אז שינו את הדלת..
לשנתונים קודמים הייתה מדרגה גם בדלת.
אני עדיין הייתי מנסה לראות איך לחבר פלח זוויתי.
זה פשוט שימושי ומגן.
אתם מדברים על הדלת. לא על הצדדים. אין גישה מבפנים לקנט העליון שלה. לארבעה חורים קטנים יהיו יותר קטנים מארבעה חורים גדולים...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אז שינו את הדלת..
לשנתונים קודמים הייתה מדרגה גם בדלת.
אני עדיין הייתי מנסה לראות איך לחבר פלח זוויתי.
זה פשוט שימושי ומגן.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אין ווים בהיקף, אין קנט בדלת... בערך מ2005. אז הבנאדם תכף עושה חורים באוטו חדש כי הוא קיבל עצות שנכונות לאוטו מלפני 15 שנה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
האחים נייער באלקנה
Stayput שווה כל שקל, קליל להתקנה ומחזיק במשך שנים, הן הגומי והן החיבור לשכבה אחת או שתיים של ברזנט.
https://www.ebay.com/itm/Stayput-5-B...UAAOSwpyVfEInr
אתה צריך 5 בכל צד ו4 מאחורה, אבל תקנה כבר שתי עשיריות ותשים את הנותרים בפינות הקבועות. או אבזמים כמו אצל אסף שזה יש לתופר הברזנטים. ראה תמונות רבות בשרשור על הטנדר הנוכחי שלי למול הטנדר של אסף. זה כמעט אותו דבר, כשההבדל המהותי היחיד הוא החיתוך של הפתח האחורי - ישר או טרפזי. הטרפזי, שעשיתי בברזנט השני, יותר פרקטי.
אם אתה הולך על זה, אל תמציא, תגרור את אסף איתך לתופר הברזנטים ושיעתיק. ברזנט בכל מקרה הוא החלק הקל והזול - המסגרות קצת יותר מורכבת ותעלה יותר אם אתה לא עושה אותה בעצמך. מה הקשתות שקיימות כרגע?
השיטה של האוסטרלי עם סקוץ' יכולה להיות אחלה גם.
לא הבנתי אף פעם את הפחד מלקדוח בפח של אוטו, בשביל זה ה' נתן לעמו את את המקדחה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
פתח אחורי מלבני:
חיתוך טרפזי:
הטרפזי יותר נוח כי לא צריך להחזיק את הזנבות כשסוגרים את הדלת עליהם. אבל כשהוא מגולגל הוא קצת בולט לצדדים למעלה.
כמו כן אתה יכול לראות שבברזנט הראשון השתמשתי באבזמים בפינות. הסטיפוט תכלע'ס עושה אותה עבודה ואם קונים שתי חבילות של עשר זה סוגר את הסיפור בקלות וזו המלצתי.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לגבי סקוץ'-
מנסיוני, זה מעולה כשזה חדש.
אחרי קיץ וחורף אחד זה הופך ללא יעיל.
הזכר והנקבה כבר לא נשארים בזוגיות בריאה, והברזנט מתנפנף.
וזה לפני שדיברנו על חיבור של אחד מהם לגוף הרכב. דבק מאבד מתכונותיו ואתה נשאר עם זכר ונקבה בזוגיות בריאה, אבל שניהם בצד שמחובר לברזנט.... אופציה נוספת היא חיבור הצד של המרכב עם ניטים ופלאחים קטנים, אבל אז חזרנו ללקדוח ברכב.
לגבי הדלת האחורית- מבין את הסוגיה. לגבי הצדדים, במילא יש שם קאנט תחתון של הקשת. הוא כבר שם. אז למה לעזאזל לא לעשות אותו נכון ולהתחבר אליו?
מנסה לחשוב מקורי.. מה עם מגנטים? יש מגנטים חזקים (ולא יקרים) כמו זה שמצמיד את הברז אצלי לרכב. אולי לתפור כמה כאלו לאורך שולי הברזנט, שיצמדו לרכב לסגירה?..
Sent from my iPhone using Tapatalk
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
אתה חושב נכון. אבל זה לא מותח את הברזנט, רק מצמיד אותו.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עוד מחשבה:
לאמבטית הפלסטיק יש חלק חיצוני שעוטף את כל הארגז. האם יש דבק מספיק חזק שמאפשר להדביק אליה את ה״כדורים״ לתפיסת הגומי, מהסוג שנמרוד/אסף התקינו, במקום לקדוח בפח?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
לא ידוע לי על דבק מספיק חזק.
וזה גם גבוה מדי.
התפס של הגומי צריך להיות מרחק מסוים מתחת לקו של הברזנט, והברזנט עצמו צריך להיות בחפיפה מסוימת לארגז כדי לאטום. משהו כמו 10 ס"מ בסך הכל. ככה שכל הפתרונות של למשוך איזשהו קאנט כלפי מטה גם לא הכי פשוטים או אסטטיים.
זו בעייה שנפתרה. לגמרי. ככה מותחים ברזנטים. השיקול היחיד נגד הוא כנראה הדיבר ה11 מהר סיני, "לא תקדח בפח חדש", כי רק בישראל זה בעייה, הנוצרים זורמים עם זה.
אתה דתי?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אצלי החיפוי המתכתי הזה יורד נמוך יותר וככה ניתן להשיג את החפיפה עם הברזנט לטובת איטום יחסי, שנמרוד מתייחס אליה, גם ללא קידוח בפח הרכב.
למרות שאישית לא הייתי בוחר בכפתורים האלו, הקידוח בפח הוא שיקול של מה יחשוב הרוכש הבא בעיקר.
מרגע שקדחתי חור ענק בכנף לשנורקל, פתאום החיים הסתדרו אחרת בהקשר ל״עוד חור בפח״, ובארגז נקדחו כמה וכמה חורים חדשים.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ובאותו עניין , בערך:
באמבטית פלסטיק בארגז יש 4 חורים גדולים במקום שבו היו צריכים להיות כנראה ווים לעיגון, שנחתחכו כדי להתאים לחיבור הקשת לארגז ( בעלים קודמים).
מאחר וזה פתח לכניסת מים בין הארגז לאמבטיה, יש להם מאיפה להתנקז?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
כן, יש חריצי ניקוז בשתי הפינות הקדמיות של הארגז, בין בתי הגלגלים לקיר, ויש רווח גדול בין הדלת האחורית לארגז.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
סיימנו
הקידוח בוצע בפרופיל של הקשתות ולא ברכב
Sent from my iPhone using Tapatalk
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
שמרו על קשר