בלי קשר ליכולות שטח, חפש סובארו אוטבק, משפחתית מרווחת ןמעולה מנוע 2.5, היות ולפני שנה נמכרו חדשות 0 קמ מליסינג ב145-150 אז ניתן למצוא בתקציב שציינת.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
משכתי עוד קצת את הליסינג (CX5 2008) אבל כרגע לא מצדיק את העלות ואני מחפש רכב ראשי.
תקציב עד 120 רכב משפחתי נטו ללא שטח. נוסעים כ10K בשנה.
מחשבות:
CX5 2018 - יש מעט מאוד למכירה מהדגם שאחרי מתיחת הפנים ובעיקר ברמת אבזור ליסינג.
3008 - המון כתבות משבחות אבל איך האמינות? המנוע 1.2 סוחב?
2017-2018 RAV4 - אמין כמו גנדי אבל מאובזר כמו סובארו DL
2017-2018 אקסטרייל - מאובזר ומרווח אבל מנוע של טוסטוס. יש דיזל לחבר. לא סוחב
ספורטאז 2018-2019 - מנוע 2000 אמין ומרווח, זולל דלק. 1.6GT נפסל עקב הגיר הבעייתי
בקיצור אין כלה אידאלית. מה בכל זאת עושים?
בלי קשר ליכולות שטח, חפש סובארו אוטבק, משפחתית מרווחת ןמעולה מנוע 2.5, היות ולפני שנה נמכרו חדשות 0 קמ מליסינג ב145-150 אז ניתן למצוא בתקציב שציינת.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
יש לנו במשפחה 3008 פרמיום ליסינג, אוטו משובח, סוחב יותר טוב וחזק מהאקספלורר 3.5.
סובארו וניסן זה לא מה שהיה פעם, יש לשים לב לגירים האוטומטיים
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
1.2 טורבו, 0 תקלות בשנה וחצי.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
מהקרוסאוברים של ניסאן אף פעם לא התלהבתי.
את דעתי על טויוטה אתם יודעים. אין בעיות, אבל גם אין שום דבר שידליק אותך. מוצר סינתטי.
גם הספורטאז' לא עושה לי שום דבר. טוסון לפחות קצת יותר מעוצב (עניין של טעם) אבל דינמית זה אותו דבר.
3008 הכי מרשים הן ויזואלית והן דינמית. אני באמת לא יודע לגבי אמינות, עד כה יש רק תשבוחות.
בשורה התחתונה, ובמיוחד אם רוצים גם לטייל קצת, סובארו עדיין נותנת הרבה יותר והיא עדיין ברמה אחת לפחות מעל לכל היתר.
אבל הסובארואים לא נראים כמו ג'יפון ולהרבה אנשים זה חשוב. ה-XV מאוד "מעוצב" אבל יש לזה מחיר פרקטי (תא מטען קטן).
האאוטבק נראית כמו סטיישן תמימה ונתוני ה"שטח" שלה על הנייר פחות מרשימים, אבל בפועל בשטח היא עדיפה הן על ה-XV והן על הפורסטר. מפתיע? כן. אבל עובדה.
עוד חשוב לדעת, במיוחד למי שעדיין חי בסרטים של הלאונה וה-DLים למיניהם שהיו מכוניות פשוטות שניתן לתחזק עם פטיש וג'פקה ולהזניח בכיף וכשכבר משהו התקלקל זה עלה גרושים והן גם נסעו ככה, שהסובארואים של היום הם כלי רכב מודרניים ומורכבים עם כל מה שמשתמע מזה. חלקים יקרים, גיר רציף שלא אוהב מאמצים מתמשכים וכו'.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שלושה מכרים עם 3008
עפים על האוטו ומבסוטים.
בסוף, לדעתי, הצרפתים עדיין נוחים בהרבה ומהנים יותר בנהיגה.
כאב עובר ושב ...
החלפנו (בליסינג) 3008 דיזל עם 82,000 קמ בשנתיים וחצי, באחת אחרת... זה מה שהאשה ביקשה והיא צרכנית הרכב הראשית.
אפס תקלות. 16.6 קמ לליטר בממוצע.
נכון שהדיזל לא הכי זריז, כפתור הספורט משפר את המצב.
יש לנו טיגואן 1.5 עם 160 כס, הרבה יותר זריז ושתיין...
במבחן התחת והתחושה הכוללת הפיזו מנצחת.
אגב יש התראה למנוחה אחרי כ 300 קמ ברציפות כנראה שגם היצרן יודע שהנהג לא ירגיש...
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
מעניין אקח זאת בחשבון.
מה עדיף? הדיזל או הבנזין? נסועה שנתית כ 10K
בנזין, דיזל לא אוהב נסיעות קצרות ומועטות, egr dpf ושלל צרות רעות.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
לא שותף להתעלפות שלכם מ3008.
אכן יפה מבחוץ ומבפנים, למרות הנדסת אינוש בינונית עקב המסך ופסנתר המתגים.
כתמורה למחיר, יש רכבים טובים בהרבה, אלא אם אתם לקוחות שבויים של אופנת הקרוס אוברים.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
וגם הסמל הקטן של הקפה קיים בפולקסוואגן כבר כמה וכמה שנים.
אני מאוד לא אוהב את שיטת המסך המגע + פסנתר של פיג'ו (היה לי בחושה בחו"ל)
מאוד אוהב שיש כפתור למזגן, וכפתור ווליום וכו, אבל ממה שראיתי באינטרנט גם פולקסווגן עברו כפתור ייעודי בטאצ
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
בזה אין ספק. אבל השאלה של פות"ש התייחסה לקרוסאוברים.
במציאות - קרוסאובר זו האופנה שנותנת עכשיו את הטון וזה מה שכמעט כל האנשים רוצים.
לכבוד זה הם גם ממציאים הסברים פסאודו-מדעיים על כמה זה טוב ונכון ו"בטיחותי" לשבת גבוה.
בפועל, כל סדאן/האצ'בק/סטיישן של כל יצרן, היא מכונית טובה בסדרי גודל בלתי נתפסים מהאח הקרוסאובר שלה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר