Close
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    נצרת
    Posts
    104

    Default בעיה בגימי 2*4

    שלום לכולם
    יש לי ג'ימי 96 2*4 לפני כמה ימים אחרי עליה קשה מאוד עם מים פניתי שמאלה , בזמן שהסתובבתי הרגשתי ששני הצמיגים מסתובבים באותה מהירות לכמה שניות ואחר כך האוטו נסע כרגיל , מה יכול להיות ?? יכול להיות שהדיפרנציאל נתפס ???

  2. #2
    חבר רשום אריק זמר's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    ראשל"צ
    Posts
    1,406

    Default חוזר: בעיה בגימי 2*4

    סתם מחשבה שמתחילה בשאלה...
    מתי פעם אחרונה החלפת שמן בדיפרנציאל האחורי ??

    יכול להיות שבמקור יש לך דיפרנציאל מוגבל החלקה ויכול להיות שפשוט יש לך כמות יפה של בוצה...
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  3. #3
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    נצרת
    Posts
    104

    Angry חוזר: בעיה בגימי 2*4

    מה להחליף???? שמן בדפרנציאל??? ואללה רעיון , ויכול להיות שחסר שמן??!
    כל פעם שאני מכניס את הג'ימי למוסך אני מבקש מהמוסכניק שלי לבדוק את הכל אבל אני לא חושב שהוא בודק את השמן בדפרנציאל !!!!!! אנחנו נוסעים עם הג'ימי יותר מ 40אלף בשנה !!! אני אעשה את זה מחר

    אה סליחה מה זאת אומרת " דיפרנציאל מוגבל החלקה " אני שומע את המושג הזה כל הזמן אבל אני לא ממש מבין את זה ??!!! זאת אומרת שלפעמים הוא מעביר אותו כח לשני הגלגלים ??? כמו בדיפרנציאל נעול??

    אריק תודה שענית:-)

  4. #4
    חבר רשום אריק זמר's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    ראשל"צ
    Posts
    1,406

    Default חוזר: בעיה בגימי 2*4

    אהלן,

    קשה לנתח לעומק בלי לפתוח אבל שוב,
    ישנם המון המון מקרים שמוסכים לא פותחים ומחליפים שמן בדיפרנציאל...המון מקרים. לא שזו עבודה קשה או מורכבת, פשוט מדלגים על זה.
    בסה"כ לפתוח את ה10 ברגים במכסה הדיפרנציאל, מעל קערה כדי שהשמן הישן לא ישפך לרצפה...
    ואז כמובן רואים מה המצב, אם נשאר שמן, אם הוא לא שרוף לחלוטין, אם אין שבבי מתכת המעידים על אכילה של הקורונה פיניון או הסטליטים...וכמובן אם יש שאריות בוץ בתחתית.
    מנקים הכל טוב טוב, מרכיבים את המכסה חזרה עם אטם חדש בעלות של כמה עשרות שקלים ומבורג המילוי - ממלאים שמן חזרה.
    יתרה מזו, אם כבר פותחים, אולי שווה להשקיע עוד קצת ולהחליף מחזירי שמן (מכוון הציריות - בצדדים) - אם הם גמורים זו סיבה מספקת לכניסת מים \ לכלוך \ בוץ...וגם ניתן לבדוק את מחזיר השמן מכוון כניסת הפיניון (מכוון הדרייבשאפט).

    במידה ובפתיחה רואים כי יש דיפרנציאל מוגבל החלקה (אם אתה לא יודע לזהות - אז פשוט במקום קייס עם סטליטיים ופלנטריים כמו בדיפרנציאל פתוח רגיל אתה נתקל במשהו אחר, עם קפיצים וכו') ואז השמן החדש צריך להיות מותאם לדיפרנציאל מוגבל החלקה.

    בנוסף, דיפרנציאל מוגבל החלקה, כשמו כן הוא - במידה והוא מזהה החלקת גלגל, הוא מעביר יותר "כח" לגלגל בעל האחיזה. אף פעם לא כמו בנעילת דיפרנציאל, אבל תמיד יותר מאשר בדיפרנציאל רגיל (פתוח).

    בברכה,

    נ.ב. תיאור העבודה למעלה, אורך מקסימום 40 דקות ללא מנוסים.
    נ.ב.2 לפני השימוש באטם מכסה דיפרנציאל חדש - יש לנקות את שני צידי המשטח כדי שהאטימה תהיה טובה.
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  5. #5
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    נצרת
    Posts
    104

    Default חוזר: בעיה בגימי 2*4

    הבנתי, תודה רבה אריק

Similar Threads

  1. בעיית התנעה בגימי
    By ronen290 in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 7
    Last Post: 05-01-11, 08:02
  2. בעיה בפג'רו
    By tals in forum פורום מיצובישי Mitsubishi
    Replies: 5
    Last Post: 22-05-10, 15:03
  3. בעיה ב-4*4 !
    By yoez in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 10
    Last Post: 12-08-08, 09:26
  4. בעיה במד דלק??
    By zik5 in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 1
    Last Post: 20-06-05, 12:58
  5. בעיה במקסטרק?
    By AvigdorAharon in forum אוף-טופיק
    Replies: 4
    Last Post: 24-02-05, 10:48

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •