אם זה לא נעשה עד עכשיו, הייתי מתחיל מפירוק מצתים ובחינה ויזואלית שלהם.
ראשית, כדי להבין אם הבעייה היא בצילינדר ספציפי או בתקלה כללית, ושנית, להבין במקרה הראשון באיזה ציל' מדובר.
כמעט בודאות הריח מהאגזוז, אבדוק את העניין שוב ואחפש שוב נזילות.
המזרקים(למיטב ידיעתי) מקוריים ולא עברו שיפוץ, אין לי בעיה עקרונית להחליף אותם, אבל הם יקרים מידי בשביל ניסוי וטעייה, ולכן אשמח לבדוק אותם. איך בודקים?
אסף, אם לא MAP אז חיישן TPS? אלו שני האשמים היחידים ברמה החשמלית?
במידה וגם הTPS תקין, וסת דלק? מזרקים? קצר בצמה של אחד המזרקים?
אם זה לא נעשה עד עכשיו, הייתי מתחיל מפירוק מצתים ובחינה ויזואלית שלהם.
ראשית, כדי להבין אם הבעייה היא בצילינדר ספציפי או בתקלה כללית, ושנית, להבין במקרה הראשון באיזה ציל' מדובר.
בספר - יש. באוטו - אין.
הוא כתב את זה בהודעה הראשונה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הוצאתי את הפלאגים(Champion Platinum), הוחלפו לפני 10,000ק"מ(שנתיים)
מצורפת תמונה של כל פלאג.(סדר התמונות מהפלאק הקדמי ביותר עד לאחורי)
עושה רושם ש2 ו3 מפוייחים מעט יותר מהשאר - דעתכם?
בנוסף, הוצאתי את מסילת המזרקים, פתחתי סוויץ' כמה פעמים כדי לבנות לחץ במסילה - אף מזרק לא דלף
לאחר מכן השארתי כל פעם מזרק מחובר וניסית להניע, נתתי לו להזריק כמה פעמים והפסקתי - גם לאחר מכן אף אחד מהם לא דלף.
המסילה עדיין מפורקת, האם יש עוד בדיקות שכדאי לעשות על המזרקים?
אריאל
לאחר עוד קריאה בפורומים בחו"ל, החשוד הבא הוא לחץ דלק גבוה מידי בעקבות וסת תקול.
יש מישהו באיזור המרכז עם ערכה לבדיקת לחץ דלק?
לחילופין, המלצה לבעל מקצוע שיכול לאבחן את הבעיה?
שמרו על קשר