טורק,משאבת שמן גיר,חסר שמן גיר,שמן גיר שרוף,טרנספר
והלאה.....צריך לראות
שלום
אשמח לקבל את חוות הדעת של המומחים בפורום בנושא הגיר של פאגרו ארוך שנת 2003
הבוקר התנעתי את הרכב והגיר לא השתלב, לא קדימה ולא אחורה
הרכב קצת זז בקפיצה כאשר העליתי טורים אבל אין את הקשר הנורמלי בין הגיר לסלד המנוע.
איני יודע עם זה קשור, אתמול החלפתי מצבר ובדקתי רק הנעה ולא נסיעה.
תודה מראש על התשובות
טורק,משאבת שמן גיר,חסר שמן גיר,שמן גיר שרוף,טרנספר
והלאה.....צריך לראות
tel:054-7367258
אשבר מחשבים - פתרונות מחשוב חכמים
https://www.facebook.com/eshbar.comp.7
אלון
אני מתקן את הגירים האלה
צור איתי קשר בנושא
tel:054-7367258
רגע רגע. נזכרתי! לפני כמה שנים החלפתי מצבר. ה"מכונאי" התבלבל והניח מצבר לא מתאים ולשנייה ניסה לחבר הפוך. ראיתי מאוחר מידי. החליף למתאים , הרכב הניע אבל הגיר לא תיפקד. כיבוי הנעה ורק הילוך שני עבד, מחשב הגיר זיהה תקלה ונכנס למוד מוסך. הגעתי הביתה במחשבה שהלך הגיר כי ככה אמר הגאון. הבעיה נפתרה ע"י ניתוק המצבר, לחיצה על הברקסים לפירוק מלא של המתח, חיבור של הכבלים ללא מצבר לוידוא הריגה והכל חזר לעבוד. מאז מטפל כמה שיכול בעצמי ואם חייב מוסך אז עומד ליד העגלה
בגלל הראש כל הגוף סובל !
שלום
תודה על הטיפים
עדכון: הכנסתי את הרכב למוסך, מנהל המוסך התחבר עם מחשב למנוע ותוך 2 דקות נפתרה הבעיה בגיר
הבעיה הייתה ככל הנראה מהחלפת המצבר, הגיר נכנס למוד חרום ולא תיפקד, איפוס ע"י המחשב במוסך החזיר את הגיר למצב הנורמלי.
אפשר לחזור לטיולי השטח עם חיוך
נשמע דומה למה שאלון תאר בתגובה הקודמת.
יפה.
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
ולכן ובגלל עוד סיבות למחיקת זכרונות ממוחשבים ברכב,
אני ממליץ תמיד לחבר מתח גיבוי, לפני החלפת מצבר.
מתח הגיבוי יכול להיות ממצבר אחר, בוסטר התנעה וכו'.
בברכה - רפי לין
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה כאשר מישהו יחבר את המצבר הפוך כשמחובר במקביל מצבר גיבוי
שמרו על קשר