קטונתי ואינני מתיימר להתפלמס עם מהנדסים של חברת Maan ואני ניצמד להנחיותיהם AsIs.
מנסיוני המוצר המקורי שווה כל שקל.
צודק.
אבל זה לא מסנן אז ההנחה שלך לגבי המוצר שגויה מיסודה.
ואף אחד לא הציע לרכוש דראק סיני פגום.
גם מפריד פשוט עושה עבודה טובה יותר מאשר להמשיך להזרים גז רווי אדי שמן לסעפת יניקה.
במקרה הגרוע אתה בנקודת המוצע המקורית של המנוע, שהכל זורם לסעפת יניקה.
אתה מתעקש שוב ושוב לנפנף באמירות לגבי אי דיוקים וטעוית אבל לא אומר בפועל כלום חוץ מזריעת ספק ללא ביסוס.
זו לא רוח הדברים כאן באתר.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
קטונתי ואינני מתיימר להתפלמס עם מהנדסים של חברת Maan ואני ניצמד להנחיותיהם AsIs.
מנסיוני המוצר המקורי שווה כל שקל.
גם לדעתי מפריד שמן הוא מוצר ששווה להתקנה, בהחלט.
יש מנעד יעילות בין מותגים.
אשמח לנהל איתך דיון ענייני אם וכאשר תרצה לקיים כזה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
דורון,
מבחינתי כל דיון שיכול להעשיר בידע פרקטי את הקבוצה הנחמדה והפעילה הזאת הוא דבר חיובי.
אתאר בקצרה את מה שאני למדתי במהלך התקנה שעשיתי ברכבי בשנת 2016:
ה Maan Proovent הוא מוצר שפועל טוב במנועי דיזל מזדקנים עם 300 K קמ +
לאופן התקנה יש השפעה על יעילות המערכת קרי :
בחירת דגם ה Oil catch עם מידות פיסיות מתאימות הן מבחינת ספיקה/נפח המנוע והן מבחינת היכולת להתקינו בתא המנוע קרוב ככל האפשר לפתח היציאה והחזרה עם מינימום צנרת.
קטרי יציאה וכניסה ב OC קרובים ככל האפשר במידות לקוטר הצנרת המקורית שמותקנת ברכב
אפשרות ריקון נוחה ו/או חיבור למערכת השמן של המנוע בהתאם להוראות היצרן
אני השתמשתי בצנרת המיועדת להולכת דלק בקוטר פנימי 19 ממ ושניתן לקנותה בכל חנות חלפים לרכב בעלות זניחה של כ 30 שח/מטר מתאמי קוטר ובנדים ניתן לרכוש בחנויות שעוסקות בצנרת הידראולית.
זה בקצרה
המוצר הגיע.
עכשיו אני צריך לתכנן ברקט כזה לעיגון, צינורות, וברז ריקון.
יש מקום שאפשר להזמין טלפונית/אינטרנט?
תושבת -תבדוק זויות לפרגולות
צנרת ובנדים ואולי גם ברז בגומי ת"א
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
שמרו על קשר