ברוך הבא,
העברתי את ההודעה לפורום ניווט, מתאים יותר ויעזור אולי למצוא את השרשור בעתיד.
בחיפוש זריז ברשת מצאתי את המסך שהקישור, אולי יעזור לך:
http://www.rechasim.com/gps/israeli_grid_datum.htm
נשלח מהנייד
היי, למישהו מהג'יפאים הותיקים שזוכרים את המגלן 2000 יש הוראות איתחול והתאמה לרשת הישראלית?
תודה, ראובן
ברוך הבא,
העברתי את ההודעה לפורום ניווט, מתאים יותר ויעזור אולי למצוא את השרשור בעתיד.
בחיפוש זריז ברשת מצאתי את המסך שהקישור, אולי יעזור לך:
http://www.rechasim.com/gps/israeli_grid_datum.htm
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
אם לא מסתדר עם הקישור, בערב בבית אוכל לחפש את הנייר עם הקידוד.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אז שתף כאן שיעזור אולי בעתיד למישהו אחר עם בעיה דומה...
עוד מעט סופ"ש
לרגע עשיתם לי חשק לחזור לנווט עם הגרמין 3 פלוס שלי אבל זה מייד עבר…
חייב להבין מה יש לעשות עם מכשיר כה מיושן בזמן שכל טלפון בן 8 יותר מדוייק ויותר מהיר ממנו ?
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
מדויק לא.. גם לא מהיר יותר (זה שהטלפון מציג מיקום מהר לא מעיד על הדיוק או מהירות המיקום העצמי אלא על יותר ה״ריצוי״ של המשתמש המודרני המפונק לקבל סיפוק מיידי, הטלפון ממשיך לעשות מיצוע ברקע עוד קצת..)
אבל תמונת מפה צבעונית זה בטלפון נוח יותר בהחלט.
והרבה יותר מפנק/מנוון לראות סמן מיקום על מפה מאשר סימון גרפי עם מספרי מיקום עצמי/כיוון נסיעה ולחשב בראש מה המשמעות.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
דורון, הצ׳יפים המודרניים תומכים יותר סוגים של רשתות לווינים. יותר לווינים בסה״כ, יותר מהירים ובעצם דורות קדימה.
תוסיף לזה חיבור אינטגרלי לתוכנות הניווט בסלולר ונשארת עם מכשיר נוסטלגי במגרה לצד מחשבי הכף יש מאותה התקופה. הפאלם / דל אקסים...
מישהו רוצה לקנות גרמין 76 עם מפה...?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
הייתי מעורב בבדיקה השוואתית כזו.
רמות הדיוק שונות, קצב התקשורת והתצוגה שונים.
האנטנות בוודאות שונות ותלוי מכשיר פחות טובות.
המגלן בן 25 שלי יודע באמת לעבוד עם 12 לווינים והמיצוע שלו למיקום עצמי מעולה בכל קנ״מ (2מ אמיתיים מול נקודה דקורה).
אין מה לצפות לזהות ביצועים מסלולר כי זה לא ייעודו.
אחד מכשיר ייעודי והשני אפליקציה מסייעת.
היתרון הגדול של הסלולר הוא שרמת הדיוק מעל ומעבר לנדרש לניווט עירוני/שטח, והתצוגה מפשטת את הבנת המידע בסדרי גודל.
וכל זה במכשיר קל, קטן וידידותי.
וזה יתרון מסחרי מנצח, ובגלל זה המגלן מאוחסן בבית ואני מטייל עם סלולרי.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אתה רוצה לא מנוון, תנווט עם מפת ניר.
ללא GPS בכלל.
באופן כללי אני נמנע בשנים האחרונות מ GPS. נותן לך הרגשה של סיור מודרך.
יתר על כן, אם זה תא שטח קטן יחסית, אני מנווט בלי מפה בכלל.
רק על פי השמש והאינטואיציה.
זה מה שאני עושה כאשר אני נוסע עם האופנוע.
לוקחים את השביל\סינגל בכיוון שנראה לך, ומקווים לטוב.
רק צריך להזהר מבורות או בוץ עמוק.
מכסימום חוזרים אחורה.
מודה שאני נוסע לבד, ואז אין אף אחד ששיטת ה"נווט" הזו מפריעה לו.
שמרו על קשר