Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 21
  1. #1

    ברירת מחדל (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    מצד אחד של הזירה רקסטון 2021.
    מצד שני של הזירה פאג'רו bk 2017.


    בגדול שניהם עם נעילה אחורית מקורית, מידות צמיגים די דומות (של הפאג'רו קצת יותר רחבים) ומתלים נפרדים (רב חיבורי מאחור). שניהם גם מתאימים לצרכים שלי לכן אני לא מפרט יותר מידי.

    מכאן יש כבר כמה שינויים:
    * זווית הגישה של הרקסטון נוראית
    * לא ידוע לי אם יש הגבהה מאושרת ברישיון לרקסטון (דיל ברייקר כמובן)
    * לא ידוע לי חוסן המכלולים של הרקסטון (בהנחת מוצא שהחוזק במכלולים של הפאג'רו נותן מענה לצרכים שלי)
    * יחס העברה של הרקסטון עדיף משמעותית, אבל מצד שני גם הצ'ירוקי טרייל הוק עם יחס העברה מעולה אבל מכלולים של קיה פיקנטו...

    הרקסטון נותן חווית נהיגה על הכביש והרגשה של רכב שכן עבר שינויים משנת 2008 בשונה מהקינג,
    וכמובן הוא חדש יותר...

    העניין הוא שאני לא מעוניין לרדת ביכולות השטח, לכן חוסן המכלולים ובכללי חוות דעתכם בנושא חשובה לי.
    אני לא לועס סלעים על בסיס שבועי, אבל אתן לכם כמה דוגמאות למעלות שהפאג'רו עשה במהלך הטיולים: מעלה עוזי, ערוגות, שחרות גם את רמון בשיאו.
    אני מעוניין להמשיך לעשות מסלולים ברמה הזאת בלי שזה "ישבור" את הרכב.

    אשמח לשמוע מה אתם חושבים

  2. #2
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,991

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    לגבי חוסן- מסתובבות בכל מיני קבוצות תמונות זוועה של טרנספרים מפוצחים וטחונים של רקסטון מהדגם האחרון.
    וגם. אתה בטוח שיש לו נעילה אחורית?

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    בכל מני פורומים דרום אפריקאים וניו זילנדים מסתובבים כלים שהחליפו את יחסי ההעברה לאלו של הדגמים הידניים או אפילו ליחסי 4.9.
    אם זה באמת דיל ברייקר מבחינתך תנסה לברר רכישה והתקנה. כמובן שההשפעה בכביש תורגש בצריכת הדלק ומהירות סופית.

    גיא

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    נערך

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    הרקסטון עבר מתיחת פנים בדגם של 2021.
    הוחלף מתלה אחורי, נוספה נעילה אחורית

    אבל אם כל טיול שני תגזר צרייה או ישבר משולש בגלל שהרכב בנוי יותר לכביש מאשר לשטח... פספסנו את המטרה
    מניח שזה בעיקר הפחד

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    מעבר לזה שרקסטון זה רכב מכוער בקטע אחר (אבל בטח זה עניין של טעם),יש לו טרנספר מסוג "היידקס" עם קלאץ אלקטרומגנטי ודיסקיות חיכוך.הטרנספר עצמו סדרה 4 מתוצרת BW או מיוצר לפי רשיון על ידי סאן יאנג.
    כזה שמותקן בהמון suv אמריקאים (בעיקרmall crawlers)

    לעומת הפג'רו עם שילוב קשיח של סרן קדמי ,זה מהווה נקודת תורפה.טרנספר כזה לא מיועד לכיבוש יעדים קשים או מסלולים מעל לבינוניים.

    בהצלבות הדסקיות מתחממות כאשר הטרקשן לא מספיק להגיב והסרן הקדמי מחליק.הדסקיות הן חד פעמיות.ברגע שהן נשרפות הטרנספר יהיה מיועד לשיפוץ והמיבואן כבר קלט את הקטע וספק שזה יהיה באחריות.

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    ציטוט נכתב במקור על ידי danddd צפיה בהודעה
    .
    העניין הוא שאני לא מעוניין לרדת ביכולות השטח, לכן חוסן המכלולים ובכללי חוות דעתכם בנושא חשובה לי.
    אתה לא מעוניין לרדת ביכולות השטח אבל לא ציינת איזה רכב ברשותך היום.
    למיטב זכרוני בסקירה שנעשתה על הרקבטונין החדשים (מ-2019 לדעתי) נאמר במפורש שהוא שדרוג מבחינת נסיעת הכביש אבל שנמוך מבחינת יכולות השטח לעומת הדגם שקדם לו.

    נשלח מהנייד
    עוד מעט סופ"ש

  8. #8
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    נראה לי שהוא רמז שיש לו פג׳ארו 08


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    אם אני מבין נכון, אתה מחפש רכב שטח בגודל מלא, בתצורה קלאסית, חדש (רקסטון 21) או הכי חדש שיש (פאג'רו 2017). זה אומר תקציב של 250 אלף שקל לפחות.

    ואתה לא רוצה לרדת ביכולת השטח מהפאג'רו שיש לך. המעלות שציינת מבהירים את רמת השטח שאתה רגיל אליה. משתמע שאם היה פאג'רו מעודכן חדש למכירה, היית הולך עליו?

    אם כך הייתי מציע לך לשקול בכובד ראש לנדקרוזר חדש.

    זה 50-100 אלף יותר מרקסטון חדש - תלוי ברמת גימור. הרבה כסף - אבל הלנדקרוזר בוודאות מוחלטת ישמור על ערכו יותר טוב מהרקסטון, תתרגם את זה למספרים של ירידת ערך שנתית - אתה תראה שאין הבדל משמעותי בטווח הארוך. הריבית היום על הלוואות אפסית.

    מכל בחינה עניינית, בוודאי של יכולת שטח ושיפוריות, עונה ומתעלה על הדרישות שלך שמבוססות על נסיון עם פאג'רו.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  10. #10
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    ציטוט נכתב במקור על ידי danddd צפיה בהודעה
    הרקסטון עבר מתיחת פנים בדגם של 2021.
    הוחלף מתלה אחורי, נוספה נעילה אחורית

    אבל אם כל טיול שני תגזר צרייה או ישבר משולש בגלל שהרכב בנוי יותר לכביש מאשר לשטח... פספסנו את המטרה
    מניח שזה בעיקר הפחד

    מתיחת הפנים יותר מינורית משחושבים.

    הספק המנוע הועלה מ-181 ל-204 (?) כ"ס. זה יתבטא כנראה בשיפור בביצועים בכביש. לא שעד כה היתה בעיה. הוא באמת מצוין בכביש.

    לרקסטון ה"חדש" (מ-2018) יש שני דגמים עיקריים שנבדלים זה מזה בתצורת המתלה האחורי.
    הדגם בעל מתלה הרב-חיבורי נמכר באירופה כבר ממודל 2018 אבל אנחנו קיבלנו עד כה את הגרסה ה"קשוחה" עם סרן חי.
    כעת הסרן פורש לגמלאות ואנחנו מקבלים מתלה נפרד רב-חיבורי כמו האירופאים. זה אומר התנהגות טובה יורת בכביש אבל פחות מהלך מתלה בשטח.... ולכן קיבל נעילה אחורית. טוענים שהיא "אוטומטית" - עוד לא נהגתי ברכב הזה וכנראה שיהיה קצת קשה לקבל מאנשי היבואן הסבר טכני מדויק על הנעילה הזו. אול יזו נעילה נשלטת ע"י מחשב ללא התערבות הנהג נוסח הדיפנדר החדש?.... לא יודע. כשאנהג בו בקרוב, אדע.

    מה שבטוח זה שזה לא סוג של לוקרייט ושות' (בגלל פגיעה בהתנהגות כביש) אבל בטוח יש שם נעילה לדיפרנציאל האחורי, שהתבררה כהכרח כי בקרת המשיכה של הרקסטון היא לא מהמצטיינות (בלשון המעטה דיפלומטית ועדינה ביותר). גם לאחר עדכון התוכנה המפורסם, זו לא TC של לנדקרוזר, בטח לא של לנדרובר ובטח ובטח לא של Jeep.

    תיבות ההעברה - חולשה ידועה ברקסטונים כבר החל מ-2016. נשברים בהמוניהם. בטיולי המועדון לא נתקלתי בבעיות בטרנספרים של רקסטונים חדשים.

    זוית גישה איומה - ידוע, ולא השתנה. ברור שהרכב הזה מעוצב לא נכון, ושהמעצבים אינם ג'יפאים.

    מידת צמיגים - 255/60R18. זו רעה חולה מסורתית ידועה בכלים מקוריאה - מידות צמיגים מוזרות שאי אפשר למצוא בשום פנצ'ריה. הקוטר הוא כ-30 אינץ', זה קטן מצמיגי הפאג'רו (265/60R18) לא רק ברוחב אלא גם בקוטר. אחרי שתקרע צמיג (ואתה תקרע הרבה צמיגים, כי חתך נמוך, נו), תתחיל במסע חיפושים סיזיפי אחרי פנצ'ריה שמחזיקה צמיגים חדשים במידה הזו..... למה לא לספק את הרכב מלכתחילה עם מידה גנרית כמו של פאג'רו, לנדקרוזר סהרה, גרנד צ'רוקי, שיש לה מבחר יצרני ודגמי צמיגים בשוק?.... ככה! כי אנחנו סנגיונג ואנחנו קוריאנים והכל אצלנו צריך להיות שונה, אחר, מוזר ומעיק. וגם כי היבואן הוא רק סוחר מכוניות, הוא כנראה לא מבין כלום בשטח ובג'יפים ובמה שחשוב לג'יפאים וכנראה שזה גם לא מעניין אותו.

    בנוסף בענייני צמיגים - הרכב מגיע ללא גלגל רזרבי. תקפיד לבקש ולקבל גלגל מהיבואן. איפה לשים אותו? בעיה שלך. במקום שמיועד לו הם תקעו מיכל אוריאה.... חלק מהסדנאות כבר הוציאו לשוק מנשאים לגלגל.

    יש לו עוד מוזריות. להבנתי זה רכב השטח היחיד בעולם שה- ESP שלו לא מכובה אוטומטית בזמן שמשלבים ל-LOW. אתה צריך לזכור לכבות בעצמך.


    בקיצור - זה לא לנדקרוזר, אבל גם לא עולה כמו לנדקרוזר. הרקסטון רכב מרשים ונוח מאוד בכביש, תמורה מעולה לכסף, אבל פחות מתאים לשטח. צריך להגביה ולשפר כל מיני דברים כדי שיוכל לנסוע בשטח אמיתי עם יותר שקט נפשי.
    מצד שני, אני יכול לספר לך שזה רכב שרוב בעליו מאוד אוהבים, וחלקם הגדול מחליף רקסטון ברקסטון. אני מכיר כמה שזה כבר הרקסטון השלישי או הרביעי אצלם. זה אומר משהו, וזה לא היה קורה אם האוטו היה גרוע ו/או לא אמין.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    אני שוב הנודניק שחייב לקלקל את החגיגה.
    זה בסופו של יום ג'יפון גדול. עם יכולות שטח בסיסיות ביותר והילוך כוח כדי להוריד סירה לאגם. זה לא רכב שטח ולעולם לא יהיה. מי שיחליף רקסטון ברקסטון מרוצה וזה נהדר. הדרישות שלו בשטח - כנראה נמוכות וזה ממש בסדר. חוקי לחלוטין. אבל אל תמכרו אותו בתור רכב שטח או מתחרה ללנדקרוזר.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    אסף,
    אנחנו שוב חלוקים לגבי ההגדרה ״מה זה רכב שטח?״
    לשיטתך, גם הלנדקרוזר וההיילקס המודרנים הם לא רכבי שטח (בהשוואה לרוביקון על 35״…)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    אם פות"ש מוכן להשוות חדש משומש זו מחשבה נכונה מאוד, אם כי לא תמיד מקובלת במקומותינו.

    ברגע שיש דגש כל שהוא על עבירות החורגת מבינונית (לא כקונספט, אלא 'כאשר פוגשים מדרגה, אז עוברים'), הייתי מעדיף פג'רו בן שלוש שנים, אם הוא נחמד ולא עבר טראומות. תקבל רכב כביש פחות טוב (אבל עדיין בסדר גמור), רכב שטח יותר טוב, וכנראה פחות שביר. ועוד משהו, ירידת המחיר הגדולה כבר מאחורייך, לא לפנייך.

    אם לא הבנת, אני מצביע פג'רו משומש...

    ב-2017 העליתי בוואלה כתבה המשיקה לנושא הזה - מה עדיף לקנות, פאג'רו או קרוזר?
    יש שם הרבה נתונים ומחשבות, שווה לקרוא (לעניות דעתי המשוחדת להחריד...)
    https://cars.walla.co.il/item/3096730
    התוצאה אז הייתה פאג'רו, במובהק; אני מחזיק בדעתי זו גם היום

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    לא ציינתי בהודעה המקורית אבל הכתבה מ-2017 השוותה כלים משומשים, פאג'רו מול לנד קרוזר

  15. #15
    חבר רשום ליאור מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2005
    מיקום
    רמת- גן
    הודעות
    543

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    אני קורא בעניין רב את כתבותיו של רמי גלבוע ומעריך את דעתו.
    אבל אם בכתבה משנת 2017 ההמלצה היתה חד משמעית פאג'רו- אז אותי פיספסת.
    ומעשה שהיה כך היה.
    אני מטייל. אוהב לטייל בשטח, להיכנס בצד אחד, לצאת בצד שני, לנסוע מהר, לפעמים לבד, להינות מהחוייה.
    לפני 5 שנים מכרנו דיסקברי 2 מדוגם (אך... געגועים)
    ובחרנו בפאג'רו 2007. הפאג'רו היה נחמד מאד. יפה, ריפודי עור, נעילה אחורית, חביב מאד. אבל לדרישות שלנו מרכב שטח הוא פחות התאים. הוא נסע בשטח, עלה במעלה אחד וירד במעלה אחר, הכל בסדר. אבל הוא כל הזמן שידר "באמאשך, מה יש לך? יותר לאט, פחות בולדרים, תרגע". אמנם מוגבה וממוגן אבל הוא במובהק פחות מיועד לשטח "אמיתי".
    מכרתי אותו וקניתי לנדקרוזר 2007. נאלצתי להכפיל את מה שקיבלתי כדי לקנות לנדקרוזר מאותה שנה (כאמור שניהם מבציר 2007).
    הלנדקרוזר עושה הכל, ובקלות. מעלות, דיונות, שבילים מהירים, ירידות. פשוט רכב שטח יותר טוב.
    ולכן הסיכום שלי הוא כזה. אם אתה רוצה את הרכב בעיקר בראיית טיולי השטח, אז תסתכל על יכולות השטח ולא על כסאות העור.

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    ציטוט נכתב במקור על ידי nirs צפיה בהודעה
    אסף,
    אנחנו שוב חלוקים לגבי ההגדרה ״מה זה רכב שטח?״
    לשיטתך, גם הלנדקרוזר וההיילקס המודרנים הם לא רכבי שטח (בהשוואה לרוביקון על 35״…)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לשיטתו לא לשיטתי - של מי שכתב שקנה המידה שלו לרכב שטח הוא לנדקרוזר - אז הרקסטון... גם עם שיפורים ב30 אלף שח - לא יהיה לעולם רכב שטח.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #17
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,991

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    לגבי התגובה של ליאור,
    גם אם הרכב נקנה בראיית שטח. לכל אחד השטח שלו.
    כתבת לנסוע לבד (אוקי, לפעמים); לנסוע מהר; שבילים מהירים; מעלה; מורד; בולדרים.
    אחרי כמעט עשור של טיולי משפחה עם דיסקו, אני יכול לספור את כמות הפעמים שהוא הצדיק את עצמו על פני רכב רך יותר (אפילו בסגנון גראנד ויטארה או רחמנא ליצלן משהו בלי low ) על אצבעות כף יד אחת. אולי שתיים. ורוב המקרים הללו בכלל היו בחילוצים של מישהו אחר.

    אז למישהו כמוני, אין שום הצדקה לשלם את הטירוף שרוצים על לנדקרוזרים, גם אם רוב השימוש הוא כן ל"שטח". עם הרקסטון לעומת זאת יש לי קצת יותר בעיה. אם מבחינת עבירות הוא דומה יותר לויטארה, אז למה לי להשקיע ברכב גדול ויקר כשאפשר יותר קטן וזול.

    אבל היום כל זה לא רלוונטי. כל מי שקנה בעליאקספרס מדבקה של 4×4 והדביק על החלק האחורי, מרשה לעצמו להפליג במחוזות הדמיון בנושא המחיר.

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    במראה של הפאגרו הרקסטון לא רכב שטח
    במראה של לק הפאגרו לא רכב שטח
    במראה של רוביקון הטויוטה לא רכב שטח

    אין לזה סוף
    במקום להסתכל לצדדים פשוט תקחו את הרכב שתואם את הצרכים שלכם וזהו. תמיד יהיה רכב שהוא "יותר שטח" ממה שבחרתם

    Sent from my SM-A505F using Tapatalk

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    זה שרשור התייעצות של מישהו שמחפש רכב בסטנדרט השטח של פג'רו
    זה לא דיון תיאורטי על מהו רכב שטח.
    ויש בכל זאת המייעצים לו לקחת רקסטון כי הוא לא נופל מלנדקרוזר בשטח.
    לדעתי האישית אלו עצות רעות שיגרמו לעומת נפש למי שיודע מה הוא מחפש -ויקשיב להן.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  20. #20
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    390

    ברירת מחדל תגובה: (הועבר) פאג'רו vs רקסטון

    עבורי יש גם את עניין הביטחון - מאוד יכול להיות שלא תנצל את מלוא יכולות השטח של הפאג'רו או הלנד קרוזר, אולי אפילו לא את מלוא יכולות השטח של הרקסטון, אבל הביטחון לדעת שאתה לא מביא את הרכב לקצה גבול היכולת, הוא משמעותי לפחות לדעתי.

    כך, אעדיף באותו מסלול לא לנצל את כל יכולת הפאג'רו שלי מאשר להביא את הרקסטון לקצה ולחשוש מתקיעה או הסתבכות.
    אני מאמין שהפן הפסיכולוגי, עבור רוב המטיילים הרגועים, תמיד עובד גם אם באופן לא מודע כשמתכננים מסלול. אני מוצא את עצמי הרבה פעמים מתכנן מסלולים הנחשבים קלים יחסית לסוג הרכב שלי, כדי להמנע מהסתבכות. כך שאם הרכב שאתה בוחר בו מראש מיועד למסלולים "קלים" אתה עשוי למצוא את עצמך נוהג בעיקר במסלולים "קלילים" וכו'.


    דור

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. חלקים לרקסטון
    על ידי Neilman בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 02-12-19, 09:24
  2. רקסטון 2012 168 כ"ס VS רקסטון 2014 155 כ"ס
    על ידי I. Shlomo בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 11-02-18, 21:45
  3. ספר רכב או ספר נהג לרקסטון
    על ידי buzi_e4 בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 18-06-16, 19:42
  4. דפיקות ברקסטון
    על ידי אורן71 בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 08-01-15, 21:04
  5. רקסטון
    על ידי yosins בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 13-05-14, 18:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •