Close
עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 73
  1. #41
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלימס צפיה בהודעה
    האמת ששאלתי בכנות את רמי לגבי הכדאיות של החזקת הרכב שלי. אני מודע לזה שהעמדתי אותו בסיטואציה לא נוחה ואני לא יכול לצפות ממנו להיות אוביאקטיבי אבל בכל זאת...רמי טוען שהרכב סך הכל שמור ויפה ולהבנתי הוא בהחלט לא נכנס להגדרת הנבלה שותה דם במושגים של מנוסים בהרבה ממני.
    לאור הסכומים שאנשים שיתפו פה אני מבין שאני עדיין לא במצב כל כך רע...
    מצב טוב או רע זו הגדרה סובייקטיבית.

    א. יכולת כלכלית להתמודד עם התחביב
    ב. מה קורה לכל אחד בבית
    ג. הזמן הפנוי לשרוף במוסך ואו בטיפול לבד

    תציב לך את הנתונים האלה, שרק אתה יודע אותם ועליהם תוסיף סבלנות ואורך רוח ואת מה שאתה מצפה מהרכב לספק לך - רמת עבירות, רמת פינוק, כושר סחיבה של נוסעים וכד.

    אתה מכיר את הרכב שלך לא רע יחסית. אתה מכיר בעלי מקצוע מהתחום ויש לך את הפורום להיוועצות מקצועית כגיבוי.



    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלימס צפיה בהודעה
    האמת ששאלתי בכנות את רמי לגבי הכדאיות של החזקת הרכב שלי. אני מודע לזה שהעמדתי אותו בסיטואציה לא נוחה ואני לא יכול לצפות ממנו להיות אוביאקטיבי אבל בכל זאת...רמי טוען שהרכב סך הכל שמור ויפה ולהבנתי הוא בהחלט לא נכנס להגדרת הנבלה שותה דם במושגים של מנוסים בהרבה ממני.
    לאור הסכומים שאנשים שיתפו פה אני מבין שאני עדיין לא במצב כל כך רע...

    כשאתה מתמודד עם ההוצאות, רמי מתמודד עם ההכנסות.
    אתה והוא לא רואים את אותו הצד של המטבע.

    מטבע הדברים להחזיק רכב שטח זה תחביב יקר. גם רכבים שיצא להם שם של אמינים אוכלים הרבה כסף מהתקציב.

    ככול שהרכב מתישן יהיו יותר הוצאות.
    ברכב חדש ההפסד יתבטא גם או בעיקר באובדן ערך.

    אם הרכב משמש רק לטיולים אז לא נורא אם הוא מושבת לפעמים.
    אם אתה לומד לעבוד לבד אתה עשוי לחסוך סעיף מרכזי בהוצאות.

    תנסה לעשות חשבון מה צריך לעשות בשביל לישר קו ותהיה ישר עם עצמך בהחלטה אם הרכב מתאים לך או לא.
    כאמור מדובר כפי שראית בתחביב לא זול ובוודאי שלא כלכלי.

    אל תשמח שההוצאות שלך נמוכות ביחס לאחרים בפורום.
    תקלה או שתיים רציניות שיפלו עליך בהפתעה ישנו את האקסל שלך ברגע.
    תשקול רק אם אתה בנוי לעמוד בהוצאות האלו גם בהמשך.
    בסופו של יום אל תיקשר לחתיכת ברזל.
    לפעמים כדאי לחתוך הםסדים ולהחליף לרכב שהולם יותר את מידותך.

    בהצלחה לך


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  3. #43

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    בועז, לא שמחתי שההוצאות שלי נמוכות משל אחרים, חלילה, זה לא מגיע מהמקום הזה בכלל. רשמתי מה שרשמתי כי זה הכניס אותי קצת לפרופורציות שמאוד חסרות לי עכשיו. זה הכל

  4. #44

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    אחד הדברים שעזרו לי כשהחזקתי רכב שטח מיושן היה להקיף עצמי באנשים טובים וכנים (עם רכבים זהים), שם הבנתי שכולם חווים בעצם את אותו הדבר. זה היה ניחום לזמן קצר יחסית שאחריו באה השאלה היא אני מוכן להמשיך ולשפוך כסף על התחביב הזה. בסופו של היום התשובה הייתה - לא.

  5. #45
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,790

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב פולס צפיה בהודעה
    כלומר,
    כל עוד רושמים לאליאס להמשיך לשפוך כסף על הנבלה - זו דעה לגיטימית.
    אבל כשמביעים דעה שונה זו רמיזה למשהו.
    רשמו דעות לכאן ולשם, אם ישאר איתו ברור שצפויות לו הוצאות נוספות ולא ראיתי אף אחד שרשם אחרת, מה שכן כל חלק שיגע בו וישים במקומו חלק באיכות גבוהה ישכח ממנו לכמה שנים קדימה, ברור שאי אפשר לעשות הכל בבת אחת(יש חלום כזה וגם יש תוכניות כאלה בערוץ דיסקברי שמכניסים/שולחים את הרכב ל"שיקום" מעבר לים) אבל בסוף יש כאלה שנהנים מיזה ולוקחים בקלות, משלימים עם העובדה הרכב לא הולך להיות יותר צעיר, שזה חלק מהתחביב הזה ומתחברים לזה, ויש כאלה שזה לא בשבילם ואולי מתקדמים קדימה לרכב צעיר יותר, רענן יותר, חדש יותר, עדיין לא חף לגמרי מתקלות, והופכים לחלק מכל השאר.
    בסוף אם אתה נהנה מיזה ונהנה מהרכב(כל רכב) זה מה שחשוב, והרכב בא לשרת מטרה אחת(יש כאלה שיותר מאחת, גם יומיומי, עבודה וכו') בסוף, וזה לטייל.
    RAM 3500 on "35

  6. #46
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,517

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי opl צפיה בהודעה
    אחד הדברים שעזרו לי כשהחזקתי רכב שטח מיושן היה להקיף עצמי באנשים טובים וכנים (עם רכבים זהים), שם הבנתי שכולם חווים בעצם את אותו הדבר. זה היה ניחום לזמן קצר יחסית שאחריו באה השאלה היא אני מוכן להמשיך ולשפוך כסף על התחביב הזה. בסופו של היום התשובה הייתה - לא.
    +1

    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  7. #47
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    אני יכול לספר מהניסיון האישי שלי, הרכב הכי יקר לתחזוקה שהיה לי היה הקינג. בשנה ברבע החלפתי הרבה חלקים עד שנמאס לי והחלטתי לעבור למשהו אחר...
    לגבי הדיסקו 2, רוב המחלות שלו ידועות וזולות לטיפול עצמי, השאלה אם זה מתאים לך.
    אני לא חושב שעלויות הטיפול בו יקרות משמעותית מכל רכב יפני אחר מקביל (אם בכלל).

  8. #48
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,045

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    אני לא יודע להגיד אם מתקתקל יותר או פחות (הנסיון האישי שלי ושל הסביבה הקרובה מראה שאותו דבר, אבל זאת לא סטטיסטיקה), אבל מכירי החלפים בארץ זולים משמעותית מאשר של אחיו היפנים.

  9. #49
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,052

    ברירת מחדל רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב פולס צפיה בהודעה
    כלומר,
    כל עוד רושמים לאליאס להמשיך לשפוך כסף על הנבלה - זו דעה לגיטימית.
    אבל כשמביעים דעה שונה זו רמיזה למשהו.
    אני לא מחובבי המותג למרות שאני כן נהנה לנסוע בו כשהוא לא שלי, אז אי אפשר לחשוד בי כשבוי בקסם.
    ״כמה מחברי הטובים בעלי רכבים כאלו״, ואני כן רואה ומבין מה מניע אותם להחזיק בהם.
    הם הגדירו שזה התחביב שלהם, והם חיים איתו בהשלמה, זו בחירה.
    חלקם שופכים כסף בכמויות אצל גורואים, וחלקם מטפלים לבד במה שאפשר ומתעלמים ממה שלא מגביל את הרכב מלצאת לטייל.
    דווקא האחרונים נראה שנהנים יותר מהרכבים האלו.
    כל הפיציפקס הקטנים והגרמלינס החשמליים האינסופיים.
    וזה אצל כולם, אצל חסידי הגורואים ואצל המתחזקים עצמאית, פשוט יש כאלו שמרגישים במאבק אינסופי עם הרכב ויש כאלו שמשלימים.

    לי ואני מבין שגם לך, לא מתאים רכב כזה, אז אין לי כזה.
    להם זה לא מפריע, אז יש להם.
    כלומר, הם מצאו נקודת איזון של תחזוקה טובה , כולל מונעת, למכלולים שמאפשרים לרכב לנסוע, ולא להתקע, והשאר.. לאט לאט אם בכלל.

    זה רכב ששיך לדור רכבי השטח האמיתיים עם מכלולים מכניים אמיתיים, שאפשר לטפל לבד ולתקן לא מעט גם בשטח.
    וזה יתרון גדול.

    אם מבינים את התמונה הכוללת והמשמעות שלה, מישהו שיכול לעבוד לבד, בתחזוקה שוטפת ולא פחות חשוב, יכולת לאבחן ולתקן תקלות בשטח כשיקרו, (והן יגיעו), ואתה לא טיפוס שחתיכת פלסטיק לא במקום מפריעה לו, אז אין בעיה.

    מהתאור עד עכשיו, זה לא נשמע כמו נבלה.
    תאור התקלות עד כה יכול להתאים לכל רכב בגיל הזה כנקודת פתיחה ליישור קו אחרי קנייה.
    מסכים שזו ההתחלה, ויהיו עוד דברים כי זה בכל זאת דיסקו.. וכנראה זו המשמרת בה יותר דברים עולים, אבל אם תיקנת טוב, אז סיכוי לא רע שפינה אחת סגרת.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  10. #50
    חבר רשום assafy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    2,063

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    זה מזכיר שירשור מקביל שהיה לא ממזמן.
    השאלה היא אם הגעת למשבר אמון ברכב או לא?
    האם כשאתה מביט בו אתה אוהב אותו או מתעב אותו ורק חושש מהיכן תבוא התקלה הבאה.
    האם כשאתה יוצא לטיול אתה יוצא בשמחה או שאתה כל הזמן בחשש שתצטרך לחזור עם גרר.
    לדעתי זה יותר חשוב מחישובים דקדקניים של ירידת ערך ומחירי חלפים.


    Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  11. #51
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,045

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafy צפיה בהודעה
    זה מזכיר שירשור מקביל שהיה לא ממזמן.
    השאלה היא אם הגעת למשבר אמון ברכב או לא?
    האם כשאתה מביט בו אתה אוהב אותו או מתעב אותו ורק חושש מהיכן תבוא התקלה הבאה.
    האם כשאתה יוצא לטיול אתה יוצא בשמחה או שאתה כל הזמן בחשש שתצטרך לחזור עם גרר.
    לדעתי זה יותר חשוב מחישובים דקדקניים של ירידת ערך ומחירי חלפים.


    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    מדוייק!

  12. #52

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    הרבה אנשים יגידו לך שלנדרובר נוזל ומתקלקל וחרא רכב ורק אם אתה עיוור מכור וחולה ועוד ועוד ועוד .. אז....
    כל הרכבים שעובדים פיזית ..באם זה לעבודה או בשטח..סובלים מתקלות והישנים גם סובלים מבלאי של שנים ו...יש כאלה שהם נחשבים לכלבת מפני שהבעלים הקודמים שלהם פשוט התעללו והזניחו והכי נורא ...טיפלו אצל חוליגאנים וגורואים .
    אני לדוגמא קונה רכב שאני מתחבר אליו : צורת הישיבה במושבים הקדמיים והאחוריים ואיך אתה רואה מהחלונות החוצה (יש רכבים שאני יושב בספסל האמצעי ואני מקבל מחלת ים ) , טכנולוגיה , אין נוסע , איך הוא נראה . ועוד.
    לפי מה שתיארת נראה שיש לך שילוב של בלאי מגיל הרכב וגם תקלות של תיקונים גרועים וחלקים שעבדו ונשחקו. ואתה צריך ליישר קו.
    אם אתה חושב שהרכב שבידך הוא פגע רע ...תיפטר ממנו ..מבטיח לך שגם טויוטה וגם מיצובישי או כל אחד אחר באם הוא רכב מוזנח או טופל ע"י חוליגאנים יעלה לך הון ...
    לפי מה שכתבת נראה שאתה צריך למכור ולקנות רכב אחר או שלא לקנות כלל . רכב שטח עולה יותר מרכב רגיל ...בכל פרמטר ...אחזקה תיקונים +++ ...ונראה שלא חשבת על זה, לפני הקניה . יש לי שני שכנים ...אחד עם לנד קרוזר 2005 + ואחד עם דיסקברי 1 1997 ושניהם נתקעים ומתקלקלים בערך אותו הדבר כש...הדיסקברי גם מטייל בשטח ונוהגים בו גם חיילים .
    שב ותחשוב האם אתה מוכן נפשית לרכב שטח מכל הבחינות .....כולל הוצאות האחזקה הגבוהות יותר ....בכל זאת הנעה של 4 גלגלים זה בלאי גבוה יותר .
    יש לי חבר טוב שאמר ...אני מוותר על חדר אחד בבית שאני בונה עבור רכב השטח והטיולים .
    בקיצור...שב עם עצמך ועם יש אז עם אישתך ותחשוב טוב טוב האם אתם עבור התחביב הזה אתם מוותרים על דברים אחרים . כי זה עולה. ומי שיאמר לך אחרת.....הוא שקרן .
    אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!

  13. #53

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    אני מסכים שרכב שטח מטייל בהכרח יעלה יותר מפרייבט אפילו בלי התקלות
    דלק
    ביטוח
    רישוי
    שיפורים

    אבל הוא לא חייב לרושש אותך.

    הרכבים הקשוחים והטובים של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 נקנו כחדשים בהרבה כסף ומעלות גבוהה זו נגזרה גם עלות אחזקתם. אחרי 10 שנה רוכשים אותם ג'יפאים ברבע או פחות ממחירם כחדשים אבל מה לעשות שהאחזקה היא כמו של רכב יקר והבלאי רק הולך וגדל ופתאום הרכבים האלה גם רואים שטח לשם שינוי אז הבלאי שוב גדל. לחלקם אין את האמצעים (בין אם זה ידע, זמן, ממון או תמהיל כזה או אחר של שלושתם) לתחזק אותם ומצבם הולך ומתדרדר מיד ליד ומשנה לשנה.

    אבל אנחנו חיים בתקופה שיש היצע מטורף בעולם הרכב כולל בעולם רכבי השטח ויש אפשרות לקנות רכב חדש יותר שאולי לא עביר כמו אותם זקני שבט, אבל בכל פרמטר אחר יעלה עליהם. וזה לא הופך אותו לרכב שטח טוב יותר או פחות - אלא רק לתמהיל של פשרות שיתכן ומתאים לצרכיך יותר טוב.
    במילים אחרות אם המטרה היא לטייל, אתה לא צריך דווקא רכב שטח מזדקן עם כל הפשרות שהוא מחייב. יש הרבה רכבים שיביאו אותך כמעט לכל מקום עם הרבה פחות פשרות


    2008 Suzuki Grand Vitara
    2003 Suzuki Jimny
    2009 Hyundai Tucson

  14. #54
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,052

    ברירת מחדל רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaki5500 צפיה בהודעה
    הרכבים הקשוחים והטובים של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 נקנו כחדשים בהרבה כסף ומעלות גבוהה זו נגזרה גם עלות אחזקתם.
    לא הבנתי את ההקבלה.
    אם באפריקה, אותו רכב עולה פחות בגלל רגולציה מקומית שונה, אז התחזוקה תהיה זולה יותר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaki5500 צפיה בהודעה
    אבל אנחנו חיים בתקופה שיש היצע מטורף בעולם הרכב כולל בעולם רכבי השטח
    לדעתי הזמינות של רכבי שטח לצרכן הפרטי רק יורד.
    ההיצע שאתה מדבר עליו מבוסס רצפת פרייבט עם פחחות SUV.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaki5500 צפיה בהודעה
    ויש אפשרות לקנות רכב חדש יותר שאולי לא עביר כמו אותם זקני שבט, אבל בכל פרמטר אחר יעלה עליהם.
    מי שמחפש את הרכבים הישנים מחפש את העבירות הזו.. ואז החדשים הם הבעייתיים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #55

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    לא יודע מה קורה באפריקה אבל פה בארץ אתה יכול להיכנס לאותו מוסך ולשלם מחיר שונה על אותו חלק/עבודה בדיוק פעם אחת כי נכנסת עם אאודי tt ופעם אחרת כי נכנסת עם סקודה פאביה.

    2008 Suzuki Grand Vitara
    2003 Suzuki Jimny
    2009 Hyundai Tucson

  16. #56
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,052

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaki5500 צפיה בהודעה
    לא יודע מה קורה באפריקה אבל פה בארץ אתה יכול להיכנס לאותו מוסך ולשלם מחיר שונה על אותו חלק/עבודה בדיוק פעם אחת כי נכנסת עם אאודי tt ופעם אחרת כי נכנסת עם סקודה פאביה.
    2008 Suzuki Grand Vitara
    2003 Suzuki Jimny
    2009 Hyundai Tucson
    ואיך זה קשור לנושא?
    לא מדובר על קאיין.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  17. #57

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    לדעתי הזמינות של רכבי שטח לצרכן הפרטי רק יורד.
    ההיצע שאתה מדבר עליו מבוסס רצפת פרייבט עם פחחות SUV.

    נכון. ולהרבה אנשים זה תמהיל פשרות יותר מתאים. לא יודע עם פותש הוא אחד מהם אבל זה שווה בדיקה.

    מי שמחפש את הרכבים הישנים מחפש את העבירות הזו.. ואז החדשים הם הבעייתיים.[/QUOTE]

    לפעמים. אני משער שרוב האנשים בשרשור הזה הם כאלה. אבל זה לא תמיד המצב. הרבה פעמים המשיכה לרכבים האלה נובעת מתדמית רומנטית/גברית מסוקסת שמיוחסת אליהם. ואז קונים כי זה זול (בכל זאת רכב בן 15+) ומתעוררים מהפנטזיה ומגלים שיש מציאות שלא תמיד מתאימה לך.

    2008 Suzuki Grand Vitara
    2003 Suzuki Jimny
    2009 Hyundai Tucson

  18. #58
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,134

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב פולס צפיה בהודעה
    אתם מתארים מצב בו הוא משרת את האוטו במקום שהאוטו ישרת אותו.
    זה לא במקום, זה גם וגם.

    כדי להביא רכב שטח ישן לרמת תחזוקה ראוייה ולשמור אותו שם, צריך להשקיע בו ("לשרת אותו").
    בתמורה, אותו רכב ישן ומתוחזק היטב ייתן לך את האפשרות לטייל בשקט נפשי היכן שרכבים חדשים יתקשו לעבור ויהיו חשופים לנזקים יקרים.

    בסופו של דבר, כל אחד עושה את החשבון שלו.
    אני מחזיק 2 רכבי שטח ישנים, ויש פה בפורום לא מעט חברים שמחזיקים גם הם רכבים ישנים ומטיילים בהם שנים רבות, ואחרי שעברו (מזמן) את יישור הקו הראשוני הרכבים האלו מפגינים אמינות ראוייה ללא קשר למוצאם האתני.
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  19. #59
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,790

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    יאקי, לא קונים כי זה זול! קונים כי רוצים רכב יחסית פשוט, עם מכלולים חזקים יותר שתוכנן ונבנה בהתאם, עם עבירות גבוהה יותר מהפרייבטים המוגבהים ו- suv של הזמן האחרון.

    בכל מותג יש את טווח המחירים שלו, לדוגמה אתה יכול לקנות פאג'רו q ב 15 אלף נבלה או ב 30k ממישהו שדאג לו טיפל והשקיע בו וסביר יותר שלא ימרר אותך.

    גם בדיסקו זה אותו סיפור, יש מוכרים ב 30 ויש מוכרים בכפול מיזה, זה נגזר מהרבה סעיפים, כמה זמן אותו בעלים, תחזוקה וכו'.
    מי שעושה שיעורי בית ושואב מידע מהרשת לגבי מכלולים ונקודות שצריכות תשומת לב ברכב יודע מה לחפש ולבדוק אם אותו אחד תוחזק או הוזנח.

    לגבי רכבים חדשים יותר בני 10 ופחות צריך בנוסף לכל זה לקחת בחשבון שהתווספו עוד הרבה מערכות שונות, חשמל, מיחשוב ובקרות אלקטרוניות, הם מתורבתים יותר וחוזק המכלולים ירד/הוחלף לטובת התנהגות כביש וכו', יש להם "מחירון" שהוא איזה נקודת פתיחה/השוואה לרכישה, יש כאלה שמנסים להימנע מכל זה ומעדיפים ברזלים של פעם ובגלל זה מחפשים את הרכבים היותר זקנים ופשוטים יחסית, ברור שלמצוא אחד כזה במצב מצויין ובמקביל בתקציב הדרוש זאת משימה קשה, אבל עדיין אפשרי.


    אני לא מכיר את אלימס אבל דיברנו טלפונית, אני לא חושב שהוא קנה נבלה, נשמע סה"כ שהתקלות שלו מקריות במכלולים שצריכים תשומת לב.
    אני לדוגמה החלפתי את בוכנות ה ace המקוריות שהיו ברכב לחדשות לפני שנתיים אחרי שהקידמית נזלה, לא יודע אם אצלו זאת פעם ראשונה שמישהו נוגע שם(אולי החליפו פעם, אבל שמו משומש משהו) אבל ברגע שהזמין חלק חדש צפוי לו שקט ממנה, וטוב היה עושה אם היה מזמין 2 באותה חבילה מחו"ל וסוגר עיניין מהצד הזה.
    RAM 3500 on "35

  20. #60

    ברירת מחדל תגובה: רגע של משבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב ש. צפיה בהודעה
    השאלה מה תקנה באותו תקציב, מה עומד על הפרק?
    אף אחד לא מבטיח לך כלום, באותו תקציב אתה יכול ליפול על נבלה אחרת שתמרר אותך.



    אף אחד(בטח לא אני) לא צריך פה רגיעון לדעתי,אתה רשמת והתייחסת ברמיזות. אני כתבתי עובדות, לדעתי.

    ויאקי5000 מוזמן תמיד, רק אני לא בטוח(לא מזלזל חלילה) שישאר לו אוטו אחרי שיסע אחרי....
    אם יסע אחריך ישבור את האוטו

    Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. BAOFENG רק משדר ולא קולט
    על ידי boazgutman בפורום פורום GPS ניווט וקשר
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 28-03-16, 23:49
  2. הזמנת משדר FM ב- Ebay
    על ידי יורם-דרומי בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 15-09-15, 19:48
  3. משדר FM
    על ידי moav בפורום פורום GPS ניווט וקשר
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 17-12-10, 08:46
  4. משבר הדלק העולמי - בגללי
    על ידי ג'ונה בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 22
    עדכון אחרון: 24-02-10, 17:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •