Oil Catch Can

נושא: Oil Catch Can

  1. אבי ביטר's Avatar

    אבי ביטר said:

    ברירת מחדל Oil Catch Can

    מה זה?
    מה תפקידו?

    אני רואה בקבוצות האוסטרליות בעיקר את תוספת הקיט הזה לפאג'רו.


    דוגמא :

    https://www.youtube.com/watch?v=e60SBHDbRbc
     
  2. de fox's Avatar

    de fox said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי ביטר צפיה בהודעה
    מה זה?
    מה תפקידו?

    אני רואה בקבוצות האוסטרליות בעיקר את תוספת הקיט הזה לפאג'רו.


    דוגמא :

    https://www.youtube.com/watch?v=e60SBHDbRbc

    קח 10 דקות. הוא מסביר ממש יסודי: למרות הכותרת, הוא מדבר גם על מנועי בנזין

     
  3. erezgur's Avatar

    erezgur said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    יש גם אצלנו שרשור של אסף כמדומני שהתקין בטנדר.

    עריכה - מצאתי:

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...l=1#post640696

    נשלח מהנייד
    עוד מעט סופ"ש
     
  4. המשוטט's Avatar

    המשוטט said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    https://youtu.be/T-B4VRxAtbw

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
     
  5. אבי ביטר's Avatar

    אבי ביטר said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    תודה.

    נכניס ל wish list...
     
  6. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    בערבות כמה שרשורים כאן, כולל הסיכום של אסף, הותקן בגמל מפריד שמן של provent.

    זה עובד.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  7. אבי ביטר's Avatar

    אבי ביטר said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    בערבות כמה שרשורים כאן, כולל הסיכום של אסף, הותקן בגמל מפריד שמן של provent.

    זה עובד.

    קיט המוצר הזה שמותאם לפאג'רו נמכר רק באוסטרליה. לא שולחים לארץ.
    באופן כללי רוב המוצרים האלה נמכרים בעיקר שם (Catch Can).

    מה יש להם לאוסטרליים האלה עם השוק הייחודי שלהם? (-:

    תודה.
     
  8. הדסופה's Avatar

    הדסופה said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    סרטון יפה ...
    ברנגלר אין כזה אבל במוסטנג 5 ליטר מותקן , נראה דומה לקטן בסרטון. מנוע הקויוטי ידוע ככזה ״שאוכל שמן״ אבל בין טיפולים (7000-10000 קמ) מצטברים במיכל בערך 100cc של שמן שנראה נקי בלי כל השיט המוזר הזה שהוא הוציא בסרטון מהמיכל הגדול. השמן נראה נקי ברמה שאפשר להחזיר אותו למנוע (כמובן, לא עושים את זה ...)ומעבר לזה אין ירידה במפלס השמן .

    הד


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
     
  9. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי ביטר צפיה בהודעה
    קיט המוצר הזה שמותאם לפאג'רו נמכר רק באוסטרליה. לא שולחים לארץ.
    אתה צריך מפריד שמן שמתאים לנפח מנוע וספיקת הגזים ביציאה מראש המנוע.
    אין חשיבות למצוא אחד שכתוב עליו פאגרו.
    Provent 200 אמור להיות מעל ומעבר למנוע שלך, מחברה מוכרת ומבוססת.
    עם אפשרות למסנן מתכת רב פעמי או מסנן בד שמחליפים.

    https://www.ebay.com/itm/223478765201

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי ביטר צפיה בהודעה
    באופן כללי רוב המוצרים האלה נמכרים בעיקר שם (Catch Can).
    מה יש להם לאוסטרליים האלה עם השוק הייחודי שלהם? (-:
    תודה.
    זה ממש לא ייחודי לאוסטרליה, זה בכל העולם.

    הם נותנים שדגם לזה ממודעות גבוהה בגלל שימוש רב ברכבי דיזל.
    מסתבר שיש להם בעיה רחבה של איכות דלקים במדינה, ולכן גם תעשיית מסננים נוספים לרכבים שנוסעים בשטח.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  10. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי הדסופה צפיה בהודעה
    סרטון יפה ...
    ברנגלר אין כזה אבל במוסטנג 5 ליטר מותקן , נראה דומה לקטן בסרטון. מנוע הקויוטי ידוע ככזה ״שאוכל שמן״ אבל בין טיפולים (7000-10000 קמ) מצטברים במיכל בערך 100cc של שמן שנראה נקי בלי כל השיט המוזר הזה שהוא הוציא בסרטון מהמיכל הגדול. השמן נראה נקי ברמה שאפשר להחזיר אותו למנוע (כמובן, לא עושים את זה ...)ומעבר לזה אין ירידה במפלס השמן .
    הד
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    יש כמה דברים שונים כאן:
    1. אדי שמן שנדבקים לדפנות הסעפת והשסתומים ולוכדים אבק וג׳יפה אחרת ולאט לאט מפריעים וסותמים את המעברים.
    2. ברכבי דיזל זה ממש ג׳יפה צמיגית שחורה שסותמת מעברים ואינטרקולרים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  11. הדסופה's Avatar

    הדסופה said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    תודה
    לא ציינתי אבל כמובן מדובר על מנוע בנזין אצלי


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
     
  12. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל Oil Catch Can

    בשרשור שבקישור יש עוד מידע על השפעת מפריד שמן בסוגי מנועים שונים, בנזין ודיזל.

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...95%D7%A5/page5
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  13. המשוטט's Avatar

    המשוטט said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    יש קיטים של חב׳ mann

    מעניין מי היבואן בארץ....

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
     
  14. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי המשוטט צפיה בהודעה
    יש קיטים של חב׳ mann

    מעניין מי היבואן בארץ....

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    Mann זהה ל-ProVent


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  15. אבי ביטר's Avatar

    אבי ביטר said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    [QUOTE=ד ו ר ו ן;894151]אתה צריך מפריד שמן שמתאים לנפח מנוע וספיקת הגזים ביציאה מראש המנוע.
    אין חשיבות למצוא אחד שכתוב עליו פאגרו.
    Provent 200 אמור להיות מעל ומעבר למנוע שלך, מחברה מוכרת ומבוססת.
    עם אפשרות למסנן מתכת רב פעמי או מסנן בד שמחליפים.

    https://www.ebay.com/itm/223478765201

    ההתאמה לפאג'רו בנוסף לנפח היא בקיט ההתקנה.
    אין לי יכולת אילתור גבוהה, ורציתי קיט מתאים שמישהו כבר חשב על ההתקנה הכי נכונה.
     
  16. גיא's Avatar

    גיא said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    זה הפיתרון ל EGR סתום .. ולאינטרקולר מלא שמן ?
    צועניה ..
     
  17. yovavz said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    זה הפיתרון ל EGR סתום .. ולאינטרקולר מלא שמן ?
    עד כמה שאני מבין, ה-OCC (Oil Catch Can) לא נכנס בין ה-מיחזור גזי פליטה/EGR לאינטרקולר.
    הוא נכנס בין הנשם של מכסה השסתומים (או העוקה) לבין הכניסה ל-Intake של הטורבו (במנועי טורבו מן הסתם).
    לכן לא אמור להיות קשר ישיר לשמן ומשקעים ב-EGR. לגבי האינטרקולר, כנראה שהשמן מהנשם יכול להגיע אליו ולהצטבר בו (מן הסתם תלוי גם במבנה שלו) במקביל למה שמגיע ממיחזור גזי פליטה (עודכן).
    קיים כנראה קשר עקיף בכך שחלקיקי פיח שמגיעים ממחזור גזי פליטה עשויים להיתקל בשמן/אדי שמן מהנשם ואז נהפכים לדביקים ונשארים יותר כמשקעים בסעפת היניקה - OCC אמור להפחית את התופעה
     
  18. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    זה הפיתרון ל EGR סתום .. ולאינטרקולר מלא שמן ?
    גם.
    אי אפשר לחבר את צינור הגזים אחרי האינטרקולר כי הלחץ שם חיובי וזה ינפח את המנוע.
    זה חייב להיות בסביבת לחץ שלילי ששואב, כלומר בין הפילטר והטורבו.
    אז אתה בפירוש חוסך את השמן מהאינטרקולר, והטורבו והשסתומים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  19. kruvi's Avatar

    kruvi said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    לפי ההסבר האוסטרלי ,מחברים בין נשם של המכסה שסתומים לאחרי הפילטר אוויר
    VICTORINOX
    SWISS ARMY
     
  20. yovavz said:

    ברירת מחדל תגובה: Oil Catch Can

    ציטוט נכתב במקור על ידי kruvi צפיה בהודעה
    לפי ההסבר האוסטרלי ,מחברים בין נשם של המכסה שסתומים לאחרי הפילטר אוויר
    ה'אחרי הפילטר אוויר' זה הכניסה לטורבו