שים כבל ארוך מספיק על גלגלון, מה המרחק לעבודה?
אצלי באוטו מותקן מקרר שמחובר דרך הסוויץ' (עם ממסר). כלומר, רק כאשר האוטו מונע המקרר עובד. אני רוצה לחבר אותו בלילה ל-220 וולט כדי שיעבוד. הבעיה היא שאין לי ספק שבוקר אחד, כשהילדים יטרידו בלילה ואקום קצת עקום, אני אשכח לנתק את המתח ואסע עם הכבל לעבודה. רוצה איזה אביזר שיודע להתנתק במשיכה אבל נשאר סגור ובטוח שהילדים (האם כמו אבא, לא הכי מפותחים) לא יתחשמלו.
רעיונות...
תודה רבה.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
שים כבל ארוך מספיק על גלגלון, מה המרחק לעבודה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מחבר ec5 מתאים לדעתי בדיוק לשימוש הזה
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
בשום פנים ואופן לא EC5.
אתה יכול שקע מחשב, לשתול מעל/מתחת לפנס. ולהשתמש בכבל מחשב. נסעת? - נמשך והתנתק.
עכשיו תגיד לי שזה אוטו עבודה?
מצא מקום מתאים!
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
אם אתה רוצה לשמור על בטיחות אז תשים שקע DC בלבד. שים ספק כח מתאים של עשרה אמפר ואתה מסודר.
הכי פשוט יהיה שקע תקע מצית.
יותר אלגנטי ומוגן מים יהיה חיבור כמו שיש ל CTEK אבל אתה לא תשקיע בזה.
לעניות דעתי אתה יכול לחבר את ההזנה של המקרר הנוכחית במקביל למצבר או לשקע ה"עגינה" בחניה.
לא רואה בעיה שהם יהיו מחוברים בו זמנית.
יש גם חיבורים מגנטיים ל DC אבל אתה לא תשקיע כנראה גם בהם
יקירי,
בהמשך לקודמי, יש בשוק שקעי מצית מוגני מים עם לשונית קפיצית. כמו בתמונה.
חבר אחד כזה כשפניו קדימה אל המצבר ובו תנעץ את התקע שמגיע מהמטען. את הכבל הזה מהמטען תחבר באופן קשיח כדי שבנסיעה אחורה הוא ימשך.
(זה הזמן להסב את החיבור למקרר לחיבור קבוע לא אחרי סוויץ'?)
פיוז 10A על הקו. מה שיפה בשקע הזה הוא שברגע שהתקע נשלף, הדלת הקפיצית סוגרת אותו לחלוטין והוא מוגן מים.
בהצלחה!
לעשות סדר...
לחבר את המקרר חיבור ישיר למצבר - אין בעיה.
לחבר מטען חכם למצבר דרך חיבור מצית נתיק, זה הרעיון?
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
לא מנסיון. אם הרכב חונה מקום מקורה כך שבעיית רטיבות לא רלוונטית - אולי מתקן שכזה שמתגלגל חזרה פנימה יכול להיות הבסיס לפתרון.
https://www.technomario.co.il/item-3...%D7%9D---MAVEL
למה במקום.220 וולט לא לחבר מטען מצברים.ולעבוד על 12 וולט
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
מטען קטן לא ישרוד לאורך זמן במצב טעינה ולהחזיק מקרר.
צריך לחבר את המקרר למצבר הרגיל עם ריליי וספק למקרר בחניה עם חיבור מהיר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא הבנתי למה מצבר עכשיו. מטען חכם, ועוד המצאות. ספק כוח פשוט לא יעשה את העבודה?
ישירות למקרר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מסכים... אבל בטח יש זולים יותר ברשת, לא בטוח שזה הכיוון הנכון. ספק מתח כמו שאייל הציע מרגיש נכון יותר.
אם כבר לשים צופר עם חוט אלסטי שמופעל בזמן מתיחה ולהשאיר במקביל לו חוט חופשי.
הצופר יהיה מחורר קבוע לחניה והחוט יחובר לאוטו במקביל לחוט הזינה.
אם נוסעים בלי לנתק יהיה צפצוף חזק של התראה לפני שיקע
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בהנחה שהכותרת לא מדוייקת, והספק (שמקבל הזנה מ 220V) יושב מחוץ לרכב (על המדף בחניה?), והמחבר שאנחנו רוצים שיתנתק מעביר 12V (ולא 220V!!!) אז EC5 יעשה את העבודה.
אני כבר כמה שנים עם סידור כזה.
שים לב לכבל פלדה שכמובן צריך להיות מעוגן נכון בשני הצדדים וקצר מהחוטי חשמל. נבדק כבר מספר פעמים, לא אכזב.
לא יודע עד כמה זה חשוב, אבל אני הוספתי מחבר נוסף שמתפקד כפקק ביום יום.
זיו, מה הנזק אם נסעת בלי לנתק את החיבורים?
ישלף תמיד או יקרע?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
+1 לכבל מחשב.
אל תטרח לנתק. פשוט סע.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
שמרו על קשר