תכף אנחנו מקבלים קוגה מחופש לברונקו...
https://www.ynet.co.il/wheels/news/a...paign=whatsapp
את הברונקו האמיתי לא ברור אם נראה ומתי...
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אני בטוח שכל סוכנות יבוא אישי תשמח לספק תמורת כמות המזומנים המתאימה גם ברונקו אוריגינל ברגע שאכן ישווק בארה"ב ויהיה זמין לה אצל הדילרים שהיא עובדת איתם שם.
הרבעון השני של 2021 הוא גם מועד השיווק בארה"ב של הברונקו האוריגינל ואילו הדמוי ברונקו יעני הספורט מיועד לצאת לשיווק בארה"ב בסוף שנה זו אם אני לא טועה.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
לא שונים, ואולי אפילו התנאים "שם" יותר קשים.
מצד שני, יש לך ספק שרוב הלקוחות שם לא באמת יקחו אותו למדבר?......
אני מאוד מתפעל מביצועי מנוע ה-2.0T ברנגלר. גם ובעיקר בשטח.
גם אין לי ספק בביצועי מנועי סדרת ECOBOOST של פורד.
אלא שכיום, תעשיית הרכב נשלטת על ידי הפוליטיקלי-קורקט. תכלית קיומם מנועי טורבו-בנזין בנפחים קטנים עם הספק גבוה היא פליטת מזהמים נמוכה. זה מה שמעניין את היצרנים, שכבולים על ידי רגולציה הרסנית. והתוצאה היא המנועים האלה, שגם אם מפליאים בביצועים, לי אין צל-צילו של ספק שהם לא מיועדים לעבודת שטח קשה ומתמשכת לאורך זמן. הם עדינים, רגישים, מורכבים מאוד, זקוקים לדיאטה קפדנית (אוקטן 98) וצ'ק-אנג'ין-תזמין-גרר הוא הבוקר-טוב שלהם ביותר מדי בקרים. גם על גיר 10 המהירויות האוטומטי לא הייתי מעיז להמר. במיוחד כשיש אופציה לגיר ידני אמיתי של גברים, עם הילוך ראשון Granny-Low כמו שצריך..... יאממ.
חוויתי מספיק אינצידנטים של צ'ק-אנג'ין אחרי יום שטח אינטנסיבי ברכבי שטח חדשים שנאלצו לעלות על גרר. מספיק תקלות של גירים אובר-חכמים וטרנספרים שעושים מה שהם רוצים. זה גם למה הדיפנדר החדש מפחיד אותי. אני מתעקש על דעתי, שנצרבה חזק ב-31 שנות ג'יפאות, שמכניקה של רכב שטח לא צריכה תיחכום. היא צריך להיות טיפשה ופשוטה. את הטכנולוגיה והתיחכום תשקיעו במתלים.
הייתי שמח אם פורד יציעו בברונקו אופציה של מנוע בנזין אטמוספרי אמריקאי קלאסי, פשוט ועמיד יותר, שחי טוב על דלק 95 רגיל. כזה שאת הביצועים שלו ייתן כמו פעם - באמצעות נפח גדול. לא חסרים להם מנועים כאלה. V8 כמובן. כן, יצרוך קצת יותר דלק ויחרבן קצת יותר ג'יפה. היום כולנו כבר יודעים שזה לא בדיוק הדבר הראשון שיהרוג את כדור הארץ.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מדד cafe לא יאפשר להם לעשות את זה
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לפי מה שהבנתי הגיר הידני בברונקו מוצע רק עם המנוע הקטן יותר והחלש יותר.
אכן גיר ידני מדהים עם הילוך זחילה ויחס העברה סופי של 1 ללמעלה מ-90...אשקרה זחל אמיתי. יש לו בגיר הידני עוד שתי תכונות מועילות מאד בשטח - מניעת התדרדרות בעלייה ואפשרות להתניע מייד לאחר דימום מנוע בלי ללחוץ על הקלאץ' - מתכנני הברונקו ממש אבל ממש חשבו על רוק קראולר ולא על מול קראולר
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
למה דלק 98??
נסעתי בארהב על מנוע אקובוסט כזה עם דלק רגולר באוקטן הכי זול שיש.
באופן כללי ולא רק ליצרנים האלה, מנועי טורבו הזרקה ישירה נוטים לצבור ג'יפה של שמן ופיח שחוזרים לשריפה נוספת ועלולים לגרום לשלל בעיות, לכן מי שמקדים תרופה למכה מתקין מיכל איסוף ( catch can).
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
לגבי הדלק, בארץ הוא יוכל לנסוע על 95 ולא 98, בדיוק כמו ה 2.0 טורבו ברנגלר.
בארה"ב רגולר זה 91 ולפעמים גם 88 אז שם הם חייבים את הפרימיום.
אבל מי שבאמת רוצה לשמור על המנוע המוגדש, ישים 98 גם בארץ בהנחה שה-95 הוא, אפעס, לא תמיד בדיוק....
קודם כל , זה הולך להיות קרוסובר עם פוטנציאל עבירות הכי טוב בשוק במחיר סביר (בלי להתייחס לחמדנות היבואן , רק על בסיס השוואת מחירים) סביב 200 אלף ש׳׳ח. איפה עוד ראו קרוסובר עם נעילה אחורית ממפעל כסטנדרט ? מערכות 4WD כסטנדרט (חוץ מסובארו)?
לגבי אחיו הגדולים, תמיד יש יבוא אישי ויבוא מקביל
לגבי האוקטן - אם אני לא טועה יש הבדל בין אופן ציון רמת האוקטן או מדידת האוקטן בין ארה"ב ובין הארץ.
אשמח אם מבינים ממני יאירו עינינו בעניין הזה.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
ג'יפ למדו מדיסני ומרוול קומיקס: מנצלים את המותג החזק שבנוי על הרנגלר כדי למכור "מרצ'נדייז" - מוצרי צריכה ממותגים (מזוודות, אופניים, חולצות, רנגייד, קומפס, צ'רוקי). גם פורד הולכים על קונספט דומה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
בארה״ב מה שמופיע בתחנות דלק זה ממוצע של RON + MON חלקי 2 מה שקוראים אותו AKI (אנטי נוק אינדקס),
אצלנו 95 זה בערך 90 בארה״ב, ו-98 אצלנו זה 93 שם.
https://en.wikipedia.org/wiki/Octane...KI)_or_(R+M)/2
אפשר לראות בסרטון בדקה 5:19 את הפעלת ניתוק המוט המייצב ע"י הנהג . בנוסף, הקריין מציין שהחיבור מתבצי לבד כשאי צורך יותר בניתוק.
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
מיכה
הסרטונים מעלים יותר ויותר את החשק. עושה לי את זה יותר מרנגלר. כמה יקחו ביבוא האישי - חצי מליון שקל לגרסא סבירה?
הילדות שלי לא באמת צריכות ירושה. שיתחתנו טוב.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לגרסה הכי יקרה פחות או יותר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
צודק 100 אחוז, ממש גם לי זה עושה משהו, ותכלס מה צריך יותר מג'יפ פתוח נעול כפול עם צמיגי 35 ללא פשרה על נוחות בכביש, לכל מי שמחפש כלי לטיולים ולא כלי לכבוש סלעים בגובה 3 מטר בימי חמישי בלילה זה מספיק די ויותר.
התלבטות קשה תהיה וימים יגידו.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אם לשפוט לפי התגובות כאן, מאנשים שרקום להם Jeep על התחתונים ושחושבים להמיר את דתם לפורד אז ג׳יפ בהחלט בבעיה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אומנם לא רקום לי על התחתונים JEEP אבל נכון להיום אני אכן מנאמני וחובבי המותג. למרות זאת מתלהב בטירוף מהברונקו שלדעתי לפחות על הנייר עולה על הרנגלר בכמעט כל פרמטר אפשרי ולכן בבוא היום חושב ששוב אחליף נאמנות.
כבר עברתי המרת דת אחת מהכירכרות האנגליות ליוצא חלצי האמריקקים אז תהיה עוד אחת...אולי..
זו שאלה מעניינת עד כמה נאמנות למותג מונעת מאנשים לעבור למוצר מקביל של מותג אחר שעדיף?
השאלה הזו יש לה חשיבות במיוחד על רקע העובדה שבהחלטה על רכישת רכב שטח, לבלוטות החשק יש השפעה ניכרת אם לא מכרעת על קול ההגיון.
בכל אופן אצלי זה בוודאות כך, לבלוטות החשק יש קול מכריע והן קובעות אצלי איזה רכב ארכוש...
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
שמרו על קשר