נדב, מוכר, כן, אבל בקוד התקלה דובר על נתק בחוט של תפקוד כלשהו, שאני כבר לא זוכר, (אולי סיגנל מהירות) , שלא קשור בשום צורה לאימובילייזר.
מזכיר לי את הסיפור על מנוע הדיזל בסירה שחודשיים ארוכים לא מצליחים לתקן.
מביאים זקן מומחה. עושה אקספרטיזה במשך יום ואומר שיעלה 100k$.
מסכימים לשלם, הזקן מביא פטיש, דופק על נקודה מסויימת והמנוע מניע.
שואלים אותו איך זה כלכך יקר.
עונה שזה מה ששווה ניסיון של חיים....
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
נדב, מוכר, כן, אבל בקוד התקלה דובר על נתק בחוט של תפקוד כלשהו, שאני כבר לא זוכר, (אולי סיגנל מהירות) , שלא קשור בשום צורה לאימובילייזר.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
מה שבטוח שגנב מחברון היה מניע אותה בתוך דקות. ובלי שום כלי דיאגנוסטיקה.
אולי כדאי להחזיק אחד כזה בצוות
רגע של רצינות: אני חושב שנותנים לגנבים הרבה יותר קרדיט ממה שמגיע אליהם.
ברובם, הם לא באמת מאבחנים (למרות שנתפסו כבר מאבחנים שמשלימים הכנסה בלילות, ויש לי שמות של מאבחנים שעשו את זה) . יש להם שטאנץ שנובע במקרים רבים מהשטאנץ של המיגונים והממגנים.
תזיז להם פסיק הצידה מהשטאנץ והם נופלים, וכבר היו כאן סיפורים על רכבים שניצלו מגניבה בעזרת הגנה דבילית של מפסק זרם ראשי על המצבר.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
שתי פאשלות-
לפני 20 שנה בערך עשיתי 'שירות טוב' למיצובישי לנסר סטיישן 91 שהייתה ברשותנו. פתחתי פקק שמן, מלאתי מה שהיה חסר וסגרתי את מכסה המנוע.
לאחר זמן מה בעודי בצבא אני מקבל טלפון מאמא שלי שהמנוע נשמע לא טוב, היא פתחה מכסה מנוע ומצאה את הפקק של השמן מונח על המנוע וכל המנוע מטונף משמן (לדעתי נסעו ככה בערך שבועיים). מלאו חזרה את השמן החסר, סגרו את הפקק ונסעו לשלום. הרכב המשיך איתנו עוד כמה שמים טובות כרכב להכצת הכלבים בשדות המושב, נמכר לפני כ 5 שנים לאינסטלטור בר מזל.
סיפור אחר אך דומה, של חבר שקיבל רישיון, עשה בדיקה לפני נסיעה, בדק נוזל בלמים בדייהטסו אפלאוס, ראה שחסר, פתח את מיכל השמן ומילא בנוזל קרור.
האוטו לא התרחק יותר מדי....
גיא
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אם כבר מספרים על פאשלות של אחרים אז...
סיפור ששמעתי בימים בהם עבדתי בענף התחבורה - ממנהל אולם תצוגה של פולסווגן.
השנה - איפשהו סביב 1999.
בחור קונה לאשתו גולף חדשה.
מקבל מביא לגברת המאושרת והכל טוב ויפה.
עובר כחודש והוא מגיע לסוכנות/מרכז שירות - האוטו מסריח. אי אפשר לנשום!
מנקים, מצחצחים, מחליפים פילטר מזגן, צנרת אוורור ומה לא - הסרחון נשאר.
כמובן שכל המומחים בארץ מגיעים ולא נמצא פתרון.
מתייעצים עם היצרן - אין פתרון.
בסופו של דבר מתקבלת החלטה - מחליפים רכב ללקוח (לא יאומן!!)
עובר חודש והסיפור חוזר על עצמו - מסריח!
חוזר למרכז שירות,
הפעם, בניקיון מישהו מחליט לפרק את הכיסאות והבעיה מתגלה:
אמא של הגברת זרקה במקום כמה ראשי שום - למזל...
יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
0544830630, [email protected]
אבא שלי אלג'יראי- כנל
אפשר לשלב אצלם גם סבון, סמרטוט וג'ילדה?
גם איזה ויש קטן עם שוכב אבק?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
סיפור טרי טרי מהיום
עושה טיפול כללי לטרופר בפעם הראשונה (חדש אצלי) אצלי בחנייה התת קרקעית של הבניין, בין השאר החלפת פילטר שמן ושמן.
מרכיב את הפילטר שמן, מהדק עם היד ועוד רבע סיבוב עם הכלי. מרגיש מהודק.
רוצה לשטוף את תחתית הרכב מכל הג'יפה, אז מוציא את הגרניק, מחבר לברז הפח אשפה ועכשיו צריך להביא את הרכב לשם, מרחק של 10 מטר.
מניע, לוקח כמה שניות לבנות לחץ כי הפילטר ריק, עד כאן סבבה.
יוצא מהחנייה שלי ונסע את ה 10 מטר עד לגרניק. פתאום הרכב רועד ומקרטע :-(, ישר מכבה סוויץ ויוצא לבדוק מה קרה.
מסתבר שהידקתי את הפילטר שמן על כבל חשמל שרץ שם ליד. חשבתי שמהודק - אבל לא. 5 ליטר שמן מנוע איכותי נשפך על כל החנייה, ממש נהר.
קיבלתי חום, גם בגלל זה וגם בגלל הרכב, אבל לפני שניגשים לרכב חייב לשטוף את כל השמן מהחנייה לפני שיבוא השכן הנודניק (תמיד יש כזה).
מדרדר את הרכב שלא יפריע, לוקח את הגרניק, מביא מטאטא כביש ואבקת כביסה ומתחיל לקרצף תוך כדי קללות לעצמי.
לאחר כשעה של שטיפה וקרצוף, מרכיב את הפילטר כמו שצריך, ממלא שמן - הרכב מניע! ונשמע מעולה. שמח שלא נגרם נזק בסופו של דבר ואף שכן לא ראה אותי :-)
על איזה פילטר מדובר(יש 2), הקטן או הגדול? ואיזה כבל רץ לך שם? לעניות דעתי במקור לא אמור להיות שם ליד הפילטרים משהו כזה.
RAM 3500 on "35
נפלו לך פעם הפנים????
אחרי שבועיים בבית חולים עם מסכות ומשחות ששמשו לפצועי צה"ל השרופים, הבנתי שרק במזל לא איבדתי את הראיה.
ככה זה כשצעיר אידיוט וחסר נסיון מנסה להלחים בלהבה גלויה סדק, במיכל דלק של אופנוע.
המיכל שכב אמנם שבועיים מלא במים אבל חלל אויר קטן שהיה בו הכיל אידי בנזין.
בחיים לא אשכח את הלהביור שרץ לכיוון הפנים, למזלי היה שכן לידי שפינה אותי.
זהו תיאור רך...
במציאות היה הרבה יותר גרוע.
יום שישי, יום לפני תחרות חשובה, הסופה האדומה, השם יקום דמה, נמצאת על הליפט של יבואן שמנים גדול. הבחור מביא מין התקן שמתחבר במקום הפילטר שמן ומצידו השני מתחבר צינור לחץ אוויר. מחברים לחץ אוויר ומבורג הריקון של השמן בקרטר יוצא, אחרי שסיימנו לרוקן, עוד כרבע ליטר של שמן מהול בלכלוך וגועל נפש של איכס.
מבסוטים מההצלחה אנחנו עוברים לגיר, מחברים לצינור האוויר פית לחץ אוויר ומכניסים אוויר בלחץ לבורג מילוי השמן של הגיר. שוב אותו הסיפור, מבורג הריקון, אחרי שחשבנו שרוקנו את כל השמן, יוצאת כמות אדירה של שמן מהול בלכלוך. יוצא ויוצא ועוד יוצא ואנחנו מבסוטים שאנחנו שומרים על הגיר שלנו מהעולם הרע של שמן איכס. לפתע נפסק הרעש של יציאת האוויר ונשמע רעש חלש של מתכת נופלת. הפיה ששמנו על קצה הצינור התנתקה ונפלה דרך חור המילוי לתוך הגיר. עכשיו יש לנו פיה שעשויה ברזל בתוך הגיר.
מסתכלים אחד על השני וחושבים מה לעשות. אני רץ לחנות כלים קרובה וקונה מברג מגנט גמיש (מזל שזה אזור תעשייה של חולון ויש חנויות איכותיות). מתחיל לנבור בתוך הגיר רק שיש בעיה קטנה, מישהו החליט לבנות את פנים הגיר דווקא מברזל וכל תנועה של המברג ממגנטת אותו למשהו שהוא לא הפיה.
אחרי כשעה של מיגנוט גלגלי שיניים התייאשנו והחלטנו שנוסעים ככה בתקווה שזה לא יקפוץ (אתם בטח יודעים מה היה קורה...).
בסוף, עוד ניסיון נואש אחרון והפיה המקוללת נדבקה למגנט.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
שמרו על קשר