מעורר מחשבה על הגבולות של חופש הביטוי באינטרנט...
אני נשארתי חסר מילים. מדובר על חבר פורום מכובד. כל הכבוד על היצירתיות!
![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מעורר מחשבה על הגבולות של חופש הביטוי באינטרנט...
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
***הערת המערכת-לא. כינויים זה לא מתאים. יש ביקורת עניינית? קדימה***
in god we trust
על תמונה כזו הייתי אומר "אין שכל אין דאגות"
מבלי להעליב אף אחד.![]()
היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .
איך אומרת בוסקילה - איייימא !
תשקיע 200 שקל לכל הקפיצים !!תחסוך סכנת חיים !!
אגב , עובד ??
לוחץ בלי רגשות אשמה
מדלג בלי רגשי נחיתות
נשארת חסר מילים?:shock: ? בגלל הפחד, אני מניח:twisted:Originally Posted by נמרוד
מילא אם הרעיון היה יכול לעבוד, אבל מה זה אמור בכלל לתת?? עירגול, כאילו?
הרי עירגול אפשרי רק עם מכבש שנותן וואחד בומבה, ולא במשיכה כזאת. אם זה היה יכול לעזור, אז בסוף כל נסיעת שטח קצרה, היה הג'יפ יושב על הרצפה, לא ככה?
מה שאפשר לומר על זה, הוא - איך להצליח למצוא סיכונים לחיים בלי להתאמץ....
ואתה עוד מחלק לזה מחמאות?!?!?
[/QUOTE]
לא ככה. בנסיעת שטח יש על הקפיץ משקל (סטטי. דינמי יש יותר) של 400 ק"ג, ויש גובל לתנועה שלו בצורה של במפסטופ, כך שהוא לא יתקרב לתחום הפלסטי. כאן אתה מפעיל כוח של עד 4 טון, ובלי הגבלה של תחום.אז בסוף כל נסיעת שטח קצרה, היה הג'יפ יושב על הרצפה, לא ככה?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
הלו חביבי את החץ וקשת המציאו מזמן :grin:
עד כמה שאני יודע עירגול קפיצים נעשה כל עלה בנפרד לא נראה לי ממש אפקטיבי מה גם שהוא תפוס רק בצד אחד של העלים ועלול לגרום לעיוות.
אלה אם החבר המכובד בודק מה רמת הפציעה הכי גדולה שאפשר להגיע אליה שחוטפים הייליפט
בראש.
העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
בלייזר דיזל 6.5
עד כמה שאני יודע עירגול קפיצים נעשה כל עלה בנפרד
אצלי עשו בזמנו את הערגול לכל החבילה ביחד.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
נכון, אבל עד עכשיו לא הייתה אחת שמתאימה לארז...:twisted: :twisted:Originally Posted by ERAN NO 1
אני לא מחלק מחמאות... אני המום, כמוכם :-D
אבל תודה ברוך שהנושא הזה מעורר מחשבה, הרבה מההמצאות הגדולות באו בלי שום מחשבה על בטיחות, ראבאק אנשים קשרו לעצמם כנפיים מנוצות וקפצו מצוקים...
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
Originally Posted by נמרוד
ההמצאה שנבעה מכך היא לא מטוס אלא שפכטל...:-)
לכל המתלהמים: אתם קצת מגזימים בנוגע לבטיחות ולסיכונים! אתם לא רואים שיש שם תיק עזרה ראשונה :grin: :grin: :grin: :grin: :twisted: :twisted: :twisted:
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
דבר אחד חייבים להסכים, זה
יצירתי לאללה!!!
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
סימן שגם עליך אפשר לעבוד, ואפילו בג'יפים....:twisted: :twisted: :twisted:Originally Posted by חנן-ג'יפולוג
אולי, אבל התוצאה החזיקה בצורה מושלמת לאורך שבע השנים שעברו לאחר הערגול.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
במקומות בהם אני עירגלתי, ועד כמה שאני יודע רוב אם לא כול המקומות מערגלים את כול הקפיץ ביחד. פשוט עירגול עלה עלה הוא איטי ובעיתי ודורש נסיון. מה שכן הוא הכי טוב שיש. אבל אפילו המתלם לא מערגל עלה עלה. מכנסים למכבש ונותנים כיפוף במספר מקומות עד שנוצרת הקשת הרצויה.
במתלם מוספים "שחרור מאמצים" מה שמוריד את הסוכוי שהקפיץ יחזור לצורתו המקורית.
אשר ל"שיטה" יש שני בעיות:
1. בעיה בטיחותית שכולם העירו עליה ובצדק. ההי ליפט עלול להתחלק מהעלה בבסיס ואז זה מאוד מסוכן. ניתן למנוע זאת על ידי קיבוע הבסיס על ידי ברגים (או אפילו בורג המרכוז) ואז אין סכנה.
2. בחלק מהקפצים חווק הקפיץ (מה שמחזיק את ה 4 עלים הראשונים ביחד) הוא עדין או לא קים. במקרה והוא עדין הוא עלול להשבר ואז יש סכנה בטיחותית גדולה. אם הוא לא קים אזי מקפלים רק את המיה, וזה לא ממש יצור ערגול של הקפיץ.
אם מתחשבים בשני הבעיות ומתקנים אותם, לדעתי זה יכול להיות ניסוי מאוד מענין עד כמה השיטה יעילה.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX?
:twisted:
Last edited by אייל; 26-02-06 at 17:28.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אני מוכן לתרום ל"חבר הפורום המכובד" עלות ערגול קפיץ, באם אכן המטרה במעשה החלמאי
והמסוכן הנ"ל היא ערגול הקפיץ.
אולי הזמנים משתנים, ואולי האנשים...Originally Posted by מוני אורבך
כשעמי מהמתלם עשה לי עירגול בקפיצי הסופה(שאח"כ) הפכה לצפרדע...),
הוא פירק את העלים, עירגל אותם אחד אחד, ואפילו הסביר לי למה חייבים לעשות את זה ככה.
לא שאני זוכר את ההסבר, אבל בחיי שהיה כזה. אולי שכחתי אותו מכיוון שכבר מזמן הפסקתי להתענין בקפיצים שהיו משמשים עגלות עוד לפני 150 שנים ויותר, ועוד לפני שהיו בכלל
בעגלות הללו מנועים.....:twisted:
שמרו על קשר