
נכתב במקור על ידי
סוזי המשתוללת
שומו שמיים
לידיעה כללית
קיטים של טרנספר כן משפרים מהירות סופית - בדוק
הם גם משפרים את מהירות הרכב למשל בעליות
ועכשיו להסבר המדעי
אין עוררין שבlo יש שיפור של הכח על חשבון המהירות - אותו הדבר קיים גם בhi כמובן בהתאם ליחס ההפחתה
אז איך מסתדרת הסתירה במשפט שכתבתי מעל ?
נורא פשוט
בlo בכל הילוך נתון אנחנו מגיעים למקסימום הסל"ד של המנוע ולכן המהירות יכולים רק להגיע למהירות מסויימת
בhi המצב שונה מכיוון שניתן לעבוד בסל"ד יותר גבוה ולהכנס לתחום "חגורת הכח" של המנוע שבפועל יאפשר להגיע למהירות גבוהה יותר
תנסו לעלות מעל 3500 סל"ד ב5 עם טרנספר וצמיגים רגילים ואותו דבר עם טרנספר משופר קלות (4:16)
כבר באותה מהירות נתונה סל"ד המנוע יהיה גבוה ב12% בטרנספר המשופר לעומת הרגיל
ז"א טרנספר משופר 3500 טרנספר רגיל 3100 לערך
תבדקו את נתוני המומנט וההספק של המנוע ותיוכחו לדעת ש3500 סל"ד קרוב יותר לתחום העבודה האופטימלי של המנוע
מכאן תתקדמו לבד
שמרו על קשר