there are few versions.
I done some 100000 Km on one- with 33" and rear lock. no problems.
when I'm back in israel, i'll be happy to tell you more.
Asaf.
היי
למישהו יש נסיון עם הרכב הנ"ל בשטח באופן כללי?
וממוקד יותר:
האם המשקל הגבוהה מהווה בעיה? (חילוצים ומשיכות)
האם הרכב לא ארוך מידי?
מיקי
there are few versions.
I done some 100000 Km on one- with 33" and rear lock. no problems.
when I'm back in israel, i'll be happy to tell you more.
Asaf.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
היי אסף
מחכה לשובך...
מיקי
מהצבא.
הרכב ארוך, מאוד, מאוד.
יש איתו בעיה בגלל האורך כי הוא מאוד ארוך...
ד"א לי יש סמוראי ולכן אני חושב שהוא ארוך, מאוד מאוד.
בכל מקרה יש לו רדיוס סיבוב של אוטובוס, קשה לחנות אותו, רוורס לא רואים כלום.
עוד משהו?
סמוראי 88 קצר פתוח.
עדיין בתהליכי ישור קו...
תעשה קודם סיבוב על ריאו ואח"F תעבור לפורד, פתאום הוא יראה לך קטן...
נכתב במקור על ידי anakin
זה שהרכב ארוך ידוע, השאלה היא עד כמה האורך מהווה בעיה בנסיעת שטח (בעיר אין לי בעיה עם האורך).
ויותר מטריד אותי היא סוגיית המשקל העצמי הגבוה והשלכותיו על נסיעת שטח ובעיקר בחילוצים (כשרכב כבד שוקע הסמוראי בוודאי לא יוכל לשמש לו עוגן או ימשוך אותו...)
תצטייד בכננת טובה, ולא תצטרך רכב אחר שיחלץ אותך.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
הנסיון שלי הוא גם מהמילואים, בשנים האחרונות זה הרכב הפלוגתי הסטנדרטי. אז קודם כל השדרוג מנ.נ. אביר לפורד הוא בעל ערך מוראלי/מוטיבציונאלי עצום, מדהים. בפרוש אחד הדברים שקידמו את צה"ל בשנים האחרונות, שינוי הרבה יותר מהותי וחשוב מאשר רמטכ"ל עם מדים אפורים. הרס"פ שלי לא מוכן לרדת ממהגה, הוא יכול לסוע 20 פעם ביום מצאלים לשטח ובתוך השטח וחזרה, הלוך חזור, כל דבר שאתה רוצה, כל חייל שצריך הקפצה... הכל בכיף, יש לו מזגן, יש לו רדיו-טייפ!!! יש לו רכב נוח ונעים לנהיגה.
בכל מה שקשור לעבירות, ברמה של מה שקורה בשטחי האימונים הסטנדרטיים של הנגב - אין לפורד שום בעייה, וזה עם צמיגים קטנים יחסית לרכב ובלחץ האויר הצבאי הרגיל והמוגזם. יש לו המון כוח, המון משקל והמון אחיזה. בידיים אזרחיות, אתה שם עליו צמיגי 37/12.5 של האמר בלי למצמץ, המכלולים של הרכב הזה אוכלים אותם כמו כלום, אז הוא יהיה בפרופורציה נכונה והרבה יותר עביר. זה שהוא ארוך - זה עובדה, רואים את זה בעין, מה השאלה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
התלבטותי בנוגע לרכב נעוצה במידותיו הגדולות (אורך, רוחב ומשקל עצמי).
הכוונה עד כמה מידות הטנדר מגבילות את יכולת הרכב לשמש כרכב טיולים במסלולי הארץ.
אני חושש ממצבים בהם:
1. הרכב יהיה רחב מידי למעבר
2. במקרה בו אזדקק לחילוץ מי יוכל למשוך רכב כבד כ"כ? גם בהנחה כי הרכב יצוייד בכננת מתאימה, האם אוכל לעגון אותה לרכב סטנדרטי מבלי לגרום לו נזק?
תודה
מיקי
אין לי שום ניסיון אם הרכב הספצפי (ואני גם לא יודע עם משווקים אותו בארץ) אבל עם ניסיון שיש לי עם מספר רכבי GMC סיירה שהפכו לחד זאנט ואם הרכב שלי הגודל אינו מהווה בעייה בידיים הנכונות.
קודם הרוחב - יש לי מאות ק"מ בשטח עם הרכבים הללו וגם עם האמר (שהוא יותר רחב ב60 ס"מ) ומעולם לא נתקלתי בבעיה ( הפורד לידע יותר רחב ממגנום ב 20 ס"מ).
האורך - שוב את הפורד אני לא מכיר וראיתי בארץ אחד כזה שהוא לא צבאי והיו לו צמיגים 37 (כמו שמישהוא כבר ציין) וההבדל בגובה בינו לבין רכבים אחרים מפצה פי כמה על האורך שלו, לרכב שלי שיש צמיגים 30 רוב המכשולים אינם מפריעם ואני רק מנסה לחשוב מה יפריע לרכב הנה"ל
ובעניין חילוצים תעביר פה הודע כמה פעמים חילצו מישהו עם פולסייז לא ניראה לי שתמצא יותר מידי אנשים כאלו ותקבל מידע על הצורך בכננת או הפחד מחילוץ בכלל.
הבעיה העיקרית היא שבעוד חצי שנה משנים את הרשינות ורכב פרטי יהיה עד 3.5 טון ונראה לי שהוא עובר את המשקל
ירון
ראיתי אתמול בפעם הראשונה F350 סינגל ג'אנט אזרחי. שחור, גדול, מרשים. השמועה אומרת שדלק מוטורס מתחילה להתייחס ברצינות לנושא של טנדרי פורד-אמריקה - המשיח מתקרב.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
one of our friends driver a F250. almost the same. I'll talk to him to erite his opinion so far.
BTW, besides the ford superduty, I see here in australia some other full-size double-cab two axles pickups.... toyota landcruiser series 80, and nissan patrol...
i didn't even know they have a pickup version until now.
Asaf.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עד כמה שידוע לי הפורד F350 סינגל ג'אנט מצריך רשיון ג' בדומה לדבל ג'אנט ולכן גם מחירו " הנמוך " יחסית בארץ
asaf
that is because u had a huge gap in your education :-)
when u return ill tell u more
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
[quote=מיקי פ;96749]היי
למישהו יש נסיון עם הרכב הנ"ל ביבוא אישי?
אני כבר הצטרפתי למועדון המעריצים של הממוטות האלה. מצורפות כמה תמונות מעוררות מחשבה (-:
There is a very fine line between hobby and mental illness
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
שמרו על קשר