באותו נושא בדיוק יש לי שאלה
האם אפשר לבנות איזה מיגון מקדימה למוט שפור שיגיע מהקרטר
ועד לטמבון הקדמי??
שלום לכולם .
היום בניסיון טיפוס של מעלה אכזר , מעלה בית זית, הצלחתי לעקם את מוט השפור
בחריפות.
לאחר משיכות וישורים בעזרת הכננת בכדי להגיע למצב נסיעה ושהרכב נוע ינוע הצלחתי להגיע הביתה.
ולשאלות :
1. חשבתי אולי ליצר מוט שפור חזק ומאסיבי יותר מהקיים , אבל נשאלת השאלה אולי עדיף מוט שפור שיכול להתעקם מאשר נזק בהמשך השרשרת.
2. כמה אמור לעלות מוט שפור חדשומש ?
שחר
באותו נושא בדיוק יש לי שאלה
האם אפשר לבנות איזה מיגון מקדימה למוט שפור שיגיע מהקרטר
ועד לטמבון הקדמי??
חפוש בנושא יתן לכם תשובות.
חנן בנה מוט מחוזק.
בארה"ב יש מוטות אלסטיים
ערן , את מה שחנן בנה ראיתי וקראתי,
ההתלבטות פה היא האם מוט שפור חזק מאד , או מוט שפור אלאסטי.
זה הנושא לדיון .
שחר
לדעתי - חזק. משהו מכובד שיכול לשאת את משקל הג'יפ עליו ויותר. אין סיבה לחשוש מנזקים במעלה השרשרת במקרה זה. וחוץ מזה, נהיגה מתונה בסלעים, עם מכוון, ממזערת את הנזקים האלו.
תפוחי ההגה עלולים ללכת קפוט מפגיעה כזאת.. ואני לא רואה דרך לחזק את מוט השפור למצב שפגיעה בסלע תוך כדי תנועה לא תעקם אותו.. מוט אלסטי זה פתרון.
מיגון זה הפתרון, לדעתי.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
מנער את האבק מהשרשור ומחזיר אותו לחיים אחרי ששוב עקמתי מוט שפור , ולא יאמן באותו מעלה אכזר מעלה בית זית.
חנן או מישהו יכול לתת קישור למוט המחוזק שחנן בנה ?
ואשמח לקבל קישור להסבר על המוט האלסטי שדובר עליו.
תודה שחר
מוט אלסטי- עלול לקרוס (ולחזור למקום לאחר מכן... אבל עדין- מוט שקרס לא מעביר תנועה).
מוט מחוזק- לא ישבור תפוחים- ואני יכול להעיד- הצלחתי לעקם מוט מחוזק של דיפנדר (מי שמכיר... זו חתיכת פרה שמנה וגדולה שיושבת בין התפוחים)- ולא נגרם שום נזק לתפוחים. אגב- אני הצלחתי לעקם את המוט, אבל אחרים ישבו עליו עם כל המשקל של הלנדרובר (וגם אז לא נגרם נזק לתפוחים), אז כנראה הוא באמת חזק.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
זה של חנן:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...8+%F9%F4%E5%F8
וזה שמורכב אצלי:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...8+%F9%F4%E5%F8
בהצלחה!!!
שמרו על קשר