בעזרת ddt4all אפשר להוסיף מדיד חום למסך המובנה. זה לא הכי יפה בעולם, אבל עובד.
אפשרות נוספת זה לקנות צג שמתחבר לobd2
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מטריף שאין אינדיקציה :-(
ימים קרים אתה רוצה לראות שיש התחממות קלה לפני תחילת נסיעה ולוח השעונים אילם.
רעיונות ?
110TD5
Festina lente
בעזרת ddt4all אפשר להוסיף מדיד חום למסך המובנה. זה לא הכי יפה בעולם, אבל עובד.
אפשרות נוספת זה לקנות צג שמתחבר לobd2
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תוכנה למחשב, שבעזרת מתאם obd2 מתחברת למחשב הרכב ומסוגלות לראות פרמטרים של כמעט כל המכלולים ברכב.
ניתן לשנות ולהוסיף המון דברים, כמו ביטול start/stop הוספת פרמטרים למחשב דרך, אורות פנייה, ועוד המון.
כמובן ששימוש לא נכון יכול להרוס את הרכב והשימוש באחריות וזהירות
לינק למדריך בנושא (על הדגם החדש, על הישן צריך טיפה מחקר) :
https://lisandru.eu/automotive/ddt4a...uster.html?amp
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מוניטור obd יעשה בדיוק את זה - יציג נתונים שאין בלוח המחוונים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
נראה לי משהו כזה היא אופציה יותר מסבירה
https://www.aliexpress.com/item/32818376875.html
והכל בגלל שהבן שומע לאבא שלו שאמר:
חכה רגע לפני שאתה נוסע תן לשמן להתחמם קצת ולהגיע לאן שצריך...
![]()
110TD5
Festina lente
לפני שאתה מתלהב... המתח בשקע הobd הוא קבוע, אז אתה מוסיף dark current. מהי הצריכה של השעון?
אם יש שם פאנל מכסה, הוא יסגר?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
Operating Current: <80mA Current sleep: <15mA
מהברושור...
החיבור בתא כפפות.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
מוניטור קצת יותר משוכלל שיש לי - נכבה כשסוגרים סוויצ'.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שלח לינק...
אם בהגדרה sleep עם צריכה נמוכה אז גם הוא "כבה"
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
זה לא מעט. הייתי מזין אותו ממקור מתח לאחר סוויץ', או פונה לחלופה אחרת.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ממסר נשמע כמו פתרון טוב. מצד שני, אם כבר איתרת חוט של מתח אחרי סוויץ' , הזן אתו את המכשיר ולא את הממסר.
סוויץ'? פחות. תתחיל להתעסק עם זה בכל נסיעה?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
חנן, אני חושב שאתה סתם מלחיץ. אצלי זה כבוי לחלוטין ולא מושך זרם בכלל כשהסוויצ' סגור.
מניח שכל מה שמיועד להתקנה קבועה ברכב אותו דבר.
(ולא שזה אומר לא לוודא.. אבל מניח שחשבו על זה)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שחר הביא נתון של "פחות מ15ma". זה הרבה. אם לדייק, זה בערך פי 3 מצריכת זרם מקורית אופיינית.
לדעתי עדיף להלחץ ולמדוד. אם אין צריכה, או שהיא במיקרואמפרים, ממשיכים הלאה. הפסדת רבע שעה מחייך.
Assumption is the mother of all fuckups.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
זה נקרא להלחיץ?
אם הייתי רוצה להלחיץ הייתי מספר לכם על i30 שרועד ומדליק חיוויים של תקלות שונות ומשונות במנוע והגיר. רכב שחוזר למוסכים במשך חודשים, עד שמישהו מחליט לפרק לו את הדלקן משקע הobd ולתת לו לנסוע בלעדיו, למעקב.
או שהייתי מספר על רנו מידלום של תנובה שבחצי שנה הראשונה לחייו נתקע כל שבועיים-שלושה ללא יכולת שילוב הילוכים בגיר הרובוטי. הגיע על גרר למוסך, שהחליף בו כל רכיב ממוחשב אפשרי עד רמת מייבש האוויר, עד שבסלילת צמת קאנבאס חדשה התגלה חיבור של פוינטר לקאנבאס.
אתה מדבר על השטן שמגיע בדמותו של רכב שקט.
בוא, זה שתיקת הכבשים בגרסת הילדות.
כשהשטן רוצה להכאיב באמת הוא נוגע לכם בקאנבאס.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
אני חוזר בי.
תלחיץ חופשי.
עזוב אותך.מטמפ' מנוע. עדיף לא לדעת.... ברכב מודרני מניעים, מחכים שניה ונוסעים.
... רק אל תחבר שום דבר לשקע הזה!
(ובלי צחוק - הלכתי עכשיו ופירקתי לאלתר את ה turbogauge )
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הבנתי.
משנה את הנושא ל:
קרבורטור לדאסטר, או איך נפטרים ממחשב ברכב.
או
https://a.aliexpress.com/_BOQQfr
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
110TD5
Festina lente
יש כאלו שנוסעים שנים עם מתאם שן כחולה מחובר שם ומראה נתונים ... ויש כאלו שמגלים שהאוטו לא מניע. לא נכבה. מגמגם. מדליק נורות מפחידות. נוסע כרגיל וכו ... עם המתאם.
לא מלחיץ ...
חיבור של מד חום מכני / אלקט׳ לבלוק זה הפתרון הנכון לטעמי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
שמרו על קשר