Close
עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 67
  1. #1

    ברירת מחדל הג'יפ מוזרק !

    TBI GM הורכב במקום הקרבורטור ועובד !
    המערכת עברה אלי מהג'יפ של חנן, צ'יפ מתוכנת, חיישני חמצן,טמפ', MAP , מצערת, עובדת בחוג סגור. ה TBI שופץ באמצעות קיט שיפוץ, מודול הצתה GM מקבל קריאה מהפיק-אפ של המפלג המקורי ומעביר נתונים למחשב.
    הבאג היחיד כרגע הוא שבמצב של ניהול הצתה דרך מחשב ההזרקה (ECM) עבודת המנוע אינה סדירה בסרק עד כדי דימום המנוע, ברגע שאני עובר לניהול הצתה באמצעות מודול ההצתה, המנוע עובר לפעולה סדירה.

  2. #2
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    מז"ט
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  3. #3
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    Thumbs up חוזר: הג'יפ מוזרק !

    ניר, התחברת במקביל מהפיקאפ אל שני המודולים, והעסק עובד פיקס? אם כן, אז באמת מז"ט ואפשר לברך על המוגמר.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    עדיין לא התחברתי במקביל לשני המודולים, זאת משימה פשוטה ביותר, כי לפני כן אני רוצה להבין בדיוק איפה הבעיה כרגע. בשלב הזה אני פשוט מנתק את הקונקטור של הBYPASS-SIGNAL , הטורים בסרק מתייצבים מייד והוא גם נוסע בסדר גמור, אם אני אחזור למודול המקורי ואשתמש במערכת כ fuel only , זה ללא ספק יעבוד מצויין, אבל זה בכל זאת מסקרן ומאתגר לפתור את התעלומה.

  5. #5
    חבר רשום itay-rover's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2004
    מיקום
    כפר מישר
    הודעות
    533

    Question חוזר: הג'יפ מוזרק !

    הסטה קלה של נושא הדיון,
    תגיד,חשבת במקרה,שאגב הפרויקט המענין הזה,יש סיכויי לפתיחת "פירצה" להסבה לגפ"מ בצורה חוקית לסיקס,או כל רכב ללא מערכת הזרקה?
    על פי התקנות רק כלי רכב משנת יצור 95 ומעלה ובעלי מערכות הזרקת בנזין מאושרות להסבת הנעה בגפ"מ.אם ננסה למצוא הגיון בהחלטה(משימה לא פשוטה,אבל נתאמץ....)מערכות הגפ"מ עברו גם הן אי אלו תהפוכות ופיתוחים והמערכות המודרניות שנקראות היום"מערכות דור שלישי"(נישמע מאוד סקסי בימנו...)מבוססות וחלקן תלויות במערכת ניהול המנוע המקורית(בנזין).ולכן המעבר מבנזין לגז אכן יכול להתבצע בלחיצת כפתור,אין ספק יש כאן יתרון ברור למערכות החדשות.

    בקיצור,האם לדעתכם יש כאן איזשהוא צעד קדימה לכיוון אישור התקנה של מערכות גפ"מ לרכבים שלא מוזרקים במקור?(כמובן שזה לא פשוט בכלל מבחינה חוקית,כרגע לצערנו,מבחינת החוק,התקנה של מערכת הזרקה כזו קצת בעייתית....)

    וזה לא שאני נגד!!!!!!!!!!!ההפך אני דווקא מאוד מפרגן ובאמת כל הכבוד!
    וויליס CJ-3A שנת 1953.
    לנד רובר SERIES ||A 109 שנת ייצור 1966.בנתיים מסתובב הרבה בדרום..
    אוסף טרקטורים ישנים משוקמים למצב אפס שעות.

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    אחרי נסיעת מבחן, מערכת הצתה מקורית שולטת על ההצתה, המחשב שולט במקביל על הזרקת הדלק - סוף הדרך !
    המנוע עובד עגול, לא מחסיר פעימה, בשום מצב ובשום שיפוע !

  7. #7
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניר ל
    אחרי נסיעת מבחן, מערכת הצתה מקורית שולטת על ההצתה, המחשב שולט במקביל על הזרקת הדלק - סוף הדרך !
    המנוע עובד עגול, לא מחסיר פעימה, בשום מצב ובשום שיפוע !
    המנוע נותן ניצוץ כרגע ללא קשר ל ecm?
    אם כן זה המצב הכי טוב שיש עם ההזרקה , ניסיתי כבר את כל האופציות וככה הכי טוב .
    תתחדש ותזהר בשיפועים .

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !


  9. #9
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    ...וככה זה נראה בשטח.


    הג'יפ מניע, עומד, עובד, פיקס:

    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  10. #10
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    תתחדש.
    כמה עלה לך כל הסיפור?

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    תלוי בכמה אתה משיג את המערכת מפירוק ואילו חלקים אתה קונה חדשים.
    מערכת קומפלט מפירוק + משאבת דלק חדשה+ מתאם בהזמנה מחו"ל+ קיט שיפוץ ל TBI + צ'יפ צרוב בהתאמה אישית עלה בסה"כ 2700 ש"ח, חנן התעסק בזה מספר חדשים כדי ללמוד את העסק בצורה טובה והקפיץ את את הנושא הזה בכמה כיתות - לפני כן לא היתה מערכת שעבדה בצורה מושלמת למעט הקיט שהזמין עמי.
    היום יש כאן את הידע להוציא מערכת מושלמת בתוך יום עבודה עם חיסכון של 30-50% מעלות מערכת מושלמת בארה"ב. ניתן כמובן לחסוך לא מעט כסף אם חוסכים את שיפוץ ה TBI, משאבת דלק, החלפת צ'יפ, אני נוסע כרגע עם צ'יפ מקורי לצורך בדיקה וזה עובד אחלה, אבל בחוג פתוח בלבד כי המערכת ירדה מרכב 89 שלא תוכנן לעבודה עם חיישן חמצן בארץ והצ'יפ נצרב בהתאם.

  12. #12
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    לפני כן לא היתה מערכת שעבדה בצורה מושלמת למעט הקיט שהזמין עמי

    אני חושב שזו הצהרה קצת מוגזמת, גם כי אנחנו לא מכירים את כל מי שהרכיב הזרקה בישראל, וגם כי אני חושב שברוך ויניב כבר התגברו על התקלות שלהם.

    מה שכן נכון לומר, אני חושב, זה שאחרי שתצא הכתבה העניין הזה יהיה הרבה יותר פשוט לביצוע וזול למשתמש הפשוט, חסר הידע המוקדם.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  13. #13
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    אני לא הבנתי משהו קטן , אתה טוען שאתה נוסע על הצ'יפ המקורי ובכל זאת
    המערכת עובדת במצב סגור? אפילו שלא מוגדר למחשב בכלל שיש חיישן חמצן?

  14. #14
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    או קי קראתי שוב וקבל התנצלות הבנ תי שכרגע היא לא מגיעה למצב סגור .
    תתחדש , אגב עם דלק 98 וההזרקה המנוע עובד בכלל מעולה

  15. #15

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    ניר שלום
    1 מז"ט על ההזרקה. האם יש הבדל בתאוצה ? יש מצב שנוספו מס' סוסים לאורווה?
    2. בשבת הקרובה מתקיים מחזור 3 בקרוס קאנטרי, באיזור יבנה ונחל שורק , מה מצבך לשבת?
    נשתמע
    אבי
    להחליט- זה כל הסיפור
    סבלנות - בעיקר תורמת

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    חזרתי עכשיו מטיול דרומה, 500 ק"מ כביש ושטח, שלושה תדלוקים,

    ההזרקה עובדת שיגעון, חסל סדר השיגעונות של הקרבורטור, לא משתנק, לא מציף, לא מגמגם, מניע מיד בכל מצב, בלימת מנוע יוצאת מן הכלל בלי בקפיירים ובלי צורך לשחק עם המצערת בשום מצב, מבחינתי תמורה מלאה לכסף ואני נאלץ להסכים עם חנן שזה השיפור הכי נחוץ לג'יפ כזה, איכות הנסיעה השתפרה בצורה מהותית.
    שיפור בביצועים אני לא מרגיש, הקרבורטור שלי היה תקין ועבד טוב, אני לא מרגיש הבדלי תאוצה סחיבה, מהירות סופית וכו', לא הרגשתי שום שינוי גם כשעברתי למערכת הצתה משופרת ולא כשנסעתי מספר שנים עם אגזוז פתוח. דעתי האישית היא שאנשים שמדווחים על שינוי מורגש - או שהמערכות שהוחלפו לא היו תקינות או שהם פשוט הוזים. אני מניח שגם אם יש שינוי אמיתי של אחוזים בודדים לטובה, החושים האנושיים לא מסוגלים לחוש בו, רצוי להשאיר את הפסיקות האלה למכשירי מדידה ...
    דבר אחד שאני לא מבסוט ממנו הוא צריכת הדלק - בשלוש מדידות של תדלוק מול מדידת מרחק עם ספידומטר ו GPS במקביל, בנסיעה בכביש פתוח, מתקבלת צריכת דלק של 1:5.3 , זה גרוע מהנתונים שהיו עם הקרבורטור. השלב הבא יהיה לבדוק את עבודת המערכת בנסיעה כשמחשב הדיאגנוזה מחובר ולוודא שהיא עובדת כראוי, בנוסף אני גם רוצה ליצור מעקף נשלט ע"י מתג שירמה את המחשב ויגרום לו להקטין את הזרקת הדלק עפ"י דרישה.

  17. #17
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    השלב הבא יהיה לבדוק את עבודת המערכת בנסיעה כשמחשב הדיאגנוזה מחובר ולוודא שהיא עובדת כראוי



    ניסית להעביר את מתג הדיאגנוסטיקה למצב של קצר, ולראות באיזה קצב הנורה מהבהבת?
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  18. #18

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
    ניסית להעביר את מתג הדיאגנוסטיקה למצב של קצר, ולראות באיזה קצב הנורה מהבהבת?
    עדיין לא.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	P1010009.JPG‏ 
Views:	247 
Size:	93.6 קילובייט 
ID:	21  

  19. #19
    חבר רשום poo27's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    131

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    אני כרגע בסוף ההתקנה של המערכת בSIX אבל אני לא מצליח לאפס את המנוע המנוע מגמגם ואז עולה בסל"ד וכבה יש רעיונות ??
    (אני על המפלג המקורי עם מודול GM ולא ניתקתי את המשקולות) כמו כן בדקתי את כל שאר הרכיבים והחיבורים הכל נראה תקין
    http://diveroo.com/gifts
    מדריך המתנות האולטימטיבי

  20. #20
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,421

    ברירת מחדל חוזר: הג'יפ מוזרק !

    אתה יכול לתאר במדויק את כל מה שקורה במפלג שלך? איך הסיגנלים עוברים ממנו אל הECM ? והאם הECM שולט על תזמון ההצתה?
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. רעש מוזר חלק קדמי- קשה לתיאור
    על ידי im_ri בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 31-08-21, 21:45
  2. תקתוק מוזר
    על ידי ram68 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 15-12-09, 17:57
  3. ה XJ הכי מוזר שפגשתי
    על ידי R-IK בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 10-12-07, 02:55
  4. ריח מוזר
    על ידי shainok בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 17-10-07, 23:12
  5. רעש מוזר
    על ידי k2000 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 21-06-03, 14:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •