עוד דבר שצריך לדעת זה כשאתה מזמין ציפ מהלינק שנתן חנן,לא לשכוח לתת את כל הפרטים לגבי האוטו ומערכת ההזרקה וגם באיזה סלד אתה רוצה שהאוטו יעבוד,יש גם לציין שהאוטו עם גיר ידני.
אם מדובר על קניית צ'יפ מבריאן מwww.tbichips.com אז מהחשבונית שקיבלתי ממנו הסתבר שהוא לוקח 50 דולר על התכנות, 32 דולר על הצ'יפ, 16 דולר על בית הפלסטיק של הצ'יפ ו4 דולר על המשלוח.
לכן, שווה לבדוק איתו, ולשלוח אליו צ'יפ מקורי עם בית הפלסטיק, ולשלם לו רק על התכנות והמשלוח. זה חסכון של הרבה כסף, שווה ערך לדלק לטיול...
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
עוד דבר שצריך לדעת זה כשאתה מזמין ציפ מהלינק שנתן חנן,לא לשכוח לתת את כל הפרטים לגבי האוטו ומערכת ההזרקה וגם באיזה סלד אתה רוצה שהאוטו יעבוד,יש גם לציין שהאוטו עם גיר ידני.
lead, follow.... or get out the way
תודה על כל התשובות.
יש למישהו אולי דוגמא 1. 2. 3. של דברים שאני צריך לפרט?
בנוסף לגבי שאלתי בעבר, איך אני יכול לחבר בנוסף את מד המהירות?
People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it.
I'm learning to Fly
הנה דוגמא של מייל שאני שלחתי לבריאן. מה שהוא עשה, כי לא הגדרתי לו, ולטעמי זה לא היה מוצלח כל כך, זה להשאיר את סל"ד הסרק על 500 . לטעמי, לCJ יותר מתאים משהו כמו 700 סל"ד, ולכן כדאי לציין גם את זה.
HI , I have a 1986 CJ8 with 258 engine (plastic valve cover) no EGR or air pump (emissions) , manual trans.
I converted the Jeep to a TBI system that I took from 1989 GMC Safari:
serv no. 1227747 akss
86akss k390033978
16083581
I do not use speed sensor.
I do not use knock sensor.
I do have O2 sensor, TPS sensor , MAP sensor and temperature sensor.
I use the ECM for fuel only. It means that I do not connect the "C" port from the TBI ignition module to the Jeep coil. I use the original ignition system of my Jeep.
The ECM steel recieves reference signal from the ignition module because I connected the distributor pick-up both to the original ignition module and the TBI ignition module.
Thermostat is opening at 82 celsius.
The temperature sensor is the GMC original sensor.
I do not need economy mode nor power mode. I just want the engine to work smoothly.
My address is:
***********
My visa number is:
**** **** **** ****
valid thru 03/07
Thanks.
Hanan Orlov
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
בדיעבד עניין הסל"ד דווקא מוצא חן בעיניי !
היום כשהמערכת עובדת כמו שצריך , אין למנוע בעיה לשמור על 500 סל"ד, הוא עובד שקט ועגול עד כדי כך שאני לא תמיד מרגיש שהוא מונע, היתרון של 500 סל"ד יציב הוא בבלימת מנוע בירידות - אני כמעט ולא משתמש בבלמים בירידת מדרגות ושיפועים חדים.
אני כמעט ולא משתמש בגז בעליות של מדרגות קלות ,
אני שם ראשון low ומשחק רק בהגה ממש כמו רכב אוטומט כשקשה לו אני שומע אותו מעלה טיפה את הטורים לבד אבל זה מעצבן אנשים אחרים שמחכים למעלה או למטה כדי לעלות
ניר זה לא בטוח ש500 סל"ד מתאים למנוע cj , צריך גם לבדוק אם האלטרנטור מייצר מספיק מתח
זה כבר לא רלבנטי מה מתאים למנוע CJ , זה עובד מצויין , זה מתאים לי וזה מה שחשוב.נכתב במקור על ידי UNIX
ממילא מערכת הדלק כבר אינה מקורית, מערכת ההצתה אינה מקורית, האלטרנטור אינו מקורי, מחברים וולטמטר ובודקים אם יש טעינה (ויש טעינה) גם אם לא הייתה טעינה טובה ב 500 סל"ד לא היה קורה כלום כי משך העבודה בסרק הוא זניח.
לא מדובר רק על טעינה יש גם את עניין הקירור אבל
אתה אומר שזה תקין אז אין שום בעיה .
לעניות דעתי הבעיה הגדולה ביותר היא שימון החלקים במנוע.
יכול להיות שב 500 סלד לא מועבר מספיק שמן לחלקים שונים במנוע והבלאי גדול.
אך מאחר ואתה לא נוסע הרבה בגיפ. ולך זה מתאים ...
איחלתי לחיל הצלחה בהמשך תפקידו (-:
אם רוצים ללכת על הסל"ד הנמוך ביותר האפשרי, בלי שיגרם נזק למנוע, הייתי מחפש בספר הטיפולים ובודק באיזו גירסה של CJ נתון הסל"ד היה הנמוך ביותר. יש מגוון רחב של אופציות: אוטומטי/ידני/קליפורניה/שאר העולם/עם אלמנט מניעת זיהום כזה או אחר/בלעדיו וכו' ולכל דגם יש את הסל"ד שלו.
למיטב זכרוני הכי נמוך שמצאתי שם היה 550 סל"ד, ולכן זה מה שהייתי הולך עליו. מתחת לזה מסתכנים בלחץ שמן נמוך מדי. היום אולי המנוע במצב פיקס, אבל בהמשך, כשמיסבי הקרנק ישחקו קצת?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
האם ניתן להוסיף מפסק שיאפשר לבחור בין שני מצבים של סל"ד. אחד לשימוש רגיל ואחד להלימת מנוע?
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
אפשר לשחק עם סל"ד המנוע ע"י נגד משתנה על חיישן החום .
אבל אז התערובת תהיה ענייה או עשירה מדי תלוי בכיוון .אבל אם זה לירידה מסוימת אז זה נראה לי רעיון לא בכלל
אז הנה הפיתרון שלכם (ושלי בבוא היום)
אורי טל
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
כבר יש "פתרון" לבלימת מנוע. לא צריך להמציא.
תסגרו סוויץ' . הכול כבר טוב, אז התחלתם לחפש "בעיות" מהתחת? :?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תסגרו סוויץ'?! בחייך, חנן. מה קורה כשהרכב נעצר והמנוע נכבה? מה עם הברקסים וההגה?נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
אורי טל
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
זה נקרה לשפר![]()
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
כשהרכב נעצר אתה כבר לא צריך ברקסים והגה.
אני לא ממש הייתי רציני. פשוט מופתע מה"בעיות" שאתם ממציאים ומנסים להתגבר עליהן.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
פטנט שעשיתי בג'יפ: ע"י כבל (של ספידומטר) סובבתי מתוך הקבינה את בורג הטורים ויכלתי לסגור את הפרפר בירידות או לפתוח אותו בשביל זוויות קיצוניות. אחלה דבר.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
מנוע הצעדים יפצה על הנסיונות שלך לסגור מצערת, ויעלה חזרה את הטורים.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
שמרו על קשר