נאמנות למותג נראתה לי תמיד, ועדיין נראית לי דבר טיפשי.
מעניין אם זה יוריד את מחירי הרנגלר המשומשים..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סרטון מאד מעניין על תהליך עיצוב הברונקו החדש:
חבל שההודים לא עשו תהליך דומה עם הלנדרובר החדש שלהם
מה שאירוני זה שהמעצב הראשי של הברונקו הוא למיטב הבנתי בכלל אנגלי..
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
נאמנות למותג נראתה לי תמיד, ועדיין נראית לי דבר טיפשי.
מעניין אם זה יוריד את מחירי הרנגלר המשומשים..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא , כי אין מספיק אקזמפלרים בשוק להחליף את כל גרוטאות ה 90 והאלפיים.
borderline velocity disorder
2 נקודות למחשבה:
1. האם ההייפ היה דומה גם שטיוטה הוציאו את ה FJ קרוזר? ועד כל הבעיות שצצו אחכ שגרמו לו להיעלם....זה היה חתיכת פספוס
2. אם ג'יפ "מפחדים" זה אומר שאולי אולי סוף סוף הם יוציאו יד מהתחתונים וייצרו את הדגמי קונספט\רטרו שצצים במואב מדי שנה? (לדעתי אין ספק שלנד רובר נדפקו בעיתוי ובהשוואה)
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
https://www.cnet.com/roadshow/pictur...bronco-4-door/
ברמת פורנוגרפיה
רגש - ברור. במקרה של הברונקו הוא מעורר אצלי רגש 'בא לי כזה' עוד לפני שראיתי אותו בעיניים.
שום טנדר יפני, להבדיל, מעולם לא עורר אצלי כזה רגש.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לא באמת..
לא ראית פה שרשורים אינסופיים על סנומסטר מול ARB (או כל צירוף יצרנים אחר, סליחה אם פגעתי במישהו..)
האמוציות היו בין מקרר (באשר הוא בעל מדחס) לבין צידנית (באשר היא) ..
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
נדב
אני חשבתי שנמרוד מתכוון יותר לסמסונג מול בוש![]()
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
אתה עונה לבן אדם הלא נכון.
הוא כבר שלוש שנים תקוע בעבודות פחחות , צבע, ואיך לתפוס את האום שבתוך התושבת.....
בשביל זה, לא צריך מקרר ברכב, יש לו מקרר בבית.
שיום אחד הוא יתחיל לטייל, הוא יבין למה צריך מקרר ומצבר צרכנים טוב.
ודרך אגב ( שלא יגידו שאנחנו גונבים את הדיון) שמת לב שלברונקו יש הכנות לחשמל צרכנים ופסים לתפיסת תאורה , צלון וכו'?
אין ספק שפורד חשבו שטח (בניגוד לאנגלים \ הודים, שאצלם ה S ב SUV, מרמז שזה מיועד לנסיעה לסופר).
ידידי - נראה לי שבקישור הזה - https://jalopnik.com/an-extremely-de...1844389830/amp
תמצאו את התכתבה המרחיבה ביותר שראיתי עד היום על הטכנולוגיה שמאחורי הברונקו והשוואות מתבקשות לרוביקון.
קחו את הזמן ותהנו - שבת שלום.
אחד ההבדלים העיקריים בין הברונקו לרנגלר הוא המתלה הקדמי.
בפורד לא סתם בחרו במתלה קדמי נפרד - יש לו גם יתרונות
https://i.kinja-img.com/gawker-media...itoff4v1eg.mp4
אם כבר סרטון על באמפים...מה זה הבאמפסטיר הזה ?
borderline velocity disorder
בקיצור:
- מחיר
- מתלה קידמי
- זה שאין גרסה ידנית בדגם הבכיר לשטח
- חלון קדמי לא מתקפל
- חוסר (בינתיים) במוצרי אפטרמרקט
- לא קונים שנתון ראשון של דגם חדש
היתרון הבולט הוא ה-35, ג'יפ יכולים בקלות לסגור את הפער הזה ולאשר 35 לכל JL חדש בלי לחכות ל-392 שבכלל מתוכנן להגיע עם 37.
מסכים
נראה שהברונקו מציג מספר יתרונות עיקריים בשטח
1. יחס העברה כולל נמוך יותר כמעט בכל גרסא
2. זווית בטן עדיפה בגרסא הארוכה (נקודה חלשה מוכרת ברנגלר הארוך)
3. מרווח גחון עדיף
וזאת כנגד הסרן הקדמי החי של הרנגלר
את 2 ו-3 ניתן לשפר באמצעות הגבהה.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
שמרו על קשר