בדוק את תקינות היוניט עצמה.
בשבוע האחרון קרה לי כמה פעמים שהסמוראי ( עד כמה שהצלחתי לאפיין את זה ) מתחמם יותר ממה שהוא בד"כ . כלומר אם מחוג החם יושב בד"כ בזוית מאד קטנה מתחת לאופק אז עכשיו הוא עובר אותה כלפי מעלה טיפה ונמצא בשליש העליון של השעון . בד"כ זה קורה פעם אחת במהלך נסיעה , בד"כ בתנועה בעיר אבל היום זה קרה לי גם בדרך בין עירונית ובד"כ זה קורה ב20 דקות הראשונות של הנסיעה ומסתדר . הפחד שלי שפעם אחת אני לא אראה והוא "יקבל את החפיפה.."
לציין שהחלפתי תרמוסטט ואת החיישן שלו לפני בערך שלושה חודשים ומאז הכל היה תקין .
יש רעיונות מה לבדוק ?
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
איך?נכתב במקור על ידי asifmotor
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
חום מנוע גבוה גומר מנועים.. שופך מייסבי קראנק כמו כלום (מניסיון)
דבר ראשון שלח רדיאטור לניקוי! שתהיה שקט
ובדיקת היוניט מתבצעת עם שעון חום חיצוני מכני והשוואת טמפ'
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
אוקיי , נפתרה הבעיה ..
סתם כדי לדעת : לאחר פתיחה של התרמוסטט למרות שלא חשבתי שזו תהיה הבעיה ראיתי סימני תפיסה על התרמוסטט הוא הוחלף והכל הסתדר .
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
איזה תרמוסטט התקנת שנדפק לאחר 3 חודשים? אולי יש עליו עוד אחריות?נכתב במקור על ידי אלעד ל.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מצטער על התגובה האיטית .. מילואים ..
הטרמוסטט התקוע שהחלפתי היה מקורי של סמוראי ( לפחות אמור היה להיות - אני לא יודע איך מזהים רק יודע שאמור להפתח ב- 82 מעלות ) . לא חשבתי על עניין האחריות לפני שזרקתי אותו . בכל מקרה החדש עלה לי 30 שקלים כך שנראה לי שהנסיעה למקום בו קניתי אותו כבר היתה יקרה מדיי ..
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
הטרמוסטט המקורי של הסמוראי הוא לא עגול מדוייק.. יש לו צורה קצת שונה.. ככה שטרמוסטט אחר לא יכנס במדוייק בתוך המיגרעת ולכת יהיה מעבר של מים דרכו...
עידן
החדש ששמתי היה באמת לא ממורכז , כלומר הטבעת החיצונית עגולה אבל הגוף לא ממורכז.
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
מצטער על הרצף אבל פתאום קפץ לי משהו .. הטמפרטורה מאז שהחלפתי נמוכה ממה שהיתה בתרמוסטט הישן כשהיה תקין .. השאלה אם באמת בורחים מים מהצד עכשיו ואני לא יודע או שהתרמוסטט עובד ממש טוב.. בכל מקרה המחוג עומד מתחת לקו החצי בשעון החום .
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
זה לא משנה עם הגוף במרכז או לא... מה שמשנה זה עם הטבעת החיצונית יושבת במלואה בתוך המגרעת שלה... ואז.. בתוספת של קצת סיליקון.. לא יברחו מים...
אין דבר כזה טרמוסטט שעובד ממש טוב.. טרמוסטט תקין צריך להתחיל להעביר מים כשהם מגיעים ל 82 מעלות...
אתה יכול לבדוק את זה כשהרכב קר לגמרי.. : נתק את צינור הגומי שיוצא מבית הטרמוסטט ותניע..
אם יוצאים מים כשהרכב קר לגמרי.. האטימה לא מלאה...
עידן
טוב.. אחרי שבוע המילואים הבא עליי לטובה נבדוק ונראה ..
sometimes you're the windshield
sometimes you're the bug
שמרו על קשר