חברים,
איני יכול להתאפק מלתרום מחשבה שעלתה במוחי המסוייד: אם TC מנהל רק את העברת הכוח מצד ימין לצד שמאל של כל אחד מהסרנים, אז באמת לא אכפת לגלגלים הקדמיים אם יש מאחור נעילה, או לא. במקרה כזה מגיע כוח אל הדיפ' הקדמי, וה-TC מנסה לרסן את הגלגל המסתחרר, כדי שיעבור כוח לצד בו יש אחיזה. אם זה המצב, אז אני באמת לא מבין למה היצרן מנטרל TC כאשר האחורי נעול מכאנית.
אבל - אם מחשב הרכב מצליב מידע גם באלכסון (בולם שני הגלגלים אלכסוניים בתיאום כלשהו ביניהם), אז הנעילה האחורית עלולה לגרום לבלבול רציני, כי שני הגלגלים האחוריים מסתובבים באותה מהירות, בזמן שמלפנים יש פערי מהירות. זה יכול לשבש את התפקוד, אולי אפילו לשבר, לך תדע?





Reply With Quote

שמרו על קשר