אכן, קצת פרופורציה.
אפשר להתווכח על זוב שמן מה ההגדרה "מתאים" או "לא מתאים". כל אחד עושה את השיקולים שלו. זו האחריות שלו והוא משלם אחר כך. אני רואה מה קורה תכל'ס בשטח.
"להתנפץ בצורה מופרעת על סלע" זה לעתים סגנון הנהיגה היחיד שמעביר כלים כאלה במקומות מסויימים. זוכר את כל גיבורי העשוש?....
צל"ש או טר"ש. עובר או שובר. לא תמיד עוברים ומקבלים צל"ש. לעתים קרובות שוברים ונשארים עם הטר"ש...
השאלה רק אם מודעים וערוכים לאפשרות הזו. לדוגמה: אם כבר מזכירים את עשוש, המעלה נמצא היום במצבו הרע והחלקלק ביותר מזה שנים רבות. אפילו לנדקרוזר מוגבה על צמיגי BF-AT בלחץ נמוך יחסית, מתקשה לעלות לא באלימות. אבל מחר תגיע קבוצת פורסטרים ודאסטרים שנהגיהם ראו יותר מדי סרטונים ביוטיוב ובאים להוכיח משהו.... יהיה שמח.
כנ"ל כל הגיבורים שיצאו לקניון הלבן ברכב 2X4 ואפילו פרייבט. כן, אפשר. כדאי להיות מודע לעובדה שיהיו גירודים ואולי יהיו גם נזקים. שאולי יהיו גם תקיעות ויהיו גם קריאות לעזרה. כל עוד זה לא לבד - ניחא. אבל חכם ואחראי?... זה לא.
לפחות מי שנוסע ברכב 2X4 מודע שזה לא חכם ולא אחראי ונזהר יותר. אבל אלה שחושבים שקרוסאובר AWD זה "SUV 4X4 אמיתי", הם מבחינתי בקבוצת הסיכון הכי גדולה. הנעה 4X4 לוקחת אותם רחוק יותר ממה שחלמו, אבל מסביב ל-4X4 יש פרייבט, וזו פצצה מתקתקת.
שמרו על קשר