Close
Results 1 to 18 of 18
  1. #1

    Default עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    הויטרה שלי נהייתה לי קטנה וצפופה מאוד , עם גג ברזנט שאמנם מטופל ושמור – אבל הנסיעות בקיץ והחוסר מקום התמידי הכריעו אותי. החלטתי לחפש רכב גדול , המתאים לשטח קל.
    לפני שנה שמתי את פעמי ברכבת לכיוון בנימינה , להפגש עם מוכר בעניין הונדה CRV.
    ידעתי מה אני מחפש , ונראה שגם מצאתי - אוטו עצום , נוח , עם משענות מקדימה , מדפון נחמד מתקפל בין המושבים הקדמיים , שמחזיק גם כוסות ומאפשר להכנס מדלת הנוסע במידה וישראלי נחמד חוסם לי את דלת הנהג.
    התחלתי לבדוק את האוטו , מכסה מנוע , צמיגים , קורות ,הוצאת גומיות דלתות (כמובן הכל באישור בעל הרכב ובאווירה טובה)
    הממצאים :
    מכניקה של האוטו - צירייה שמעיפה גריז ובולמים בסוף חייהם. צ'ק אנג'ין שנדלק רנדומלית לאחר ששמו תוסף דלק במוסך לדברי המוכר.
    סביב האוטו – דלת הנהג הוחלפה בעבר ,הרכב עבר צבע - המוכר אמר שבוצע צבע כללי בגלל שריטות.
    כמה זמן מאוחר יותר – גיליתי 3 מכות, לא משהו שהייתי פוסל עליו את הרכב , אבל הייתי שמח לדייקנות בנושא הזה.
    מראת צד נהג שבורה.
    דיפוני הרכב – מקדימה חסר בד , מאחורה צד אחד מכוסח , צד שני תקין. כיסוי בגאז' חסר.
    חלונות כהים שחלק מההשחרה ירדה כתוצאה של קילוף כלשהו.
    לאחר דין ודברים – סוכם על מחיר X. (הרבה מתחת למחירון).

    ההגעה הביתה:
    רשימת הקניות שלי היתה דבר ראשון – החלפת בולמים קדמיים(קייבה) + בדיקה כללית.
    בולמים קדמיים
    גומיות אבק
    מיסבי החלקה
    כריות בולם
    בולג'וינט
    כיוון פרונט
    שיפוץ צירייה ימינית
    2 מוטות קישור למייצבים
    אטם מכסה שסתומים
    רצועת מנוע+ניקיון פולים
    המחיר היה ארבע ספרתי +-[ 4k] כולל עבודה.
    לאחר מכן צמיגים 50/50 של חברת ג'נרל. עוד 1800 ₪ בערך.
    הכל היה טוב ויפה עד שהמשכתי לראות הזעות שמן מתחת לאוטו.
    הוחלף פולי מנוע – לאחד חדש ומקורי , מחזיר השמן בתוכו עם השנים הפך להיות פלסטיק דולף.
    חיישן הVTEC האחורי הוחלף בשלמותו לאחד שהזמנתי מאמזון.
    עברו כמה חודשים ונכנסתי שוב למוסך – החלפת תפוח הגה בצד השני , בולמים אחוריים שהלכו לעולמם(הוחלפו לקייבה) , רשת VTEC קדמית ( יושבת בסמוך לסעפת היניקה) , החלפת שמן ברקס בכל האוטו , אישור בלמים לטסט.
    הרכב עבר טסט בפעם הראשונה , (עם ריג'קט של אור ברקס שהחלפתי באותו יום והעניין טופל).
    בתוך הרכב הותקנה מערכת 7" מבוססת אנרואיד עם 4 גיגה זכרון (שזה מינימום לדעתי) , קומפוננט קדמי של מורל, ההתקנה כללה את המגבר העברתי מהרכב הישן , סאב 8" ולקינוח שלט המותקן על ההגה.
    חיישני רוורס – היו חורים בטמבון האחורי , החיישנים הישנים פינו מקום לסט חדש.
    מצלמת רוורס – מצאתי דיל נחמד מצלמה עם חיישן שיודעת לעבוד עם הדאבל דין והיא הותקנה מעל מספר הרישוי האחורי.
    נורות שרופות בבקרת אקלים ובלוח השעונים הוחלפו בנורות חדשות.
    עם הזמן הרכב הרגיש את האהבה והדאגה שלי אליו , והחליט לא להניע. חשדתי באזעקת בוש שהיתה מותקנת שם שנים על גבי שנים ועשתה לאחרונה בעיות , משם המשכתי לאיתוראן והכל הועף. הבעיה לא נפתרה – הרכב עדיין לא מניע. לא היו תקלות במחשב ניהול המנוע, קיבלתי המלצה לנקות את המצערת כיוון שהיא היתה מטונפת . משם המשכתי למוסך שבדק וניקה את המצערת ביסודיות כמו שצריך , והכל בא על מקומו בשלום.
    כמה זמן לאחר מכן , הרכב הגיע למתקין המערכות שאני עובד איתו שנים , על מנת להתקין מערכת שלטי נוחות .
    הוא עשה לי הפתעה ובלחיצה ארוכה על פתיחת התא מטען , קופץ החלון האחורי (רואים את זה באחת התמונות).
    מדחס המזגן החליט להתפס - קניתי חדש לחלוטין , לא פירוק.
    ריפודי הרכב נוקו על ידי עם מכונה ייעודית לכך.
    שטיחונים ועוד דברים קטנים שנקנו ע"י עם הזמן.
    נכון לעכשיו הרכב עם מעל 240KKM, לא זוכר במדויק.
    הוצאות כספיות :
    זה הקטע שכולם פוחדים ממנו . הרכב נקנה בהרבה מתחת למחירון , ועם כל ההשקעה עדיין יצא לי קצת יותר זול ממחירי יד 2 בממוצע.

    מחשבות על העתיד-
    בגדול הרכב משמש אותי ואת צרכי נכון לעכשיו מעל ומעבר, יכול להיות שאמכור ברגע שיתחילו להיות שני טסטים בשנה. (יש לי רכב אחד כזה בבית וזה מספיק לי.)
    רשמים סופיים :
    לחיוב :
    אוטו נוח מאוד , מרחב ראיה מעולה , יכולת העמסה מעולה (העברתי איתו בית) , מזגן מקפיא , מנוע חזק.
    מעולה מעולה מעולה למשפחות צעירות , לנסיעות ארוכות , ברכב ישנו שולחן מתקפל שזה תענוג בפני עצמו.
    לשלילה :
    הרכב לא רכב שטח. טוב לשבילים קלילים , לא טוב לעליות ואתגרי שטח (הגיר מסרס וישנו חוסר מורגש בהילוך כוח) , התמרון איתו מדי פעם לא קל בחניות , מרווח גחון נמוך עקב ממיר בולט, צריכת דלק.
    להמשך טיפול :
    1.החלפת ממיר
    2.התקנת מנעולי נעילה מרכזית חדשים(לאחר 18 שנים התחילו לזייף,הגיעו חדשים מאמזון)
    3.טיפול במחוג דלק שמזייף – מצוף הוחלף באחד חליפי והבעיה עדיין קיימת לסירוגין.
    4.טיפול בדיפוני דלתות .
    5.צביעת ג'אנטים
    6.להנות מהאוטו המעולה הזה.

    **קישורים שפתחתי בעקבות האחזקה של הרכב -


    הונדה CRV 2002 - התקנת מערכת , פרוייקט מצולם.
    סקירה זריזה על דאבל דין Eunavi




  2. #2

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    "עם הזמן הרכב הרגיש את האהבה והדאגה שלי אליו , והחליט לא להניע"

    שמע, צחקתי בקול.
    נהניתי מהקריאה.

    איזה מגבר שמת אצלך?

    גיא

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  3. #3

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    שמחתי שאהבת
    נכון לעכשיו יש שם מגבר הייפוניקס 4 ערוצים שמשרת אותי נאמנה כבר 13 שנים .


  4. #4

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    רכב יפה !
    תספר עוד על מערכת ה4על4 שנחשת לא הכי אמינה (עובדת על הפרשי לחצי שמן או משהו כזה לפי מה שהבנתי)אין לך כפתרו או ידית לשילוב נכון?
    יוסי..

  5. #5

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    אין שילוב ל4על4 , הוא נכנס לפעולה ברגע שאחד מחיישני הABS האחוריים מזהה שאין מגע עם קרקע.


  6. #6
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,691

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by Asaf.Y View Post

    עם הזמן הרכב הרגיש את האהבה והדאגה שלי אליו , והחליט לא להניע. חשדתי באזעקת בוש שהיתה מותקנת שם שנים על גבי שנים ועשתה לאחרונה בעיות , משם המשכתי לאיתוראן והכל הועף. הבעיה לא נפתרה – הרכב עדיין לא מניע. לא היו תקלות במחשב ניהול המנוע, קיבלתי המלצה לנקות את המצערת כיוון שהיא היתה מטונפת . משם המשכתי למוסך שבדק וניקה את המצערת ביסודיות כמו שצריך , והכל בא על מקומו בשלום.
    מאד מוזר ! בית מצערת מלוכלך בבת אחת גורם לרכב לא להניע ? בד"כ יש תסמינים כגון סל"ד לא יציב בסרק.

    אגב,
    כל סיפור רכישת הרכב ואחזקתו , מתאים יותר לרכישת רכב אקזוטי אטלקי ....

    רענן

  7. #7

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by raanan View Post
    מאד מוזר ! בית מצערת מלוכלך בבת אחת גורם לרכב לא להניע ? בד"כ יש תסמינים כגון סל"ד לא יציב בסרק.
    לזה התכוונתי שלא מניע .
    מניע לשניה ונכבה.

    Quote Originally Posted by raanan View Post
    אגב,
    כל סיפור רכישת הרכב ואחזקתו , מתאים יותר לרכישת רכב אקזוטי אטלקי ....
    מה רע בסיכום שנתי ?
    אולי מישהו מחפש מידע ספציפית על הרכב הזה ?
    כשאין מה להגיד - לא צריך לרשום כלום .


  8. #8
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    איך הוא בדלק?

  9. #9

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by Asaf.Y View Post
    הויטרה שלי נהייתה לי קטנה וצפופה מאוד , עם גג ברזנט שאמנם מטופל ושמור – אבל הנסיעות בקיץ והחוסר מקום התמידי הכריעו אותי. החלטתי לחפש רכב גדול , המתאים לשטח קל.
    לפני שנה שמתי את פעמי ברכבת לכיוון בנימינה , להפגש עם מוכר בעניין הונדה CRV.
    ידעתי מה אני מחפש , ונראה שגם מצאתי - אוטו עצום , נוח , עם משענות מקדימה , מדפון נחמד מתקפל בין המושבים הקדמיים , שמחזיק גם כוסות ומאפשר להכנס מדלת הנוסע במידה וישראלי נחמד חוסם לי את דלת הנהג.
    התחלתי לבדוק את האוטו , מכסה מנוע , צמיגים , קורות ,הוצאת גומיות דלתות (כמובן הכל באישור בעל הרכב ובאווירה טובה)
    הממצאים :
    מכניקה של האוטו - צירייה שמעיפה גריז ובולמים בסוף חייהם. צ'ק אנג'ין שנדלק רנדומלית לאחר ששמו תוסף דלק במוסך לדברי המוכר.
    סביב האוטו – דלת הנהג הוחלפה בעבר ,הרכב עבר צבע - המוכר אמר שבוצע צבע כללי בגלל שריטות.
    כמה זמן מאוחר יותר – גיליתי 3 מכות, לא משהו שהייתי פוסל עליו את הרכב , אבל הייתי שמח לדייקנות בנושא הזה.
    מראת צד נהג שבורה.
    דיפוני הרכב – מקדימה חסר בד , מאחורה צד אחד מכוסח , צד שני תקין. כיסוי בגאז' חסר.
    חלונות כהים שחלק מההשחרה ירדה כתוצאה של קילוף כלשהו.
    לאחר דין ודברים – סוכם על מחיר X. (הרבה מתחת למחירון).

    ההגעה הביתה:
    רשימת הקניות שלי היתה דבר ראשון – החלפת בולמים קדמיים(קייבה) + בדיקה כללית.
    בולמים קדמיים
    גומיות אבק
    מיסבי החלקה
    כריות בולם
    בולג'וינט
    כיוון פרונט
    שיפוץ צירייה ימינית
    2 מוטות קישור למייצבים
    אטם מכסה שסתומים
    רצועת מנוע+ניקיון פולים
    המחיר היה ארבע ספרתי +-[ 4k] כולל עבודה.
    לאחר מכן צמיגים 50/50 של חברת ג'נרל. עוד 1800 ₪ בערך.
    הכל היה טוב ויפה עד שהמשכתי לראות הזעות שמן מתחת לאוטו.
    הוחלף פולי מנוע – לאחד חדש ומקורי , מחזיר השמן בתוכו עם השנים הפך להיות פלסטיק דולף.
    חיישן הVTEC האחורי הוחלף בשלמותו לאחד שהזמנתי מאמזון.
    עברו כמה חודשים ונכנסתי שוב למוסך – החלפת תפוח הגה בצד השני , בולמים אחוריים שהלכו לעולמם(הוחלפו לקייבה) , רשת VTEC קדמית ( יושבת בסמוך לסעפת היניקה) , החלפת שמן ברקס בכל האוטו , אישור בלמים לטסט.
    הרכב עבר טסט בפעם הראשונה , (עם ריג'קט של אור ברקס שהחלפתי באותו יום והעניין טופל).
    בתוך הרכב הותקנה מערכת 7" מבוססת אנרואיד עם 4 גיגה זכרון (שזה מינימום לדעתי) , קומפוננט קדמי של מורל, ההתקנה כללה את המגבר העברתי מהרכב הישן , סאב 8" ולקינוח שלט המותקן על ההגה.
    חיישני רוורס – היו חורים בטמבון האחורי , החיישנים הישנים פינו מקום לסט חדש.
    מצלמת רוורס – מצאתי דיל נחמד מצלמה עם חיישן שיודעת לעבוד עם הדאבל דין והיא הותקנה מעל מספר הרישוי האחורי.
    נורות שרופות בבקרת אקלים ובלוח השעונים הוחלפו בנורות חדשות.
    עם הזמן הרכב הרגיש את האהבה והדאגה שלי אליו , והחליט לא להניע. חשדתי באזעקת בוש שהיתה מותקנת שם שנים על גבי שנים ועשתה לאחרונה בעיות , משם המשכתי לאיתוראן והכל הועף. הבעיה לא נפתרה – הרכב עדיין לא מניע. לא היו תקלות במחשב ניהול המנוע, קיבלתי המלצה לנקות את המצערת כיוון שהיא היתה מטונפת . משם המשכתי למוסך שבדק וניקה את המצערת ביסודיות כמו שצריך , והכל בא על מקומו בשלום.
    כמה זמן לאחר מכן , הרכב הגיע למתקין המערכות שאני עובד איתו שנים , על מנת להתקין מערכת שלטי נוחות .
    הוא עשה לי הפתעה ובלחיצה ארוכה על פתיחת התא מטען , קופץ החלון האחורי (רואים את זה באחת התמונות).
    מדחס המזגן החליט להתפס - קניתי חדש לחלוטין , לא פירוק.
    ריפודי הרכב נוקו על ידי עם מכונה ייעודית לכך.
    שטיחונים ועוד דברים קטנים שנקנו ע"י עם הזמן.
    נכון לעכשיו הרכב עם מעל 240KKM, לא זוכר במדויק.
    הוצאות כספיות :
    זה הקטע שכולם פוחדים ממנו . הרכב נקנה בהרבה מתחת למחירון , ועם כל ההשקעה עדיין יצא לי קצת יותר זול ממחירי יד 2 בממוצע.

    מחשבות על העתיד-
    בגדול הרכב משמש אותי ואת צרכי נכון לעכשיו מעל ומעבר, יכול להיות שאמכור ברגע שיתחילו להיות שני טסטים בשנה. (יש לי רכב אחד כזה בבית וזה מספיק לי.)
    רשמים סופיים :
    לחיוב :
    אוטו נוח מאוד , מרחב ראיה מעולה , יכולת העמסה מעולה (העברתי איתו בית) , מזגן מקפיא , מנוע חזק.
    מעולה מעולה מעולה למשפחות צעירות , לנסיעות ארוכות , ברכב ישנו שולחן מתקפל שזה תענוג בפני עצמו.
    לשלילה :
    הרכב לא רכב שטח. טוב לשבילים קלילים , לא טוב לעליות ואתגרי שטח (הגיר מסרס וישנו חוסר מורגש בהילוך כוח) , התמרון איתו מדי פעם לא קל בחניות , מרווח גחון נמוך עקב ממיר בולט, צריכת דלק.
    להמשך טיפול :
    1.החלפת ממיר
    2.התקנת מנעולי נעילה מרכזית חדשים(לאחר 18 שנים התחילו לזייף,הגיעו חדשים מאמזון)
    3.טיפול במחוג דלק שמזייף – מצוף הוחלף באחד חליפי והבעיה עדיין קיימת לסירוגין.
    4.טיפול בדיפוני דלתות .
    5.צביעת ג'אנטים
    6.להנות מהאוטו המעולה הזה.

    **קישורים שפתחתי בעקבות האחזקה של הרכב -


    הונדה CRV 2002 - התקנת מערכת , פרוייקט מצולם.
    סקירה זריזה על דאבל דין Eunavi


    נתקלתי פעם באחד כזה בשיא הבוץ בירקון.
    לא יודע מה עלה בגורלו בהמשך המסלול כי הם חלפו מולנו, אבל היה נראה שהם עברו הרבה בוץ ועשו חיים.

  10. #10
    חבר רשום איל מ's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    Posts
    13,074

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    נסעתי כמה וכמה נסיעות שטח על הרכב הזה (לאחת מהאקסיות היה כזה כמעט חדש).
    יחסית לאז, זה היה אוטו חזק מאוד, וצרך לא מעט דלק. עבירות בשטח דומה לסובארו טנדר. מערכת העברת הכוח באמת היתה מגיבה באיחור מה בשליחת הכוח אחורה. מעולם לא ניסיתי לאתגר אותו בשטח (רק שבילי שדות, ובמקביל גם היו לי סופה ודיפנדר צמודים) אבל איפה שנסענו היה כיף גדול.
    התקלה היחידה שהיתה היא בעיה בסוויץ', שנגרמה (לפחות לדעתי) מהעובדה שצרור המפתחות של הבחורה שקל איזה שני קילו (בעצם היו שם אולי שלושה מפתחות, וכל השאר זה מחזיקי מפתחות, שרשרות, מזכרות ומה לא...).

    סה"כ אחלה אוטו שבעולם. המון מקום (יחסית), רצפה שטוחה ויכול להביא את המשפחה המטיילת (או בימינו ובגילו, את הזוג הצעיר התפרן) להמון מקומות פיקניק יפים בטבע.

  11. #11

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by six 4 life View Post
    איך הוא בדלק?
    מחוג הדלק מזייף כרגע (בעיה במצוף , ביצעתי בדיקת קליברציה ללוח השעונים) אחת ל300 ק"מ אני מתדלק מיכל מלא בעלות של 180 ש"ח - למרות שמחוג הדלק לא מגיע עד למטה , ולהערכתי יש לפחות עוד 100 ק"מ עד למילוי.
    להערכתי הצריכה תשתפר ברגע שהקיץ יגמר והשימוש במזגן יהיה אפסי.


  12. #12
    חבר רשום איל מ's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    Posts
    13,074

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    אבל מה הצריכה? כמה ליטר נכנס לך על 300 ק"מ?

  13. #13
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by איל מ View Post
    אבל מה הצריכה? כמה ליטר נכנס לך על 300 ק"מ?
    זה אומר ליטר אחד ל9.2 ק"מ לפי חישוב של 5.5 שקל לליטר בנזין על המרחק שהוא ציין והסכום שהוא מתדלק.

  14. #14

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    Quote Originally Posted by Asaf.Y View Post
    אין שילוב ל4על4 , הוא נכנס לפעולה ברגע שאחד מחיישני הABS האחוריים מזהה שאין מגע עם קרקע.
    צר לי לאכזב אותך ה ABS לא שייך ל 4X4
    תשתדל לא לרדת לחוף הים בקיץ
    תזהר מאד מהדיפרנציאל האחורי הוא ממש לא אוהב לקבל מכות
    ברגע שהוא יחשוב שחם לו הוא יפסיק להעביר כח

    בסה"כ זה רכב מאד מאד מוצלח
    מאד יקר בתחזוקה !
    ממש לא רכב שטח
    עם קצת מחשבה הוא ימשיך לשרת אותך עוד הרבה שנים

    אין צורך להחליף שסתום V TEK מספיק להחליף את 2 הגומיות

    איציק

  15. #15

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    אני לא יורד לחופי ים עם הרכב , לכן אין לי את הבעיה הזאת.
    החיישן VTEC נזל מהראש שלו .
    קיבלתי הצעות של 700 ש"ח וצפונה. דרך אמזון סגרתי את כל הסיפור הנ"ל ב200 וקצת שקלים.


  16. #16

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    איציק מכיר מצויין את הרכב הזה....
    כדאי להקשיב לו.

    נשלח מהנייד
    עוד מעט סופ"ש

  17. #17

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    אני מקשיב , תמיד שמח ללמוד עוד דבר או שניים.
    הרכב משרת אותי נאמנה (555) ואני מודע למגבלות שלו.
    ידוע לי שנזילות מהויטק זאת בעיה נפוצה יחסית. אצלי הבעיה היתה בחיישן עצמו שנזל מהפלסטיק מתחת להברגה ונמאס לי מהעניין - קניתי חלק מושלם חדש כולל גומיות וסגרתי עניין.


  18. #18

    Default תגובה: עברה שנה - סיכום תקופתי עם CRV2002.

    שכחתי לעדכן את הנושא מהטיפול האחרון , אז הנה שני עדכונים בפוסט אחד.
    עברה יותר מחצי שנה והנה סיכום תקופתי:

    נעילה מרכזית .
    פתיחת וסגירת הדלתות עבדו לסירוגין, הוחלט לשים את הרכב אצל סאונדר ברחובות על מנת שיטפל בבעיה ועל כך המנועים החשמליים של הדלתות (לנעילה ופתיחה של הדלתות כולל דלת הבגאז'.) הלכו לעולמם ובמקום הותקנו מנועים חשמליים פשוטים שעושים עבודה נפלאה.
    (ברכב מותקנת מערכת שלטי נוחות לא מקורית גם ככה , אז לא החלפתי את המנגנונים החשמליים למקוריים, הוצאה גוררת הוצאה וזה מיותר).

    טיפול גדול.
    ליאור ממוסך הסלע קיבל את הרכב בזרועות פתוחות עם השגעונות שלי.
    הבקשה היתה - תבדוק את האוטו טוב טוב טוב ותחליף מה שצריך , ממש רשימה מסודרת .

    טיפול רגיל - שמן מנוע , פ.שמן מקורי , פ.אויר ,פלאגים.
    מערכת בלימה- מקדימה הוחלפו צלחות+ רפידות , מאחורה רק רפידות.
    כל נוזל בצנרת הבלמים הוחלף.
    החלפת שמן גיר שצבעו היה בינוני וביקשתי מליאור שיחליף.
    החלפת שמן דיפרנציאל אחורי למקורי של הונדה.

    העלות היתה סבירה מבחינתי.


    ריקול.
    כל הכבוד להונדה על העקביות גם אחרי 19 שנים בהם הרכב עזב את שערי המפעל .
    פעם אחת זה היה בעניין כרית אויר צד נוסע שהוחלפה על חשבונם.
    פעם שנייה על מתגי חלונות בצד הנהג.

    על מנת לאפשר לחשמלאי של הונדה לעשות את הריקול יותר מהר ביטלתי מרים שמשות שהותקן בעבר(התקנת המרים שמשות דורשת הלחמת חוט ללוח הפיקוד). (מצ"ב תמונות)

    טסט.
    הרכב נכנס לטסט יום לאחר הריקול ועבר באופן חלק .

    סיכום ,
    רכב מדהים , שנותן המון תמורה לכסף שהוא עלה לי (כולל היישור קו) , הייתי שמח לצריכת דלק יותר טובה אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה במקרה הזה.

    Click image for larger version. 

Name:	1.jpg 
Views:	108 
Size:	32.1 KB 
ID:	134005Click image for larger version. 

Name:	2.jpg 
Views:	99 
Size:	42.7 KB 
ID:	134006Click image for larger version. 

Name:	3.jpg 
Views:	84 
Size:	37.7 KB 
ID:	134007Click image for larger version. 

Name:	4.jpg 
Views:	108 
Size:	45.4 KB 
ID:	134008Click image for larger version. 

Name:	5.jpg 
Views:	88 
Size:	40.9 KB 
ID:	134009



    עדכון שני :
    הוזמן OBD SCANNER מאמזון המשלב בתוכו גם תצוגות כמו ק"מ , טעינת מצבר , חום מים וכו'.
    תוצאה סופית -




    הותקנה מצלמת דרך חדשה , עד שאחליט מה אני עושה עם השניה היא נשארה במקומה.


    אחרי התקנות , הגיע הזמן לקפוץ ליער הקרוב ולהנות משקשוקה טעימה


    ותמונה עדכנית של האוטו לאחר שטיפה טובה


Similar Threads

  1. מתפרות ברזנט - עדכון תקופתי
    By snirjeepdreamer in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 9
    Last Post: 21-11-20, 21:06
  2. מדחס TMAX - טיפול תקופתי (או לא ?)
    By snirjeepdreamer in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 1
    Last Post: 20-11-18, 14:11
  3. שאלה בנוגע לטיפול תקופתי לג'ימיני
    By tmal1 in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 4
    Last Post: 10-05-14, 17:44
  4. טיפול תקופתי ג'ימני 2009 - התייעצות
    By tamir128 in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 15
    Last Post: 22-08-13, 07:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •