2000-2001 זה דיסקו 2. רכב אחר לגמרי
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
היי חברים אני חדש בפורום ,צריך המלצות וחוות דעת מבעלי ניסיון.
כרגע יש לי ויטרה חדשה (2x4 ) אנחנו יוצאים לטיולים ללא מרכיב שטח , ואני מחפש המלצה לרכב
שישמש אותנו לנסיעה יום יומית קצרה 10k בשנה + טיולי שטח קלים (שבילים ואולי טיפה יותר) פעם ב...
אנחנו משפחה בת 5 נפשות כך שצריך לקחת בחשבון רכב מספיק מרווח + נוחות + מפנק (הויטרה החדשה מפנקת)
חשבתי על דיסקו 4 בסביבות המחיר של הויטרה כלומר 2000-2001 השאלה היא:
הרבה מהחברה של השטח מדברים על עלויות אחזקה אסטרונומיות , האם זה באמת כך ?
האם דיסקו 4 שמור בשנים הנ״ל שעבר מעט שטח יעלה לי המון כסף לאחזקה ?
האם כדאי ללכת על סוג רכב אחר ?
אשמח לחוות דעת בנושא
2000-2001 זה דיסקו 2. רכב אחר לגמרי
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
צודק הכוונה היא ל 2010-2012
קודם כל - ברוך הבא.
כמה זה "המון"?
האם אתה נעול על רכב זה?
יש לנו תת-פורום ייעודי להתייעצות לפני רכישה ולגיפאים חדשים. יש שם אשכול דביק (נעוץ בראש תת הפורום) עם שאלון רלוונטי, נסה לעשות מאמץ לענות על השאלון וזה יעזור למי שיוכל לתת לך אולי תשובות, הכוונה ואפשרויות שונות למועמדים מתאימים עבורך.
הנה תת הפורום - http://www.jeepolog.com/forums/forum...99%D7%99%D7%94
ראה את השרשורים שבראשו ממליץ לך בחום לענות שם על השאלון...
עוד מעט סופ"ש
כן.
עלויות אחזקה גבוהות מאוד.
קח כל suv אחר מאותן שנים.
עדיין יהיה לך יקר יותר מהויטרה.
מה זאת אומרת עלויות אחזקה גבוהות ..?
אני רוצה להבין , האם הרכב לא אמין ? האם הוא מתקלקל על בסיס גבוה ? מחלות ספציפיות?
הרכב יקר מאוד אז אני מבין שטיפולים/טסט וביטוח עולה יותר מפרייבט, הגיוני ..!!!
השאלה אם זה הכל , או שהרכב עצמו מתקלקל על בסיס קבוע?
היי,
דיסקו-4 2010 ואילך, רכב נוח, מרווח, מפנק ברמות שאף רכב ברמת המחיר שלו לא מתקרב אליו.
הבעיה העיקרית של הרכב היא שברגע שתידבק בחיידק "לנד-רובר דיסקברי" - אין תרופה למחלה, ואתה שבוי, לתמיד.
אני בעלים של אחד כזה כבר 7.5 שנים (נרכש כחדש בחברה).
חוץ מטיפול תחזוקה (פעם בשנה או 26,000 ק"מ),צמיגים (תלוי כמה ואילו מסלולי שטח), ומצבר (הוחלף אחרי 3.5 שנים),
לא היה צורך בשום הוצאה נוספת.
להלן טבלת הוצאות ב- 4 השנים האחרונות:
שנה טיפולים ביטוח מקיף הערות 2015 2,750 5,650 טיפול 4 שנים, מוסך מרכזי פ"ת 2015 1,900 ------- החלפת מצבר, מוסך מרכזי פ"ת 2016 5,000 5,575 טיפול 5 שנים, מוסך מרכזי פ"ת 2017 5,500 4,450 טיפול 6 שנים, מוסך מרכזי פ"ת, החלפת שמן תיבת הילוכים 2018 2,800 4,000 טיפול 7 שנים, מוסך מרכזי פ"ת 2018 1,800 ------- החלפת בוקסות קדמיות, מוסך אלי שחר צומת בילו
טסט שנתי: 2,380 ש"ח,
ביטוח חובה: 1,200 ש"ח,
דלק (סולר כמובן): ליטר ל- 7.5 ק"מ
בקיצור, מומלץ ביותר, תן עדיפות למנוע 3.0 ליטר.
קודם כל תודה על התגובה והנסיון..
אני לא מצליח להבין למה כולם אומרים שיש בעיית אמינות ותחזוקה יקרה , הנתונים שרשמת אמנם לא זולים כמו פרייבט אבל לא ממש בשמיים.
השאלה שלך נשארה תלויה באויר אז אשתדל לענות אך לא מידע אישי.
דיסקו 4 נחשב רכב יוקרתי מאוד, מפנק ובעל יכולות גבוהות בכביש ובשטח.
את כל אלה הוא משיג בעזרת מערכות מתוחכמות ומורכבות עמוסות אלקטרוניקה וחיישנים ודברים כגון קפיצי אוויר.
באופן כללי לנד רובר נחשב יצרן עם דרגת אמינות נמוכה יותר משל היפאניות. כאשר אחד החיישנים הרבים מזייף הרכב מכניס את עצמו למין מצב חירום ומוריד את עצמו לגובה מינימום. כשזה קורה באמצע השטח זה לא נעים.
לדיסקו 4 ספציפי יש גם מגבלה של צמיגים עם חתך נמוך בלבד. לא ניתן להוריד אוויר בנסיעות שטח והצמיג מועד יותר לפנצ'רים.
האדם שנתן את תגובתו דובר אמת מבחינתו ואני מכיר אישית עוד מישהו עם דיסקו 3 שגם נהנה ממנו ולא סובל הרבה מתקלות. מצד שני היו כאלה שקיללו את הרכב.
כמו כל רכב אבל כאן גם יותר, חשוב על איזה רכב אתה נופל וכמה הוא מטופל ומתוחזק.
אני חושב ששווה להעתיק את ההודעה של gil88 גם לשרשור הזה:
אז כמה באמת עולה החזקה של רכב שטח?
www.jeepolog.com/forums/archive/index.php/t-107876.html
הדבר הכי בריא מבחינתך הוא לעשות חיפוש הכי רחב שיש על ״דיסקו 4״/דיסקברי 4״, כאן, וחיפוש ברשת באנגלית.
חיפוש דרך גוגל במיקוד לאתר.
פשוט להשקיע זמן קריאה ולגבש מסקנה אישית מתוך עובדות/עדויות ולא ״רגשות״.
זה שיש אקזמפלר יוצא דופן (לחיוב או שלילה, ואני בכוונה לא בוחר צד), לא מעיד על כלל הדגם כדגם.
תרשום לך בצד מה הדברים שחוזרים על עצמם, ותוכל לקבל תמונה מה זה אומר מבחינתך.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
בהמשך לדורון,
כאן יש יחסית מעו חומר על הדיסקו 4, מהסיבה שרוב הבעלים לא מטפלים בעצמם (מה שהיה פה פעם רוח האתר). לעומת זאת, ישנו אתר (אוסטרלי בשם www.aulro.com. מזכיר מאוד ברוחו את ג'יפולוג, אבל מוקדש רק ללנדרובר, ויש שם הרבה ידע טכני ברמה גבוהה.
יש שםתת פורום ספציפי לדיסקו 3/4, ועוד תת פורום לנושאים דביקים של ה3/4.
אם אתה רוצה להכנס לעובי הקורה, זה המקום להתחיל בו.
כמובן שאם יש כאן עוד בעלים של דיסקן 3/4 שיכולים להרחיב את מאגר הידע המקומי, זה אפילו עדיף, כי כרגע אלו דגמים שקצת מוזנחים כאן.
תודה על התשובות והעזרה
כדאי לשנות את הכותרת ל 2010 .
קשה מאוד להבין האם באמת יש בעיית אמינות עם דיסקו 4 .
קראתי לא מעט ברשת ולא הצלחתי לגבש דיעה.
בנוסף אםשר לראות ב youtube לא מעט דיסקו 4 עם צמיגי שטח.
ובפורום עולה שיש בעיה עם נושא הצמיגים.
מה פשר הפער ?
גם לי יש חלום - LC70 Wagon GXL
הפער הוא המידות המאושרות בארץ.
עדיין,
ניתן להשיג צמיגי 50/50 דוראטרק, או ג'נרל והם סבבה לגמרי. פשוט לא מורידים יותר מדי אוויר.
שמרו על קשר