Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 33
  1. #1
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,690

    Default יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    אני נשארתי חסר מילים. מדובר על חבר פורום מכובד. כל הכבוד על היצירתיות!

    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	0040.jpg 
Views:	551 
Size:	49.8 KB 
ID:	258  
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  2. #2
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    מעורר מחשבה על הגבולות של חופש הביטוי באינטרנט...
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  3. #3

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    ***הערת המערכת-לא. כינויים זה לא מתאים. יש ביקורת עניינית? קדימה***
    in god we trust

  4. #4
    חבר רשום חגי's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    צפון
    Posts
    837

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    על תמונה כזו הייתי אומר "אין שכל אין דאגות"

    מבלי להעליב אף אחד.
    היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
    כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .

  5. #5
    חבר רשום אמיר חסידים's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    כפר סבא
    Posts
    266

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    איך אומרת בוסקילה - איייימא !
    תשקיע 200 שקל לכל הקפיצים !!תחסוך סכנת חיים !!
    אגב , עובד ??
    לוחץ בלי רגשות אשמה
    מדלג בלי רגשי נחיתות

  6. #6
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    Quote Originally Posted by נמרוד
    אני נשארתי חסר מילים. מדובר על חבר פורום מכובד. כל הכבוד על היצירתיות!
    נשארת חסר מילים?:shock: ? בגלל הפחד, אני מניח:twisted:
    מילא אם הרעיון היה יכול לעבוד, אבל מה זה אמור בכלל לתת?? עירגול, כאילו?
    הרי עירגול אפשרי רק עם מכבש שנותן וואחד בומבה, ולא במשיכה כזאת. אם זה היה יכול לעזור, אז בסוף כל נסיעת שטח קצרה, היה הג'יפ יושב על הרצפה, לא ככה?

    מה שאפשר לומר על זה, הוא - איך להצליח למצוא סיכונים לחיים בלי להתאמץ....

    ואתה עוד מחלק לזה מחמאות?!?!?

    [/QUOTE]

  7. #7
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    אז בסוף כל נסיעת שטח קצרה, היה הג'יפ יושב על הרצפה, לא ככה?
    לא ככה. בנסיעת שטח יש על הקפיץ משקל (סטטי. דינמי יש יותר) של 400 ק"ג, ויש גובל לתנועה שלו בצורה של במפסטופ, כך שהוא לא יתקרב לתחום הפלסטי. כאן אתה מפעיל כוח של עד 4 טון, ובלי הגבלה של תחום.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  8. #8
    חבר רשום ERAN NO 1's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    צפונבון
    Posts
    445

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    הלו חביבי את החץ וקשת המציאו מזמן :grin:

    עד כמה שאני יודע עירגול קפיצים נעשה כל עלה בנפרד לא נראה לי ממש אפקטיבי מה גם שהוא תפוס רק בצד אחד של העלים ועלול לגרום לעיוות.

    אלה אם החבר המכובד בודק מה רמת הפציעה הכי גדולה שאפשר להגיע אליה שחוטפים הייליפט
    בראש.
    העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
    בלייזר דיזל 6.5

  9. #9
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    עד כמה שאני יודע עירגול קפיצים נעשה כל עלה בנפרד



    אצלי עשו בזמנו את הערגול לכל החבילה ביחד.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  10. #10

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    Quote Originally Posted by ERAN NO 1
    הלו חביבי את החץ וקשת המציאו מזמן :grin:
    נכון, אבל עד עכשיו לא הייתה אחת שמתאימה לארז...:twisted: :twisted:

  11. #11
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,690

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    אני לא מחלק מחמאות... אני המום, כמוכם :-D
    אבל תודה ברוך שהנושא הזה מעורר מחשבה, הרבה מההמצאות הגדולות באו בלי שום מחשבה על בטיחות, ראבאק אנשים קשרו לעצמם כנפיים מנוצות וקפצו מצוקים...
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  12. #12
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    Quote Originally Posted by נמרוד
    הרבה מההמצאות הגדולות באו בלי שום מחשבה על בטיחות, ראבאק אנשים קשרו לעצמם כנפיים מנוצות וקפצו מצוקים...

    ההמצאה שנבעה מכך היא לא מטוס אלא שפכטל...:-)

  13. #13

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    לכל המתלהמים: אתם קצת מגזימים בנוגע לבטיחות ולסיכונים! אתם לא רואים שיש שם תיק עזרה ראשונה :grin: :grin: :grin: :grin: :twisted: :twisted: :twisted:
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  14. #14

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    דבר אחד חייבים להסכים, זה

    יצירתי לאללה!!!
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  15. #15
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    Quote Originally Posted by חנן-ג'יפולוג
    אצלי עשו בזמנו את הערגול לכל החבילה ביחד.
    סימן שגם עליך אפשר לעבוד, ואפילו בג'יפים....:twisted: :twisted: :twisted:

  16. #16
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,444

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    אולי, אבל התוצאה החזיקה בצורה מושלמת לאורך שבע השנים שעברו לאחר הערגול.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  17. #17

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    במקומות בהם אני עירגלתי, ועד כמה שאני יודע רוב אם לא כול המקומות מערגלים את כול הקפיץ ביחד. פשוט עירגול עלה עלה הוא איטי ובעיתי ודורש נסיון. מה שכן הוא הכי טוב שיש. אבל אפילו המתלם לא מערגל עלה עלה. מכנסים למכבש ונותנים כיפוף במספר מקומות עד שנוצרת הקשת הרצויה.
    במתלם מוספים "שחרור מאמצים" מה שמוריד את הסוכוי שהקפיץ יחזור לצורתו המקורית.

    אשר ל"שיטה" יש שני בעיות:

    1. בעיה בטיחותית שכולם העירו עליה ובצדק. ההי ליפט עלול להתחלק מהעלה בבסיס ואז זה מאוד מסוכן. ניתן למנוע זאת על ידי קיבוע הבסיס על ידי ברגים (או אפילו בורג המרכוז) ואז אין סכנה.
    2. בחלק מהקפצים חווק הקפיץ (מה שמחזיק את ה 4 עלים הראשונים ביחד) הוא עדין או לא קים. במקרה והוא עדין הוא עלול להשבר ואז יש סכנה בטיחותית גדולה. אם הוא לא קים אזי מקפלים רק את המיה, וזה לא ממש יצור ערגול של הקפיץ.

    אם מתחשבים בשני הבעיות ומתקנים אותם, לדעתי זה יכול להיות ניסוי מאוד מענין עד כמה השיטה יעילה.

  18. #18
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Denton Tx
    Posts
    2,657

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX?
    :twisted:
    Last edited by אייל; 26-02-06 at 17:28.
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  19. #19

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    אני מוכן לתרום ל"חבר הפורום המכובד" עלות ערגול קפיץ, באם אכן המטרה במעשה החלמאי
    והמסוכן הנ"ל היא ערגול הקפיץ.

  20. #20
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    תל אביב
    Posts
    2,208

    Default חוזר: יצירתיות על חשבון בטיחות בעבודה על קפיצים

    Quote Originally Posted by מוני אורבך
    אבל אפילו המתלם לא מערגל עלה עלה. מכנסים למכבש ונותנים כיפוף במספר מקומות עד שנוצרת הקשת הרצויה.
    אולי הזמנים משתנים, ואולי האנשים...

    כשעמי מהמתלם עשה לי עירגול בקפיצי הסופה(שאח"כ) הפכה לצפרדע... ),
    הוא פירק את העלים, עירגל אותם אחד אחד, ואפילו הסביר לי למה חייבים לעשות את זה ככה.
    לא שאני זוכר את ההסבר, אבל בחיי שהיה כזה. אולי שכחתי אותו מכיוון שכבר מזמן הפסקתי להתענין בקפיצים שהיו משמשים עגלות עוד לפני 150 שנים ויותר, ועוד לפני שהיו בכלל
    בעגלות הללו מנועים.....:twisted:

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 213
    Last Post: 25-03-21, 11:58
  2. בולמים ל - TD5 קצת חשבון בבקשה
    By אסף ד. in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 5
    Last Post: 30-12-10, 13:44
  3. קורס ממונה בטיחות בעבודה
    By אבי עתיד in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 0
    Last Post: 20-05-08, 16:52
  4. בטיחות בעבודה - הדגמה ע"י המין הנשי...
    By landrover in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 0
    Last Post: 11-05-06, 12:51

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •