תנסה לחפש בחו"ל לפי
PES 5M 55C 320 RS 168
SERVICE KIT
תנסה לחפש בחו"ל לפי
PES 5M 55C 320 RS 168
SERVICE KIT
tel:054-7367258
אהוד, מופיע 2.5D. משנה?
מישהו ביצע את העבודה לבד? יש איזה מניואל?
נשמע מעניין שגיא, רשמי להצטרף.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
לפי המספר על המשאבה ששגיא שלח,
אמור להתאים. (יש רשימה עם המספר הזה בלינק של הקיט)
לדעתי אם המק"ט של המשאבה מתאים,
אז מתאים
למשאבות האלה אתה חייב כלי עבודה יעודים שהם מאד נדירים
איציק
מה הבעיה שבגללה אתה רוצה לשפץ את המשאבה?
אני אוסיף כמה דברים חשובים. ונחלק לשניים.
ראשית -שיפוץ מלא של משאבה כזו - אתה לא יכול לעשות. אין לך כלים יעודיים ומדידים יעודיים. זה לא משאבה של לוקאס או להבדיל קאמינס. הגרמנים האלה עושים חיים קשים.
שנית - שיפוץ חיצוני בלבד (אטמים של גוף המשאבה) אפשר לעשות לבד אבל שים לב היטב ששימוש באטמים תחליפים עלול לגרום לעגמת נפש. ההרכבה מאוד מדוייקת ועובי האטמים חשוב. בנוסף למדתי בדרך הקשה שכאן יש חשיבות גם לסוג הגומי ולא רק למידות. אז שים לב לקנות קיט אטמים ממקור איכותי ואמין.
שלישית- אחרי פירוק והרכבה צריך כיוונון מחדש של המשאבה. אין לך את הכלים לעשות את זה והסיכון גדול עד כדי טובלן תפוס בגוברנור = הלך מנוע. שים לב לכוונן כיוון ראשוני לפי הספר ולהמשיך משם למכון דיזלים לכיוונון מלא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אהלן אסף. כן לגבי השיפוץ הבנתי את זה כבר.
לגבי החלפת אטמים, לא הצלחתי למצוא אילו אטמים צריך ומתאימים. גם מכוני דיזל טוענים שאין להם אטמים למשאבה.
גם אם אשלח את המשאבה לשיפוץ, סיכוי גדול שיסגרו אותה עם אטמים או חומר איטום לא מתאים.
בגלל זה פתחתי את השרשור, למצוא קישור רלוונטי או מקום בארץ עם סט אטמים מתאים.
פעם שניה
חיפוש למנוע 2.9-לפי
*PES 5M 55C 320 RS 168
SERVICE KIT*
tel:054-7367258
שמרו על קשר