רכב שכור
כנראה השוכר חשב שהוא שוכר גיפ לסוף שבוע בשטח.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
רק חושב בקול רם.
מה עבר לו (לנהג הרנו) בראש , כשהחליט לחצות את נחל גרר הזורם ?
האם היה זה הכרות מופלאה עם יכולות הרכב ומגבלות התוואי ?
או הפרסומות המהוללות ש 4x4 אמיתי זה סובארו , אז אם סובארו יכול
כנראה גם רנו ?
במהלך השבת יצאה לי לשלוף מהבוץ כמה חברים.
כולם היו שקועים על טעויות חישובי עומק ויכולות הכלי.
אבל עם יד על הלב , אלו באמת היו טעויות .
אבל למען השם !!! נחל גרר זורם לא חוצים עם פרייפט .
גם עם הפרסומת אומרת שהוא 4x4 על מלא מלא .
רק דגים מתים שוחים עם הזרם...
רכב שכור
כנראה השוכר חשב שהוא שוכר גיפ לסוף שבוע בשטח.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
למי שמכיר את הסרט הגאוני. המסר מדויק
https://getyarn.io/yarn-clip/c1e67e9...e-9d824f81ebb7
ומה עובר לנהגי פרייבטים/ג'יפונים 2X4 שמנסים לעלות לחרמונית או להר כרמים ביום מושלג? כי "זה כביש"?....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מכיר משהו ששקע ברכב השטח עם הסמל שמוכרים 30 לפחות מעל המחירון בשטח בוץ ליד הבית, כזה שהוא מטייל ומכיר מקרוב, הרכב שלו מוגבה ועם צמיגי 50/50 איכותיים, חולץ בסוף על ידי צ'ירוקי מדוגם עם כננת שגם הוא בקושי התקרב אליו. החורף הזה קשוח והבוץ משתנה ממקום למקום.
אנשים (וגם ג'יפאים הם אנשים) טועים וזה טיבו של האדם.
חישוב מוטעה של יכולת הרכב ושל תוואי הדרך
יכול להוביל לטעויות אנוש .
אז כן ... לשקוע עם ג'יפ או חס ושלום להתהפך עם ג'יפ
יכולים לפגוש כל אחד, אבל זהו כשל של שיקול דעת מוטעה.
במקרה דנן - אין שיקול דעת כלל. זו לא טעות אנוש
זה לא חישוב מוטעה של יכולות או תוואי.
רק דגים מתים שוחים עם הזרם...
אני מבין, רק כאשר גיפאי שוקע זה טעות בשיקול הדעת, כאשר נהג פרייבט שוקע אז אין בכלל שיקול דעת.
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
ובכלל,
מאז שיש "ידידים", המוני אנשים נכנסים לבוץ בחורף ולחול בקיץ.
איך שהו, הקריאות לחילוץ תמיד מגיעות אחה"צ בערב...
אני מתנדב בידידים, וכבר חילצתי כמה אירועים מעניינים.
אבל תמיד מסנן את המענה שלי. לכאלו אני פשוט לא עונה...
יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
0544830630, ido.safe@gmail.com
העובדה שיש ידידים ותופעת טבע גורמת לאנשים לחשוב שיש להם "ביטוח" לעשות דברים דביליים.
אם כל הכבוד לחבר'ה האלו (וגם אני נמצא שם) זה הפך להיות קצת זילות. "יאללה ניכנס, הכי גרוע נקפיץ את ידידים".
וקחו בחשבון, כל המחלצים המתנדבים, שחילוץ פרייבט הרבה יותר מורכב למרות משקלו העדיף, אין שם באמת נקודות עיגון שמאפשרות חילוץ מוואקום של שלולית בוץ. הסיכוי לנזק גדול מאוד.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
זה מהיום:
עם תיאור בסגנון קליל ומשועשע של הכותבת, על איך שבחור נהדר מתופעת טבע חילץ אותה. התיאור שלה מעיד על כך שהיא הבינה מבעוד מועד שהיא בוחנת גבולות.
וואללה, לא נראה כזה טוב. מישהו שינה את תוכניותיו (" יצא מהמיטה במיוחד בשבילנו ") ובא לחלץ אותך כי החלטת לעשות שטויות. התלכלך, שחק את הציוד שלו והסתכן בהסתבכות כלשהי, נזק לאדם ורכוש וכו'. כל מי שהתנסה בזה יודע שדברים קורים, במוקדם או מאוחר.
וזה חד כיווני, כמובן. זו בעצם הבעייה. הרי גם אני עושה שטויות, אבל אצלי החילוצים הם הדדיים. אני מחלץ פי 10 מאשר אני מחולץ.
לא כזה סבאבה. נראה לי שכדאי להשאיר קצת יותר עבודה למחלצים מקצועיים. כשאנשים ישלמו על דברים כאלה, הם יחשבו קצת יותר מלכתחילה.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
ניסיתי להוסיף עוד תמונה,
התקבל הרגע בידידים על דסטר בבוץ ליד היוגב....
אכן, הגולם קם על יוצרו וידידים הפכה לת.ביטוח לדבילים (לא מצליח למצא ניסוח עדין יותר)
יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
0544830630, ido.safe@gmail.com
אני די מופתע מזה שאף אחד לא ציין ששמו של הנחל הוא "גרר".
זאת הסיבה שעזבתי את תופעת טבע .. מסכים.
כל היום רכבי כביש שנתקעים ב "קצה החניה" ... אתה מדמיין בן אדם שניסע לעשות רוורס והגלגלים נפלו מהאספלט 10 ס'מ לתוך החול ושקע ..
מבקש צילום ומגלה שהבן אדם 100 מטר בתוך שדה חרוש ... איך הגעת לפה ? .. אה ... התבלבלתי גז וברקס ... אהה .....
לגמרי זילות.
צועניה ..
הייתי בגרר באזור הזה השבוע (המגרש הביתי).
לא מצדיק את הדביל אבל יש כמה נקודות חצייה בנחל שנראות תמימות בגלל שהם "מוסדרות"... ולכן הפער/אומץ הזה כנראה.
אם אני לא טועה לפני איזה שבועיים חולץ שם פורסטר מאותו מקום.
ארז הגדול.
אין הבדל בין ג'יפאי לשאינו ג'יפאי , כולנו בני אדם.
יש הבדל מהותי בין טעות אנוש לבין טימטום.
הרכב אכן שכור, נשלף ע"י חבר עם ג'ון דיר
על הדרך (תוך כדי ניסיונות שליפה) טמבון אחורי נשאר בבוץ
"טבעת" העיגון (הצ'ופציק שיש לפרייבטים) נמתח וכמעט נתלש.
הלא ג'יפאי , רטן וצרח על החבר הטרקטוריסט כאילו שזה
האחרון היה חייב לו משהו.
לא אתפלא אם גם תוגש פה איזו תביעת נזיקין.
כי הלו מישהו צריך לשלם לחברת הביטוח על האירוע !
בתור זקן השבט , זוכר היטב את ידידנו מאיר רוטברג
שרצה (בטוב ובתום לב) לסייע לג'יפאים והמיזם
התנפץ לו בפרצוף עם תביעת נזיקין על איזה רינג'רובר
שנפגע בחילוץ בגזרת סי אנד סאן של פעם.
אז ...
יש טעויות אנוש, יש חוסר שיקול דעת.
ויש טימטום, זלזול, עזות מצח וזה אפילו גובל ברשעות.
וממש X ממש זה לא קשור לג'יפאי או לא ג'יפאי.
רק דגים מתים שוחים עם הזרם...
קבלו עוד שיקול בחילוצים: לפני כמה שבועות הייתי במקרה במרכז כשהגיעה קריאה בקבוצת החילוצים של דרור על רכב שקוע בירקון. נסעתי וחילצתי ועזרתי והכל טוב ויפה, אלא שעכשיו הלכו לי שני מיסבי גלגל קדמיים אחרי שהתמלאו בבוץ ... 1500 ש"ח נזק, ובזבוז של הרבה זמן ועצבים ...
(לא ניכנס כאן לפרטים הטכניים, אפתח על זה שרשור התייעצות נפרד)
אז כמובן שאין לי כוונות לתבוע אף אחד, או ציפיות שמישהו יפצה אותי, שיקול הדעת היה שלי ואני לוקח עליו אחריות.
אלא שכמו שאני נמנע לחלוטין מטיולי בוץ ייעודיים מתוכננים, אחשוב פעמיים לפני שאתגייס לחלץ את האופורטוניסט שנסע להשתעשע בבוץ של הירקון.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמרו על קשר