בקיצור, עם כל הרצון הטוב, אני כנראה הולך לבטל את המע3כת הזאת.
מה זאת אומרת איך? זה המחיר. תבדוק.
דרך אגב, ניקוי ה EGR פשוט ביותר, גם לחובבן כמוני, ואתה יכול לבצע בקלות לבד.
את הסעפת לפרק זה כבר סיפור אחר.
אני לא מכיר פאג'רו, אבל להחליף אותו כי נדלקת נורה, נשמע לי פתרון של מוסך יבואן...
אצלי באוטו אין שום בעיה לפרק, לנקות, להחזיר למקום וכו... או פשוט לנתק פיקוד ואקום ולשכוח שהוא קיים.
ייתכן ואתה מדבר על מסנן חלקיקים?
איזה מנורת ביקורת יש ל egr? אולי אתה מתכוון ל dpf?
egr הוא שסתום טיפש מופעל ואקום,חוץ מניקוי פעם ב..
הוא לא חלק שמחליפים.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
באמת שאין לי מושג על מה הוא מדבר.
EGR ניתן לבטל בקלות.
בכל מקרה, ניתן לנקות אותו מהפיח, כולל הצינור ונגמר הסיפור.
מדובר בשסתום די פשוט.
לא הייתי מזכיר מכלול כזה בהתלבטות קנייה/נושאים לבדיקה.
ועוד:
ניקוי של סעפת יניקה חשוב מאוד לפאג'רו BK
ל-Q/KING פחות חשוב-כאן רק ניקוי(ביטול) של שסתום EGR
tel:054-7367258
בפאגרו 2009 ומעלה , כאשר הEGR תקול נדלקת מנורת ביקות מנוע בצבע כתום, נכון זה מכני + חיישן במודל הזה , לא יודע איך ברכבים אחרים.
כמובן שאפשר להמשיך ליסוע כמה שרוצים עם תקלה של EGR ואפשר גם לבטל אותו , זה אותו הדבר הרי בשני המקרים אין EGR מתפקד.
אבל אם רוצים לטפל בתקלה ללא קמצנות והתחכמות , מחליפים EGR + ניקוי סעפת, כמו שרשמתי למעלה העלות כ2000 שקל מנסיון עם הרכב הקודם, תמיד יש מתחכמים שיגידו לך שבצעו החלפה וניקוי ב250 שקל וקיבלו גם מתנה טלויזיה , יש גם חברה בעלי ידע במכונאות וידים טובות הם יעשו את זה בחינם .
אני מטפל ברכב , במוסכים שמבינים בפאגרו (לא מרכזי ולא יבואן ) זו הפרוצדורה.
פספסת משהו אחר.
תמצא רכב במצב טוב בשנתונים האלה, זה הרבה יותר חשוב מכל מה שציינת.
מסנן חלקיקים אפשר להוריד.
המנוע הוא אותו מנוע.
השונות במצב הרכבים (10 שנים על הכביש) גבוהה מאוד, והמטרה העיקרית שלך צריכה להיות למצוא רכב במצב הטוב ביותר, במסגרת התקציב.
השאר זה קשקושים פתירים.
רכבים שלא טופלו טוב, ולא נראים טוב (צבע, סלון) יהיו הרבה פחות מוצלחים ומהנים בדכ. (לא כיף לרוץ הרבה למוסך, או להיתקע בקיבינימאט).
שמרו על קשר