אני עובד על שלישיה ואני משחק בתחום של 3.7 עד 4.2.
שם אני מקבל כ 30 אש עד למנתק המקרר ויש עוד קצת מיץ. סדר גודל של 35 עד למתח של 3.2 כפול 3.
ממש לא דומה למצב שלך.
מעבר לעובדה שהמתחים שאתה מציין הם בתחום הנזק לתאים, לא?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
נתוני הbms מציינים 2.5 וולט לתא.
הזמנתי מד אנרגיה שעוד לא הגיע אליי. הוא יכול לעזור לי לבצע את הבדיקה שציינת, אבל אני לא בטוח שארוץ לבצע אותה. זו בדיקה שלוקחת את התאים ואת האלטרנטור לקצוות, ולצרכים שלי אין לי צורך בה.
אם הנסיון בשטח יראה שחסר לי קיבול, אתמודד עם זה בהמשך.
למעשה, אתה יכול לבצע את הבדיקה על התאים שלך.
אני עובד על שלישיה ואני משחק בתחום של 3.7 עד 4.2.
שם אני מקבל כ 30 אש עד למנתק המקרר ויש עוד קצת מיץ. סדר גודל של 35 עד למתח של 3.2 כפול 3.
ממש לא דומה למצב שלך.
מעבר לעובדה שהמתחים שאתה מציין הם בתחום הנזק לתאים, לא?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא קצת Over qualified להיילקס ישן, פשוט וטוב?
בועז,
לאופי השימוש של חנן, אין לו בעית קיבול.
אבל עבור הניסיות שלך, ולידע כללי-
טעינה של ליתיום מקיימת כלל 80%-20%.
ב 20% מזמן הטעינה, המצבר מגיע ל 80% מהקיבולת שלו, וע"מ לטעון עד הסוף, שאר ה 20%, לוקח עוד 80% מזמן טעינה הכללי.
(לסוגי מצברים שונים, יש זרם וזמן טעינה אופטימלי, אבל זה פחות חשוב לדיון הזה)
אם תעקוב אחרי זרם הטעינה של הליתיום שלך, ונגיד ויש לך ספק 5A בבית, אתה תראה, שבשלב מסויים, זרם הטעינה מתחיל לדעוך, ולקראת הסוף, זה יכול להגיע לפחות מ 100MA, ועדיין ימשיך לטעון, זו בדיוק הסיבה למה ה 20% האחרונים לוקחים כל כך הרבה זמן.
בקיצור, לקיבול מקסימלי, צריך טעינה ארוכה (גם אחרי שנראה לך שהמצבר הגיע למתח המכסימלי שלו).
עוד נקודה לתשומת לב מי שטוען את הליתיום ברכב, וכן מחפש קיבול מקסימלי -
אם עושים הפסקת צהריים או כל עצירה ארוכה אחרת לקראת סוף היום, צריך לקחת בחשבון שהמצבר לא יהיה 100% מלא בעצירה לחניון לילה (ולא משנה אם יש לך יכולת טעינה של 10A או יותר, לקראת הסוף, הטעינה איטית).
הנחת העבודה שלי - פחות 10%.
נלקח מפה - https://sound-au.com/articles/lithium-charging.htm
Flux capacitor
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אני לא רואה סיבה להעמיס את הbms בזרם שהוא נומינלית, פי 5, מזה שאמור לזרום בו, ולשניות ארוכות. זו התעללות לשמה.
אני גם ממש לא רוצה להגיע למצב שהbms מתנתק תוך כדי עבודת מנוע, מחשש לחיי האלטרנטור. למעשה אני שוקל לנטר את הפרש הפוטנציאלים לפניו ואחריו ולהפעיל התראה קולית במידה ומתפתח מתח כזה עקב ניתוק שלו. לכן אני אמנע מהגנות נוספות שמנתקות. מוניטור זה בסדר, ניתוקים כמה שפחות.
מקבל את השיקולים.
רק תחשוב אתה עושה התראה שאתה שומע בזמן עבודה בחוץ.
אני ההדיוט מפקפק בסידור הזה.
יש לך מצבר בלי קיבולת כמעט הגם שיש לא מספיק כח להתנעה.
אתה ללא יתירות.
אני הייתי שם שלושה בטור ומחזק אותם במקביל . נניח שלושה זוגות או שלוש שלישיות בטור ועובד על הצד המלא של התאים.
רוב המיץ נמצא בין 3.7-4.2.
אבל למען האמת, התאים האלו לא ממש מתאימים במתחים שלהם לחיות בתחום הנדרש ברכב.
לאן שאתה לא מסתכל אתה משלם מחיר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
עד שאני אהיה בטוח במערכת אני מפוצץ ביתירות. שני מצברי העופרת עדיין במקום, ומכיוון שלא נגעתי במע' החשמל המקורית, הם במרחק של חיבור בורג בודד מלהיכנס לעבודה.
חוץ מזה, יש עוד סוללת ליתיום מארבעה תאי lev40 לגיבוי.
הרכב בחניה. הם מחוברים למטען, כרגיל.
כבר דיברנו על זה. זה לא יכול לעבוד. ברגע שהמתח שלהם יגיע ל12.6 הBMS ינתק והאלטרנטור יעבוד ללא מצבר מולו.
אז אמרת עוד מצבר חומצה עופרת, לתיווך. עוד מורכבות. כבר עדיף לקנות LIFEPO4, או להישאר עם SLA.
הגענו ללופ מחשבתי.
מה שכן, מכיוון שאני ממילא נוסע קבוע עם מצבר ליתיום ספייר, כפי שתיארתי קודם, אני כנראה אנצל את ההזדמנות שאני בונה סלסלה ואכניס אותו לצד מצבר הליתיום הראשי, במקום שיהיה זרוק בארגז ויעשה לי בלאגן. ואם הוא כבר שם קבוע, אז אולי להמיר אותו לשלושה תאים, לטעון אותו עם DC DC, ולשים ממסר שבלחיצת כפתור בקבינה יגשר אותו לפלוס הראשי של הרכב להתנעת חירום.
סעמק, כבר הייתי צריך לקנות JEEP, שיהיו תקלות אמיתיות לעבוד עליהן, במקום לחפש תעסוקה יזומה.
נמרוד צדק.
בשביל (האולי) פעם ב.....
תשאיר את מצבר החרום מבודד ומנותק, לא כפתור ולא ריילי.
אם תגיע לבעיה, יתכבד כבודו, יוציא את המצבר ( חרום) מהקופסה, ויחבר אותו עם קרוקודילים.
בניתי מערכות גדולות ומסובכות, הרכיב הכי אמין שיש, זה הרכיב שחסכת מהמערכת.
הרכיב הזה, לעולם לא יפיל אותך :-)
אתה מושך חוטים ומוסיף ממסרים ומפסקים...
בסוף , ובד"כ זו תהיה טעות אנוש, רגע של חוסר זהירות..... ויהיה שם איזה זץ סגול.
תשאיר את זה מחוץ למשוואה.
הגיוני.
שמרו על קשר