Close
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    77

    ברירת מחדל בעיות בהיגוי

    שלום לכולם

    אני צריך להעביר את הגיפ שלי טסט אבל יש לי מספר בעיות והעיקרית שבניהם היא מערכת ההיגוי פשוט יש לי נזילה שמן מהתיבת הגה וגם יש לי חופש די רציני בהגה
    את האמת אני לא כל כך יודע למה יש חופש אנימשער שזה בגלל המוט הגה
    ותיקון במוסך של זה הוא מאוד יקר (לפחות בישבילי) .
    אז חברה אם יש מישהו שמתמצא ובראש שלו לעזור לי אני מאוד ישמח
    למה אני כבר 3 חודשים בלי טסט ואני כבר מת , משתוקק ,כמע וחייב כבר לנבוע בגיפ .


    דרך הגב יש לי CJ7 שנת 82 בעת הגה כוח


    תודה

  2. #2

    ברירת מחדל

    נזילת שמן - צריך להחליף אטם. דבר עם ניר ל כעקרון עם תנגב לפני הטסט נראה לי שיעבירו אותך (אלא אם כן הנזילה היסטרית)
    חופש יכול לנבוע גם מהתיבה עצמה או התפוחים או מהקפצים. בקש ממשהו שיזיז את ההגה ימין ושמאל ותנסה לאתר איפה הביעה בדיוק.
    אגב אם זה מהמוט, חיבים להחליף אותו אין אפשרות לתקן.

  3. #3

    ברירת מחדל

    אל תשער, תבדוק !
    כמו שמוני הסביר - תן למישהו לשחק עם ההגה ותעבור בעין ובמגע על כל רכיבי מערכת ההיגוי - החל ממוט ההגה על חלקיו דרך התיבה, דרך התפוחים ועד לנדנדות הקפיצים והתושבות. תבדוק בדיוק איפה החפשים ואז תפרט את הבעיות.
    הבעיה שלך היא לא שאתה צריך לעבור טסט ולא יכול, אלא שיש לך לכאורה חופשים במערכת ההיגוי וזה עלול לעלות לך ולאחרים בחיים ולא רק בכסף.

  4. #4
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    מצד שני ייתכן שאלה חופשים נורמאלים של CJ שאתה עוד לא רגיל אליהם.
    לכן לדעתי אתה צריך לעשות את הבדיקה עם אדם המבין ב CJ...
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  5. #5

    ברירת מחדל

    מצד שני ייתכן שאלה חופשים נורמאלים של CJ שאתה עוד לא רגיל אליהם
    הגה כוח ב CJ וברכבים אמריקאים ישנים, לא מעביר תחושת כביש ונותן למי שלא מורגל בזה תחושה כאילו גלגל ההגה לא מחובר לשום דבר..., עדיין לא אמורים להיות חפשים מעבר לחופש התקין והחיוני בין ציר היציאה והכניסה של תיבת ההגה, שאותו ניתן למדוד עפ"י הערכים בספר הטיפולים. אני משתדל להיצמד ככל האפשר לקונפיגורציה המקורית (שאקלים מקוריים בעיקר) ומהבחינה הזאת התנהגות הכביש מצויינת גם עם צמיגים 33/12.5 (אין שיוט וההיגוי "מדוייק").
    לדעתי אתה צריך לעשות את הבדיקה עם אדם המבין ב CJ...
    והבעיה עם הרבה מוסכים או מכוני רישוי בעיקר, שהם לא ממש מבינים ובגלל זה או בגלל סיבות אחרות נוטים לפסול תפוחי הגה ללא כל סיבה. ע"ע.

  6. #6
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    זאת הסיבה שרשמתי "אדם מבין" ולא "מוסך" :?
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    77

    ברירת מחדל

    קודם כול תודה

    דבר שני זה חופש בהגה זה לא משהוא של CJ
    שנית יש מישהוא שזמין ויכול לעזור לי
    ליבדוק מה הבעיה
    יכול להיות שזה באמת לא מוט הגה .... אני לא ממש בקי בזה

נושאים דומים

  1. בעיות באתר - או בעיות אצלי?
    על ידי shmil בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 21-09-09, 08:59
  2. מדוע גדלה ההתנגדות בהיגוי כאשר יש נעילה קדמית ?
    על ידי GodsFather בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 25-04-07, 23:16
  3. רעש נקישות בהיגוי לשמאל ב 4H 4L בויטרה
    על ידי yitzhak בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-04-07, 17:17
  4. בעיות גיר
    על ידי UNIX בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 15-08-03, 23:38
  5. בעיות בהיגוי?עזרה בזיהוי
    על ידי pachul בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 10-05-03, 14:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •