Close
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 24 of 24
  1. #21

    Default תגובה: דירוג קפיץ עלים - האם ואיפה חשוב?

    קפיץ חצי אליפטי אינו פרוגרסיבי בשום מובן.

    לגבי ריכוז המאמצים אני אנסה להסביר באופן פשטני מקווה שזה מספיק טוב.
    קפיץ עלה חצי אליפטי שבנוי מחבילת עלים, מתנהג כמו קורה רתומה בשתי קצותיה ועומס באמצע. פילוג המאמצים בקורה כזו הוא כזה שבקצותיה מאמץ קטן ובאמצע מאמץ גדול. כדי שהמעוות ה'מקומי' בכל מקום בקפיץ יהיה דומה, צריך הרבה חומר באמצע היכן שהמאמץ גדול ומעט חומר בקצה היכן שהמאמץ קטן. לכן הדירוג. כשאתה לוקח מאיה ראשית מאוד עבה (וזה לא מעניין שבמקרה היא בנוייה משלושה עלים), המעוות לא רציף, וחוסר רציפות כזה מתבטא במאמץ גדול י תר היכן שיש את חוסר הרציפות. נכון שיצרני הקפיצים מרכיבים מאיה ראשית כפולה במקרים רבים, אבל זה מתאים לעומס המינימלי שבקצה הקפיץ וגם מגובה בדירוג מתאים. במילים אחרות זה לא אקראי, זה מתוכנן כך. זה יכול לעבוד גם במקרה שלך, גיתאי. אבל זה כן אקראי וזה הימור.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #22

    Default תגובה: דירוג קפיץ עלים - האם ואיפה חשוב?

    Quote Originally Posted by asafk View Post
    קפיץ חצי אליפטי אינו פרוגרסיבי בשום מובן.

    לגבי ריכוז המאמצים אני אנסה להסביר באופן פשטני מקווה שזה מספיק טוב.
    קפיץ עלה חצי אליפטי שבנוי מחבילת עלים, מתנהג כמו קורה רתומה בשתי קצותיה ועומס באמצע. פילוג המאמצים בקורה כזו הוא כזה שבקצותיה מאמץ קטן ובאמצע מאמץ גדול. כדי שהמעוות ה'מקומי' בכל מקום בקפיץ יהיה דומה, צריך הרבה חומר באמצע היכן שהמאמץ גדול ומעט חומר בקצה היכן שהמאמץ קטן. לכן הדירוג. כשאתה לוקח מאיה ראשית מאוד עבה (וזה לא מעניין שבמקרה היא בנוייה משלושה עלים), המעוות לא רציף, וחוסר רציפות כזה מתבטא במאמץ גדול י תר היכן שיש את חוסר הרציפות. נכון שיצרני הקפיצים מרכיבים מאיה ראשית כפולה במקרים רבים, אבל זה מתאים לעומס המינימלי שבקצה הקפיץ וגם מגובה בדירוג מתאים. במילים אחרות זה לא אקראי, זה מתוכנן כך. זה יכול לעבוד גם במקרה שלך, גיתאי. אבל זה כן אקראי וזה הימור.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    הסברת מצויין, נסגרה סוגיית ה(אי) פרוגרסיביות.
    עכשיו נשארה סוגיית ריכוז המאמצים - הסבר כזה גם כאן, יהיה מצויין. תודה
    סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
    www.switch-barosh.com

  3. #23

    Default תגובה: דירוג קפיץ עלים - האם ואיפה חשוב?

    ההסבר היה על מאמצים.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #24
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: דירוג קפיץ עלים - האם ואיפה חשוב?

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    גיתאי,
    מה זוית השאקל מאחור?
    ?
    תתפלא כמה זה משפיע.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. מה משפיע על דירוג האתר?
    By UDAEDRI in forum אוף-טופיק
    Replies: 2
    Last Post: 05-02-16, 11:41
  2. גירוד בפראדו-משהו יודע מס פטמות
    By SRAZS in forum פורום טויטה Toyota
    Replies: 1
    Last Post: 23-02-15, 08:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •