יש ברור, רק להמחשה כל החיפושיות בצבע ירוק/בורדו/אפור מטאלי שתמצא ביד 2
לא יצאו ככה מהמפעל..
היום היתה לי שיחה מקרית במהלך בדיקת רכב-
יש מקרים שמחליפים גוון צבע קומפלט?
רכב שהיה שחור יהיה בסוף לבן..
אני חושב על אותם מקומות שתכלס קשה לצבוע
פתח הדלק, חלל מנוע, קנט הדלת בפנים ובחוץ- אינסוף עבודה....
יש כאלו שאשכרה מחליפים צבע לרכב קומפלט?
כאב עובר ושב ...
יש ברור, רק להמחשה כל החיפושיות בצבע ירוק/בורדו/אפור מטאלי שתמצא ביד 2
לא יצאו ככה מהמפעל..
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
סביר להניח שהטרחן הג׳יפולוגי המצוי יצליח תמיד למצוא פיסת צבע מקורי, אבל אם תעשה צביעה טובה כולל פירוק דיפוני דלתות, גומיות ופלסטיקה מהספים ומכסה מנוע, תוכל להגיע לתוצאה נעימה לעין שמביאה איתה בעיקר תגובות מחמיאות.
הצבע בתוך תא המנוע באמת לא אמור לעניין אף אחד...
דוגמא ממקור ראשון:
![]()
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
תודה לכולם.
מסקרנות
מה היה לפני האדום בויטרה?
תודה
כאב עובר ושב ...
הויטארה נולדה לבנה, עברה החלפת בודי והתורם היה בצבע בורדו של סוזוקי. השילדה שהיתה לבנה במקור נצבעה בשחור (כאשר היתה ערומה בלי בודי עליה), והבודי קיבל גוון שאני בחרתי בחנות הצבעים. בתא המנוע יש עדיין את הבורדו של הבודי התורם, וגם אם תטרח לקלף את השטיחים ודיפון הפנים תוכל למצוא אותו.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמרו על קשר