אולי זה צולם בנהריה והשיטפון פשוט הרים אותו והניח אותו שם.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
לא לזלזל. לא בטוח שהייתי מצליח לעלות בצורה כה מדוייקת על שני עמודים ברכב השטח שלי.
מרשים ביותר
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אולי זה צולם בנהריה והשיטפון פשוט הרים אותו והניח אותו שם.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
בקרב עדות הג'יפונים/קרוסאוברים זה לא חריג.
הם מצליחים לטפס אפילו זה על זה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
זה מזכיר לי אירוע מלפני כמה שנים. רכב פרטי עלה על גדר מתכת בשולי הכביש ביציאה מכרכור. הגדר התחילה נמוך, ממש מגובה הקרקע ובשיפוע ארוך עלתה לגובה המקובל. כשעברתי שם, ראיתי איזה טנדר מתכונן למשוך אותו לאחור. הצעתי לנהג למשוך לאט-לאט, אבל הוא החליט לנסוע לאחור ואח״כ קדימה בתנופה. הרכב נשאר על הגדר, וו הגרירה (הובלה) פשוט נתלש מהרכב... אז גם רכב פרטי קטן יכול. לא צריך Q2.
יצחק
יצחק
מה הבעיה? העמודים מאוד עבים.....
אני מצליח לעלות די בקלות אפילו על ברגים ומסמרים שהם הרבה יותר דקים......![]()
זהו. הלכה התאוריה.
בטח עשתה את זה ברוורס
פקח : אדוני (גברתי?) אני נותן לכם דו"ח על חניה על 'אדום לבן'.
נהג/ת: אין לך עילה, טכנית אנחנו לא על 'אדום לבן'.
...
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
לא מפתיע שהמהנדסים הגרמנים הכניסו אפילו את השיקול הזה בתכנון מרווח הסרנים.
אבל מי לעזאזל הקבלן הישראלי ששם את העמודים לפי אותה תוכנית?
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
שמרו על קשר