו.
קיבלנו הצעת מחיר ממקום אחד ב1200 ונשמע לי דיי יקר
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
1200 כולל התקנה? מחיר סביר ביותר.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אם אתה יכול להשיג קפיצים ספייר, וזה אמור להיות עניין די זול - נסה קודם לנסר חצי כריכה מכל סליל, אם זה עוזר אבל רק קצת - אז כריכה שלמה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תוכל לנסות בכתום
https://www.katompu.co.il/blank-5
כשמורידים חצי כריכה או כריכה זה מעלה את קבוע הקפיץ לא מעט ומוריד מגובה הקפיץ כן מעט. בד"כ נקודת האיזון החדשה תחת עומס גבוהה יותר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם קבוע הקפיץ שווה ליחס בין הכח המופעל על הקפיץ למידת התכווצות הקפיץ(dL) אז אני לא מצליח להבין מה אתה אומר...
A much better option...
https://www.youtube.com/watch?v=tmcKIJo1D8g
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
יש בלנסר מקום לכרית שכזו? או שיש דגם לפרייבים?
הטריק של אסף, או ספייסר לביטול כריכות עובדים ונותנים גובה אבל מקצרים את חיי הקפיץ בוודאי אם הרכב נוסע עמוס. הורדת מספר הכריכות מעלה את קבוע הקפיץ, אבל מעלה את המאמצים בקפיץ כולו ברמה שהוא יתעייף וישקע תוך חודשים.
אם כבר אז עדיף הספייסר שמבטל כריכה בגובה קבוע במקום השיטה של אסף של לחתוך קפיץ. הכי פשוט, זול וקל, לא דורש פרוק, פשוט דוחפים ספייסר באמצע הקפיץ בין כריכות. לקנות באיביי, חפש coil spring spacer למשל:
https://www.ebay.com/itm/Suspension-...tqU:rk:15:pf:0
כאמור - יגביה ויקשיח בדיוק כמו שאתה רוצה במיידי, יהרוג את הקפיץ בטווח הארוך יותר, אבל אני מניח שזה לא באמת משנה כי לגרור עם לנסר זה לא עבודה לכל החיים.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אתה לא יכול פשוט להסביר על פי נוסחה??
קבוע הקפיץ שווה למודול הזיחה כפול קוטר החוט ברביעית, לחלק בשמונה פעמים קוטר הסליל בשלישית, כפול מספר הכריכות...
עכשיו זה הרבה יותר ברור..
אבל עזוב שטויות...האייר ליפט שהציע tzagi זה פתרון קסטום בדיוק לצורך שהועלה כאן על ידי הפות"ש. אבל בדיוק.
טל.
שמרו על קשר