Close
Page 4 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 61 to 80 of 194
  1. #61
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    מאיפה המדריך המטופש הזה?
    לא נוכאים בצינור.
    הדיזה זה מפתח 3/8
    בצד שני ליד הברז זה 1/2 או אולי 9/16.
    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94
    שרטוט מקורי של קולמן..

    בשביל להוציא את המחט נוח יותר לפרק את הצינור.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  2. #62

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    של איזה דגם בדיוק?
    זה משהו ישן עם המיכל העגול


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  3. #63
    חבר רשום נדב42's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    בסוף מערב
    Posts
    11,134

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    מה עדיף, קרבורטור או הזרקה ?

    בעצם עזוב, סתם באתי לעשות קצת טיזינג, אבל אין מה לחטוף את השרשור הזה לעוד דיון דתי אינסופי ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  4. #64
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    אסף,
    פתיחת ראש הדיזה לא יאפשר לך ניקוי המחט והצינור.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  5. #65
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    של איזה דגם בדיוק?
    זה משהו ישן עם המיכל העגול
    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94
    מופיע על אריזות גנרטור של קולמן.
    זה חלף שמתאים לכמה דגמים.
    אל תתיחס לצורת המיכל.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #66

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    אני אשמח להכיר מישהו שחווה בעיות עם הקולמן אחרי שהבין כיצד להשתמש בה.
    אני

    שני המקרים עם קולמן dual fuel
    ובשניהם נסדק הצינור פלסטיק ששואב דלק
    אחת מנורה והשנייה כירה עם להבה אחת.
    אבל מאמין שיש לי קצת יותר זמן עם קולמנים מרוב האנשים.
    אין מה להשוות את איכות היצור של קולמן עד תחילת שנות השמונים למה שיש היום.
    יש לי מנורה שעברה את גיל ה100 ועדיין עובדת בלי בעיות.
    היום לא נוגע יותר בקולמן אחרי שנת יצור 85.
    ויש לי כמה.


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  7. #67
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by דורון.פ. View Post
    אני

    שני המקרים עם קולמן dual fuel
    ובשניהם נסדק הצינור פלסטיק ששואב דלק
    אחת מנורה והשנייה כירה עם להבה אחת.
    אבל מאמין שיש לי קצת יותר זמן עם קולמנים מרוב האנשים.
    אין מה להשוות את איכות היצור של קולמן עד תחילת שנות השמונים למה שיש היום.
    יש לי מנורה שעברה את גיל ה100 ועדיין עובדת בלי בעיות.
    היום לא נוגע יותר בקולמן אחרי שנת יצור 85.
    ויש לי כמה.
    Sent from my SM-N950F usin Tapatalk
    אתה מדבר על מוצר שונה מהכירה המדוברת.

    החלפים גם לא חליפיים בין הדגמים האלו, להבדיל מתאימות בין הכירות הגדולות.
    החלפים לכירה שלי משנת 72 זהים לכירות החדשות.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #68

    Default בעייה עם כירה קולמן 424

    דורון פ. -
    אני מתכוון לכירות הכפולות דואל פיול.
    האמת שגם שלי ענתיקה. נרכשה כ NOS.

    אסף-

    תציץ בסרט הזה. מדגים פירוק החל מדקה 07:20.


    https://youtu.be/feKxUn3KKiY


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  9. #69

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    אתה מדבר על מוצר שונה מהכירה המדוברת.

    החלפים גם לא חליפיים בין הדגמים האלו, להבדיל מתאימות בין הכירות הגדולות.
    החלפים לכירה שלי משנת 72 זהים לכירות החדשות.
    צודק
    מעולם לא נגעתי בכירות הכפולות החדשות
    שמח שלא החליפו את הצינור לפלסטיק המחורבן ששמו במנורות.
    יש לי גם 413G וגם 425 אחת משנות השישים והשניה שבעים
    שתיהן טנקים שלא מאכזבים

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  10. #70

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    המחט... מלוכלכת ברמה קשה. חצי ממנה גועל שחור.
    ניקיתי.
    את הגנרטור רק פירקתי מהברז. ניקוי עם חומר של מנועי דיזל. לא יצא הרבה לכלוך.
    הרכבתי חזרה.
    ללא שינוי
    אין ברירה נעבור לפירוק משני של הגנרטור.

    מזל שנגמר הגז בבית, יש לי סיבה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #71

    Default בעייה עם כירה קולמן 424

    אסף ,
    יש לך ספרי מהגיזה.
    המחט נראית נקיה הרבה יותר משלי.

    אין בגנרטור שום דבר זולת צינור וקפיץ שהתפקיד שלהם להתחמם ולאדות את הדלק ולהפכו לאדים.

    הבעיה או בלחץ שבורח מהמיכל או בסתימה כלשהי במבער.
    לא כל כך יודע להדריך אותך לכבי המבער .
    אצלי עובד ועובד כבר שנים ולא עשה בעיות.
    נראה לי שלחת אוויר יעשה את העבודה.

    עדיין אתה לא משתף בתחושת הדחיסה.
    זה החשוד העיקרי



    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  12. #72
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    אסף ,
    יש לך ספרי מהגיזה.
    המחט נראית נקיה הרבה יותר משלי.

    אין בגנרטור שום דבר זולת צינור וקפיץ שהתפקיד שלהם להתחמם ולאדות את הדלק ולהפכו לאדים.

    הבעיה או בלחץ שבורח מהמיכל או בסתימה כלשהי במבער.
    לא כל כך יודע להדריך אותך לכבי המבער .
    אצלי עובד ועובד כבר שנים ולא עשה בעיות.
    נראה לי שלחת אוויר יעשה את העבודה.
    עדיין אתה לא משתף בתחושת הדחיסה.
    זה החשוד העיקרי
    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94
    בועז,
    איך אתה מצליח לראות משהו?
    הצילום של המחט לא מאפשר להתרשם.

    המרווח סביב למחט קטן.
    ופירורים מפוחמים בקפיץ מפריעים לזרימה ויוצרים סתימות חוזרות בדיזה.
    אני גם חושד בצורת הדחיסה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #73

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    הדחיסה כבר כתבתי על הכיפאק.
    מחזיקה לחץ יותר טוב מהקולמן הישנה שהיתה לי.

    אחרי הפירוק וההרכבה אתמול, דחסתי, פתחתי צ'וק, פתחתי ברז והיה ריסוס ממש יפה. סגרתי צ'וק וזה הפך לשפריץ חזק ויציב. פתחתי עוד את הברז ובשלב מסויים השפריץ הפך שוב לרסס.

    ???

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  14. #74
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default בעייה עם כירה קולמן 424

    לכלוך שמטייל בתוך הגנרטור ומגיע לדיזה.

    במצב כזה, נסה לסגור ולפתוח את הברז, המחט לפעמים מנקה את החריר כמו במנגנון של MSR.

    יש מצב שתדלקת בנזין לא הכי נקי/תחתית הבקבוק?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #75

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    תמיד יכול להיות אבל אני משתמש במשפך/מסנן האדום.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  16. #76

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    Quote Originally Posted by דורון.פ. View Post
    בדרך כלל בקולמן להבה צהובה היא מחוסר חמצן
    או שהורדת את הצוק מהר מידי לפני שהגנרטור התחמם מספיק או שיש סתימה כלשהיא.
    או בגנרטור או בתעלת הערבול.
    כמה מכלים של דלק הרצת בה ואיזה סוג?
    צבע להבה - כל מה שלא כחול (כיוון של כתום, אדום...) מעיד על חוסר חמצן.

    תחזרו להסתכל על הכניסה של הצינורית לתוך המבער (איפה שיש את הבעיה הראשונית שאסף דיווח על להבה), זה בעצם אלמנט ונטורי.
    הבנזין, שהתאדה לגז, יוצא במהירות לעבר המבער ומושך אחריו אויר (חמצן).
    מה שמשפיע על כל המשחק, זה המרווח מסביב, וכמה הצינור, עם הדיזה, תקוע בפנים \ או קרוב החוצה.
    צריך לוודא "שהכונס" לא התעקם, והמרווח שווה מסביב, ואז לשחק אם הוצאה והכנסה של הצינורית.
    דיזה שנפגע \ סתומה חלקית, תגרום ליציאה לא סימטרית של הדלק, ולכן גם לפגיעה באפקט של הוונטורי.
    לחץ נמוך מדי, גורם ליציאה איטית מדי של הדלק, ולכן לשאיבה איטית מדי של אוויר, מה שאנחנו רואים כלהבה כתומה.

    לגבי סתימות של הגנרטור - בניגוד לרוב היצרנים, קולמן בחרו בגישה של ספירלה שתקועה קבוע, וממליצים לעבוד עם הדלק שלהם (או דלקים יעודיים אחרים).
    שימוש בדלק של רכב, יגרום להצטברות של משקעים על הספירלה וסתימה שלה.
    הסינים, MSR, פרימוס..... פותרים את זה ע"י שימוש בכבל פלדה נשלף (במקום הספירלה הקבועה) , ואז אפשר לנקות.

    פעם, פעם.... שגם אני הייתי חסיד של קולמן, ועוד לא היה אינטרנט, ומשלוחים.... שינתי את הבנזיה הניידת \ קטנה לעבוד עם כבל פלדה (ויותר לא נתקעתי בשטח).
    מאוחר יותר, הבנתי שהרבה יותר פשוט לקנות MSR :-)

  17. #77
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default בעייה עם כירה קולמן 424

    זיו,
    קולמן עברו מזמן לדלק נטול עופרת רגיל.
    הספירלה נשלפת בגנרטור שיש אצלי, ובתיאור ניקוי אף מציינים להוציא אם צריך.

    יש לי MSR, בת מעל 20שנה, כבודה הרב במקומה.
    זה לא תחליף.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #78

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    אסף,

    תסתכל אם זה עוזר.


    https://www.colemancollectorsforum.c...-flood-6033459


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  19. #79

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    אני מרים ידיים בינתיים. לא רוצה לעקם פחים.
    באחת ההזדמנויות מישהו מכם ייתן לי לנסות עם המערכת דלק של הכירה שלו ונבין אם הבעיה במערכת הדלק או בקופסה.

    בינתיים.... חזרה לגז.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  20. #80
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: בעייה עם כירה קולמן 424

    אם באמת ״דחיפה״ של הגנרטור קצת פנימה לתוך המניפולד פותרת אצלך את הבעיה, אז מתחת למניפולד יש בורג כוונון שאתה יכול להזיז אותו קדימה-אחורה בלי לעקם שום דבר.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

Page 4 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Similar Threads

  1. למכירה בנזניה (כירה) - MSR Dragonfky
    By zivo in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 1
    Last Post: 05-10-17, 20:22
  2. טטרה ATMG...?
    By shachar in forum פורום רכב צבאי
    Replies: 1
    Last Post: 02-04-17, 10:20
  3. כירה ראוייה באריזה קומפקטית
    By נדב42 in forum אוף-טופיק
    Replies: 24
    Last Post: 24-05-16, 11:36
  4. סרטון פרסומת למשאיות טטרה
    By GodsFather in forum אוף-טופיק
    Replies: 1
    Last Post: 09-06-10, 07:28

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •