הטורבו עם בקרת ואקום?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שלום למיצובישטיים...
פאג'רו קינג, דיזל 3200 קצר, 2001
מאז הסיבוב של לפני שבועיים יש לי רעש מוזר כשאני עובר את 2000-2200 סל"ד. לא קשור למהירות וגם ב- ניוטרל.
נשמע כמו יניקה של אוויר (או אויר יוצא..). מין היסססס חזק וקבוע.
מרגיש לי גם שהוא קצת פחות סוחב (קשור?..)
רעיונות ?
לא איתרתי איזה צינור קרוע אבל ... הכל יכול להיות.
(הטיול שלפני שהרעש התחיל היה דיי אגרסיבי כולל עבודה של המיגון למטה - אם זה נותן כיוון ... )
TNX
הטורבו עם בקרת ואקום?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נשמע כאילו האינטרקול נפגע, יושב מתחת לפגוש הקידמי מתחת למיגון, עם המיגון חטף, יש סיכוי שעשה בו חריר
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
בכל מקרה לפי התאור זה נשמע כמו בריחת לחץ גדישה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אפשרות הכי פשוטה, היא שמישהו אחד מחזיק את הגז והשני מזהה את מקור השריקה או לפחות את הכיוון ממנו היא מגיעה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
תבדוק שסעפת הפליטה שלמה. דבר נוסף, כשמישהו לוחץ גז, תלחץ על הצינור הגמיש של כניסת האויר לסעפת, ותראה אם אתה מצליח ללחוץ עליו, כלומר, לכווץ אותו..
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
למעשנים - מפרידים את צינור היציאה מהטורבו, כשהמנוע מדומם כמובן, ונושפים לתוכו עשן.... מסתכלים מהיכן הוא יוצא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עדיף עם נרגילה. יותר עשן, יותר סמיך, לא מסריח.
***אפשר גם עם ג'וינט, אבל אחרי זה צריך לעשות כיוון פרונט, או לחכות כמה שעות שהאוטו יחזור לנסוע ישר***
שמרו על קשר