אם זה אמאזון, הייתי מבטל (אם אפשר) מולם את המשלוח בטענה שלא התקבל,/תקוע שלא הרשמתך, מקבל זיכוי וקונה חדש מהם שוב בתקווה שהפעם זה יעבור (ואמור לעבור אם זה רק נעליים, בטח נפלת על איזה בדיקה מידגמית)
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
יש לי חבילה שנשלחה מאמזון ו"מחכה לבדיקת נציג רשויות האכיפה" כבר יותר מחודש ימים.
עמילות דואר ישראל (שהם הבלדרים) טוענים שאין מה לעשות, רק לחכות לנציג המכס.
מכס טוענים שזה לא קשור אליהם - באחריות בלדרות הדואר.
כולם מפנים ל 171 - שמיותר לציין לא נותנים תשובות.
עד כמה שידוע לי החבילה נמצאת פיזית במודיעין, אבל לא בטוח.
בשורה התחתונה החבילה נמצאת אי שם ומחכה מסיבה לא ברורה למישהו שיבוא לבדוק אותה בזמן עתידי לא ידוע.
אני לא עושה את זה בדרכ, אבל יש כאן מישהו (שמכיר מישהו שמכיר מישהו ...) שאולי קשור למכס או לבלדרות דואר ישראל שיכול לסייע?
מדובר סהכ בזוג נעלי ספורט/טיולים.
תודה מראש !
חמי
אם זה אמאזון, הייתי מבטל (אם אפשר) מולם את המשלוח בטענה שלא התקבל,/תקוע שלא הרשמתך, מקבל זיכוי וקונה חדש מהם שוב בתקווה שהפעם זה יעבור (ואמור לעבור אם זה רק נעליים, בטח נפלת על איזה בדיקה מידגמית)
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
נעלי ספורט - אין באמת סיכוי שיש בעיית מול המכס
מכיון שהזמנת מאמזון - הייתי מתחיל בפניה לשירות הלקוחות שלהם כדי שיבדקו מדוע החבילה נמצאת חודש בארץ ועדיין לא קיבלת אותה.
הסבר קצר - בהסכמי שירותי הדואר בין המדינות, לספקי הדואר יש מחויבות לצד השולח ולא לצד המקבל, כלומר הצד השולח יכול לפנות בדרישה לבירור מצב המשלוח.
אני מאמין שאמזון יודעת לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה ולא אתפלא אם תקבל זיכוי על החבילה או הצעה למשלוח מחדש, מהיר, של הפריט.
עוד מעט סופ"ש
אתה בידיים של אמזון, אתה בידיים טובות.
עזוב את הדואר ואת המכס.
תתלונן ישירות באמזון, הם כבר יובילו אותך לפתרון.
אמזון כבר נתנו החזר על החבילה ...
אבל אני יודע שהחבילה בארץ, זה ממש מיותר בעיני להזמין שוב. איך אני מקדם את זה כאן?
מנסיון שהיה לי עם אמאזון.
הם מחזרים כסף ללא בעיות.
במקרה שלי החבילה "נעלמה" בלוקר.
ברור פה בירור שם וכלום. הדואר כמובן לא מגיב.
התלוננתי לאמזון, אמרו שאחכה שלושה ימים, אחרי זה הם פשוט נתנו לי זיכוי מלא.
באופן "מקרי" לגמרי הדואר התעורר פתאום ושלח לי הודעה שהחבילה נמצאת בתחנת הדלק ליד הלוקר.
היתי שם כבר פעם קודם ולא מצאו כלום. הפעם פתאום החבילה נמצאה ונתנה לי באופן פלאי.
דיווחתי לאמאזון שיש לי את החבילה ואפשר לבטל את הזיכוי, וזה נעשה באותו יום.
אפילו אמרו לי תודה רבה על היושר שלי.
הלקח שלקחתי מהמקרה הזה, אמזון מטפלת בך ועוזרת כמו תרופת קסמים כנגד דואר ישראל.
מה שחשוב לזכור לשאמאזון יש היסטוריה של כל הטיפולים בלקוח.
אם פנית להחזיר חבילה שקיבלת עליה החזר או לבטל החזר זה מסומן ועוזר לפניות עתידיות לתמיכה.
אוקי אז מזה אני מבין שכדאי לפנות לאמזון ולהגיד להם שלמרות ההחזר, החבילה בארץ ואם הם יכולים לטפל בזה (וכמובן אשלם בהתאם?)
אבל ממה שחברים כתבו פה - יתכן שאמזון יכולים לעזור לקדם את זה כאן בארץ, לא ככה?
כי אחרת אני נשאר עם wait and see לזמן לא ידוע.
אחלה קיבלת החזר ומבחינתך העניין נסגר.
אם אמזון יצליחו לאתר ולקבל בחזרה את הפריט אז יופי.
אם בטעות יגיע אליך אז מן הראוי שתעדכן אותם ותשאל כיצד להחזיר להם (יהיה על חשבונם).
זהו.
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
גלשנו, העניין הוא לא אמזון. אם החבילה תגיע אלי אעדכן אותם.
אבל אני עדיין רוצה את המוצר, והעניין הוא איך אני מקדם את זה בידיעה שזה בארץ ומחכה לבדיקת מכס שאף אחד לא יודע להגיד מתי היא תקרה.
?
תכניס כאן את מספר המעקב וספר מה קיבלת
https://shaarolami-query.customs.mof...SQXaMm8jLvj0em
יש בתקופה הזו עומס גדול וחריג בממן ולוקח לחבילות המון זמן לעבור איתור ולצאת להפצה.
חודש זה לא זמן חריג עכשיו.
תמתין בסבלנות או שתזמין מחדש.
אין קסמים ואף אחד לא יכול לאתר חבילה בודדת במסלול הזה.
הסיפור שריבלת על בדיקת מכס קרוב לוודאי ואינו נכון. כנראה פרי מוחו של איזה פקיד במוקד טלפוני
הוספתי פה צילום מסך , תודה למי שיוכל להעיר את עיניי מעבר למה שרשום
נשארו לך עוד שאלות?
כנראה שלא. הצעת שאעלה את הפרטים, העליתי.
ואחרי שהעלית אפשר לראות שהחבילה מעוכבת מכס.
זה נדיר שזה קורה במשלוחים של אמזון כאשר מה שמביאים מותר ביבוא.
כנראה משהו שם מחשיד את המכס.
אם הבאת משהו לא חוקי תחכה שידפקו אצלך על הדלת באישון לילה...
כן לכן אני מופתע, לא פעם ראשונה וגם לא עשירית שאני מזמין מאמזון. לא קרה לי בעבר.
כאמור - נעלי ספורט. חוקי, פעם אחרונה שבדקתי...
תודה
שמרו על קשר