חייבים לפצל את זה מהשרשור הראשי
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בפישוט המשוואה, עבור אוויר בטמפ' סביבה של 25 מעלות צלזיוס:
m=PV*0.0116
כאשר :
m זה מסה בגרמים.
P זה לחץ ב Pa.
V זה נפח ב m^3.
או:
m= PV*0.08
כאשר:
m זה מסה בגרמים.
P זה לחץ ב PSI.
V זה נפח ב ליטרים.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לדעתי אתם מפספסים בחישוב.
החלק הפנימי של הוונטיל מוריד מעט מהנפח
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לכן הצעתי הליום
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בחייאת דורון, זה מדדתי פעם פיזית את הצמיג שלי עם מטר. ואני אזרום איתך...קח פי 2. המסקנה אותה מסקנה...משקל האוויר זניח.
והנוסחא המלאה היא בכלל לא בלגן.... מעדיף להבין לבד למה ובאיזה תנאים משקל האוויר הוא 1.2 גרם לליטר ובאיזה יחידות של לחץ יש להכפיל על מנת לקבל תוצאה נכונה.
ברור שהאויר בצמיג זניח.
אבל המידות צמיג זה מספר.. שלא משתנה, גם באינצים וגם בס״מ.
מה נשאר חוץ מלמדוד צמיגים וירטואליים?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אני נותן לשרשור הזה עוד שתי הודעות לפני שמגיעים למתח/זרם ולמצברים.
אוי מה הצתתי פה...
הבידוד עושה את שלו
מה שבטוח שבספייר החדש שלי כן יהיה אויר אפילו קצת בעודף
עכשיו לעיניין, אין חופשים , הגלגל לא יושב על הבודי בניתי מתקן גיבור על הפגוש,.
גאנט של גימיני זה 15 אינץ , מה הרוחב ? 5?
השאלה היא האם צמיג 31.10.5 יעלה על גאנט של גימיני??
האם יש לו מספיק אופסט להכנס על דנה 44 או 33??
אני מעדיף לא לרדת בהגזמה בקוטר רק בשביל הצאנס הנדיר שבאמת אצטרך את הרזרבי באמצע טיול.
שטויות .. גם ככה משלבים להנעה כפולה בקרקע עם מקדם חיכוך נמוך.
המקום היחיד שזה עלול להפריע זה בנסיעה על אספלט עם נעילה אוט' בסרן האחורי.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
+1!
גלגל רזרבי זה הדבר האחרון שהייתי חוסך בו.
רצוי שיהיה מאותו דגם ועל ג'נט זהה לכל היתר.
וכן, אני יודע שזה כבר קטנוני, אז לפחות צמיג באותה מידה.
עדיין יש פנצ'רים בעולם. במיוחד כשמוציאים הרבה אוויר.
גם צמיגים גיבורים מהטריטוריה של טויו ושות' נקרעים בדופן וחבל לקלקל טיול בגלל זה.
בטח בג'יפים עם נעילות אוטומטיות, שם אפילו שני צמיגים באותה מידה אבל מדגמים/יצרנים שונים, עלולים להראות הבדל מסוים בקוטר ואז האוטו מושך הצידה וגם יש עומס מיותר על חלקי מערכת ההנעה.
אם מוכרחים, אפשר לחסוך משקל עם ג'נט סגסוגת. אבל צריך לבדוק ולוודא שהוא אכן קל יותר בפער שיצדיק את כאב הראש. אני לא הייתי טורח בכיוון הזה, יותר חשוב לדעתי שהגלגלים שעליהם הרכב נוסע יהיו קלים יותר.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מתעלק על השרשור ושואל:
1. גלגל ספייר נוסף (כלומר שני גלגלי ספייר) - רלוונטי/ מיותר?
פרטים נוספים: יש ערכת תולעים וקומפרסור, מדובר בגימני כך שאם כן - זה על הגג.
2. במידה וכן, עד כמה זה נורא שהספייר (השני, כלומר סיכוי קטן שיהיה בשימוש) יהיה גאנט ברזל בעוד השאר הם גאנט סגסוגת?
שמרו על קשר