תתחיל בבדיקת רציפות בין הפאזות לגוף המנוע.
צריך לבדוק את זה עם מגר, אבל, כהתחלה כל רב מודד יספיק.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
יש לי קומפרסור תלת פאזי ותיק ל ל.כ.
לאחרונה הפסיק לעבוד.
כאשר אני מפעיל אותו המאמ״ת שלו קופץ.
המנוע והמדחס לא תפוסים.
הייתי שמח להכוונה כיצד אני מבודד את התקלה?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תתחיל בבדיקת רציפות בין הפאזות לגוף המנוע.
צריך לבדוק את זה עם מגר, אבל, כהתחלה כל רב מודד יספיק.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
אתה עם מאמ"ת סיני.
מהסוג הנחות.
99% שזו הבעייה, אבל חכה לאיתי.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמיל, איפה ראית מאמט?
בתמונה השנייה יש רק ממסר, כנראה אחראי על מיתוג הפאזות ע"י הפרזוסטט
בועז, זה מה שקופץ לך?
אם הממסר מפסיק לעבוד יש בעיה בפרזוסטט לחץ, או בסליל הממסר.
תנסה להחזיק את הממסר לחוץ, האם המנוע עובד? אם כן, אין בעיה במנוע.
תבדוק האם הממסר מקבל מתח בהדקי ההפעלה שלו
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
נכון,
הממסר מהסוג הנחות.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
הממסר יכול להקפיץ רק אם יש בעיה בסליל שלו, חוץ מזה הוא סתם מוליך מבודד בין הפאזות כמו או יותר מכבל החשמל.
לחץ עם מברג על הממסר, על החלק הכחול כהה באמצע, האם המנוע עובד?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
המנוע מנסה להיכנס לעבודה לשבריר שניה והמאמת קופץ
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
כלומר, מקפיץ את המאמט?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
אכן.
מחבר לחשמל ורק בזמן הלחיצה המאמת קופץ
אגב, יש כדאיות למסור מנוע כזה לשיפוץ או שעדיף להחליף?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
1. בדוק התנגדות שווה, ושאין קצר בין סלילי המנוע והם אכן מקבלים 3 פאזות.
נתק הרצועה בין המנוע למדחס. מניע?
2. במדחס קיימת מע, לשחרור לחץ בין יחידת הדחיסה לבין המיכל בעת הפסקת פעולתו, מע. שנועדה להקל על ההתנעה מחדש.
ייתכן שאצלך היא נדפקה, מה שגורם למנוע לנסות להניע מול לחץ גבוה, הזרם עולה משמעותית ומקפיץ המאמ"ת.
תמדוד התנגדות /רציפות על הפאזות כנגד גוף המנוע.
כמובן כשהכל מנותק מרשת החשמל.
אמורה להיות התנגדות של 2 אוהם להערכתי על כל פאזה.ושלא תהיה שום התנגדות =נתק בין הפאזות, ובין גוף המנוע.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
אם אני מזהה נכון יש שם רק פאזות והארקה בלי אפס.
ונדמה לי שעל התווית רשום Pole 2ו 380 וולט.
המדידות מול הגוף רלונטיות כפי שהצעת ( מוטי)?
זוהר- לא קברתי כלום עדיין.
אני מנסה לחשוב צעד קדימה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
2זה כמות זוגות קטבים, לא פאזות.
משם מגיע המהירות של 2850 סל"ד.
אחרת היה לך רק 1400 בערך....
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
מדוד התנגדות בין הפאזות בנקודת החיבור בממסר, הכי קל לדעתי.
וכן בין פאזות לגוף.
אם יש רציפות בין פאזה לגוף אז המנוע צריך תשומת לב.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
ולפני שאתה רץ לקנות חדש,
תבדוק שאין בשתי המקומות האלו מים או חיה מתה.
כמובן, נתק הכל מהחשמל ובדוק בצורה בטוחה ככל האפשר.
אם לא בטוח מה לעשות בצורה בטוחה, תרים דגל.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
כדי לשלול את מה זוהר אמר על לחץ מהראש, נתק את החגורה בין המנוע מהמדחס.
בקריאה שנייה, אני רואה שזוהר הציע את זה.
סליחה
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
שמרו על קשר