נסה אצל צמיגי מוטי דוידו בתחנת דלק מתחת ומול לדינמומטר. אם תתפוש אותו ביום טוב , מאמין שיוכל לעזור לך.
תגיד לו שיובל עם הסמוראי 7.00-15 שהשיג לי , הפנה אותך.
הי, מבדיקה קצרה בכמה פנצ'ריות כולם אמרו שצמיגי A/T צריך להזמין מראש. מחפש המלצה למקום באזור ירושלים. אשמח גם להמלצה לדגם איכותי שזמין בד"כ במחוזותינו. המידה 245/65/17 וכאמור אני מחפש A/T.
נסה אצל צמיגי מוטי דוידו בתחנת דלק מתחת ומול לדינמומטר. אם תתפוש אותו ביום טוב , מאמין שיוכל לעזור לך.
תגיד לו שיובל עם הסמוראי 7.00-15 שהשיג לי , הפנה אותך.
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
ממליץ בחום על צמיגי רונדו ליד אנג'ל בגבעת שאול.
חבר'ה הגונים ומקצועיים.
מעריך שתצטרך להזמין יום מראש.
לעיתים אם מזמינים על הבוקר, הצמיגים מגיעים בצהרים
לגבי הדגם, אולי כדאי שתפרט מה חשוב לך - עמידות, אחיזת שטח, אחיזת כביש (רטוב), שקט (בכביש), אגרסיביות וויזואלית (אם קוביות של BFG סקסיות בעיניך) והכי חשוב, הסכום שאתה מוכן לשלם
בקישור תוכל לראות מבחר
https://tires.yad2.co.il/compare?typ...io=15&width=22
תודה. לפי הקישור good year מקבלים את הדירוגים (רעש, דלק, בלימה-רטוב) הכי טובים, אבל הדירוגים לא כוללים את פקטור "יכולות השטח" או בקיצור האם זה AT "טוב"? בהינתן וזה המבחר שיש בארץ, יש איזה קונצנזוס מקובל לגבי יחס סדר ביניהם? היום יש לי מאחור toyo open country AT ומקדימה HT toyo (הכל בירושה מהבעלים הקודם).
הרעיון הוא שתדרג בעצמך את סדר החשיבות של הפרמטרים ותתן לפחות טווח מחיר סביר מבחינתך.
אם אתה חש שקשה לך לקבוע את סדר החשיבות, אולי כדאי להתחיל בלפרט:
באיזה רכב מדובר?
האם רשום לך ברשיון (ליד מידות הצמיג) גם עומס וקוד מהירות?
האם הוא ישמש גם כרכב יומיומי לנסיעות ולאילו מרחקים?
לאילו טיולים תיקח אותו ובאילו סוגי שטח (שבילי קק"ל, דרכים מאתגרות, טיולי עבירת/בוץ...)
מה מינון הטיולים לעומת נסיעות כביש?
אם אתה יכול להגדיר - טווח מחיר סביר - זה מאוד יעזור לך לסנן מועמדים...
אחרי שתענה על הנ"ל אולי יוכלו לתת לך פה המלצות (חברים בעלי רמת ידע ונסיון גדולים משלי). במידה ויש פה בעלי רכב זהה לשלך, סביר שיוכלו להכווין אותך טוב יותר לצמיג המועדף עליהם ואולי גם לדילים שהשיגו.
קח בחשבון 3 דברים:
1. לפעמים שווה לנסוע קצת יותר רחוק בשביל חסכון של כמה מאות שקלים.
2. צמיגים הם מוצר מתכלה וממילא סביר שתצטרך להחליף אותם תוך 2-3 שנים - אז במידה ואתה עדיין עושה את צעדיך הראשונים בשטח, אולי לא כדאי להשקיע בצמיג הכי קשוח (ויקר) בחבורה.
3. בהכללה, ככל שלצמיג פרופיל שקרוב יותר לצמיגי כביש/שבילים (HT), הוא יהיה כנראה פחות עמיד לתקרים בשטח (כל עוד מדובר במותגים המוכרים והטובים).
תודה, אמרתי לו, הוא זכר, מחכה לבדיקה שלו מול הספקים.
בינתיים קיבלתי הצעה ל- 650 לצמיג עבור ה- Good year שבמקרה זה ההוא עם הדירוגים הטובים. רוצה לקנות 5 אז לדעתי אצליח לסגור ב- 3,000 עגול.
הרכב בגדול משמש לטיולי שטח "רגילים" (לא אקסטרים מיוחד) ונסיעות קצרות בהן צריך 5-7 מושבים או מדי פעם "הובלות" ביתיות של קניות חריגות או סתם ציוד.
רכב שמשמש בעיקר לטיולים? לא רואה שום סיבה להתפשר על צמיגים ולהרכיב AT ולא צמיגי שטח.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
בקיצר בסוף מוטי דוידו סידר לי חמישיית good year a/t בממש אחלה מחיר ותאריך ייצור מלפני 5 חודשים.
שמח שתפשת את מוטי ביום טוב. ביום כזה הוא יכול גם להשיג לך גם צמיג לקומביין/קטפת.
sj413 LWB , "3 , 5.14 , 2x1510 , "7.50-"16/ "7.00-"15
שמרו על קשר