רענן, ההשוואה הפרטית שלך לא נכונה ולא הוגנת. הויטארה שלך היתה רכב יומיומי שגם טייל בשטח באופן שוטף, כולל משחקי עבירות, בעוד הטרופר בקושי יוצא מהחנייה כבר שנים, וגם כשהוא כבר יורד מאספלט אז זה למסלולים קלילים. אתה לא באמת יכול לעשות השוואת עלויות בהבדל תנאים שכזה...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
לא חושב שכמות הודעות בפורום היא אינדיקציה למשהו, יש אלפי סוזוקי בחוץ עם תקלות ושאלות, הפלטפורמה פשוט התחלפה לפייסבוק / וואטסאפ. עצוב אבל נכון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
מצטער , לא מסכים !
רכב עומד צובר לפעמים יותר תקלות מרכב שנוסע יום יום.
אגב, במטוסי קרב (לפחות היכן שהייתי) , זה ממש מוכח (יום ראשון טיסה לאחר שבוע הדממה הוא יום רצוף בתקלות).
נ.ב - כל פעם מופתע ונפעם מחדש שלאחר חודש מתניע הטרופר ויוצא לסיבוב והוא נשמע ומתפקד כאילו אתמול כביתי מנוע.
רענן
אנחנו גונבים את השרשור, אני עוצר כאן...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אכן אין הרבה רכבי שטח עם אמינות/עלויות אחזקה נמוכות כמו הגרנד ויטרה דור ראשון (היתה לי כזו לפני הרבה שנים) ככה שבתחום הזה עם כמעט כל רכב שתבחר תצטרך להכין סכומים גבוהים יותר לאחזקה כל שנה.
לגבי ליברטי - קניתי לאחרונה KJ 2007 בנזין. הרכב ממוגן, מוגבה (הגבהה 2" סטנדרטית עם משולשים JBA), נעול אחורה (OX נשלטת) ולמרות שכרגע הרכב עם צמיגים במידה המקורית (235/70R16, BF KO2) בינתיים אני מתרשם לטובה מהעבירות (אחרי טיול בסמך/אל על בגולן בשבת האחרונה) ואת זה אני אומר גם בהשוואה ללנד קרוזר 2004 קצר מוגבה שהיה אצלי לפני הליברטי.
חסרונות - כמו שכבר נכתב - הרכב לא גדול, לטיול משפחתי כולל לילה בשטח תידרש לגגון/תיק גג וכמובן צריכת דלק אופיינית למנוע בנזין גדול.
אבל בשורה התחתונה - בעלות של כ- 50,000 ש"ח אתה מקבל רכב מיושר קו ומשופר לשטח מבציר חדש יחסית - עסקה לא רעה בכלל....
שמרו על קשר