אני מכיר את אלטרון בקיסריה להם בטוח יש מסילות ואביזרים.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
שלום לכם,
אני צריך לבנות שער לחניה כפולה, יש מסגרת עמודים וקורות רוחביות.
אין אפשרות לשער מסילה ואין אפשרות לפתיחה החוצה - נשאר שער מתרומם, בגלל הרוחות החזקות שיש פה אני לא רוצה שער שמתרומם שלם שלם אלא מעדיף שער פנלים על מסילות. אני רוצה לבנות לבד את השער ויש לי שתי בעיות;
1. בחישובים שלי נראה שמסגרת ברזל בשילוב עם העץ תהיה מאוד כבדה - סביבות 200 ק"ג - חישבתי במינימום פרופיל 20X40 בעובי 2 ממ עם פלח 60 מרותך לחלק הארוך לחיזוק - כדי שהמסגרות יחזיקו ללא כיפוף בארוך 5.5 מטר הנדרש. אין לי מושג מה משקל שער כזה בממוצע אבל נראה לי שזה מאוד כבד.. בחישוב שלי רק העץ ישקול כ 80 ק"ג זה אומר שהמסגרת צריכה להיות קלה ככל הניתן, וצריך לזכור שמדובר בחלוקה ל 4 פנלים (4 מסגרות נפרדות)
2. איפה קונים את המסילות וקיט הפרזול?
אני אשמח לעזרה בעניין..
תודה
אלעד.
אני מכיר את אלטרון בקיסריה להם בטוח יש מסילות ואביזרים.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
מאיפה אתה??
לי יש ניסיון עשיר עם א.א. פלדות מהתנכים
עושין הכל וחומר נורא איכותי.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
רמת הגולן.. אבל נגיע לאן שצריך, אני מודע לזה שאני גר בקצה העולם..
אני עכשיו עשיתי תריס ברזל מתרומם ולא פנלים בגלל שהשער גדול מהסככה ולא יכול להיכנס תחתה.
עלה לי במידות 6.5 על גובה 2.8 18 אשח כולל מעמ
מפתח ביד בלי להתעסק עם זה בעצמי למעט קו החשמל.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תודה בועז,
אבל בהנחה שהעלות (בארץ) לכל הרכיבים מלבד השער עצמו היא סביבות 5000 שקל, אני מעדיף לבנות לבד..
שלחתי מייל לאלרון נראה מה יענו לי.
נבדוק גם את א.א. פלדות..
תודה![]()
אם תרצה טלפון אוכל לעזור לך.
לאחרונה הם בנו מפעל בגודל 8 דונם
מקום איכותי.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
אני חושב שחלקים אפשר למצוא אצל הישריק
110TD5
Festina lente
למה לא שער גלילה?
בברכה,
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
המשקל מפריע לך בגלל עמידות המבנה או בגלל הפתיחה הידנית?
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
כי לזה נצטרך הרבה מקום מעל הראש ואין לי כזה..
- - - Updated - - -
לא זה ולא זה.. לשער כזה יש קפיצי פיתול, לדעתי יש גם לקפיצים הכי גדולים יש משקל מקסימלי שאפשר להעמיס עליהם ועדיין יהיו יעילים (גם לפתיחה ידנית וגם לעומס על המנוע).
עשיתי חישוב של שימוש באלומיניום במקום פלדה, נראה שהמשקל יירד לסביבות 130 ק"ג, סביר.. השאלה הבאה כמה יעלה האלומיניום לעומת הפלדה..אני צריך לקפוץ לחבר שמתעסק באלומיניום לראות מה אפשר להציע שיתאים
אני מצטער, לא הבנתי כלום ממה שכתבת.
אתה רוצה לבנות שער מ4 חלקים שיהיו אחד מאחורי השני ? כלומר אם המפתח הוא 4 מטר אתה רוצה 4 יחידות של מטר כדי שהפתח המקסימלי יהיה 3 מטר? או שזה נפתח כלפי התיקרה?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
למה לא מפנל מבודד כבסיס?
אם אתה רוצה דקורטיבי אז תצפה אותו במשהו דק וקל.
אגב, מפתח גדול ורוחות כדאי לעשות מסילות בצדדים בצורת P ואת הצדדים של המסגרת פנל לשים ווי סערה שימנעו מהפנל להיחלץ מהמסגרת תחת הרוח שתנסה לכופף אותם.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
חפש את החולייה המקשרת. יושבים ליד חדרה ואני מניח שמגיעים לכל מקום. גל, הבעלים הוא גם ג'יפאי.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
לא בהכרח. בשער כמו שאתה ביקשת, הפנלים בדר"כ בגובה של 40 ס"מ מה שמכתיב קשת מסויימת המנמיכה בפועל את גובה הפתח לעומת התקרה אליה "נאספים" הפנלים. בנוסף, יש את מנגנון המשיכה של הפנלים - מה שמוריד את גובה הנטו של החנייה.
אצלי יש שער גלילה ברוחב של 5 מטר. אשתדל לזכור ולמדוד עבורך את המידות אצלי.
ללא קשר, ואני מודע שכתבת שאתה לא יכול לעשות שער נגרר (ג'רזי) ולא נפתח החוצה, אבל מנסיון של כמה חברים ושכנים, גם החניות של הפנלים וגם שער הגלילה (כמו שאצלי), הם פתרון נחות וקשה לתפעול כשיש בעיות.
הכי טוב זה שער כנפיים שנפתח החוצה - כשיש בעיות, מעבירים את המנוע למצב ידני, ומאוד פשוט לפתוח ולסגור. באחרים יש כל מיני מנגנונים של מתיחת קלאצ'ים והפרדת המנוע מהמנגנון, מה גם שצריך להרים חתיכת משקל.
בדיעבד היום, לא הייתי עושה שער גלילה, אלא כנפיים נפתחות החוצה.
ובמחשבה שניה, בוא שים לי כנפיים נפתחות וקח שער גלילה, כולל שלטים
בברכה,
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
רעיון שמצאתי ברשת
אפשר גם שער אקורדיון. בנוי מ-4 חלקים. כל שניים נפתחים לצד אחד ומתקפלים זה על זה. אם יש בעיית עומק, הציר של כל פאנל כזה יכול להיות במרכזו.
בועז,
כנפיים מרחב הציבורי יכול להיות מסוכן באופן תיאורטי, אם כי לא שמעתי על תאונות כאלה.
החסרונות של הגלילה, כפי שכתבתי למעלה הן שברגע שיש תקלה (ויש תקלות), התפעול הרבה יותר מסובך, בניגוד לכנפיים שבעזרת ידית קטנה אתה מנתק את המנוע ומזיז את השער בקלות ביד.
בברכה,
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
שמרו על קשר