מ-31 ל-33 בהחלט משנים יחס העברה.
במעבר מ 32״ ל 33״ לא צריך. בטוח.
(כפי שכבר נרשם, ההבדל בקוטר הצמיג באמת קטן).
האוטו לא יהפוך לעצלן או שתיין.
ראו טבלה מצורפת:
אתה ודורון מתבלבלים עם צמיגים גדולים באמת דוגמת ה 35״ וה 37״ (אופרה אחרת מבחינת היקף, רוחב ומשקל הצמיג) שם אכן מומלץ לשנות מכאניקה הכוללת בין השאר יחסי העברה וחיזוק סרנים וכל זה מסיבות טובות ומגוונות שחלקן הזכרתם.
היות ולא צריך לשנות יחס העברה (במידה המדוברת), מעדכנים במחשב רק את גודל הצמיג החדש ע״מ למנוע זיוף במהירות המוצגת (פעולה פשוטה מאוד שלוקחת שניות).
את עדכון יחסי העברה עושים (שוב בעדכון המחשב) ע״מ לתאם מחדש את העברת ההילוכים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
מ-31 ל-33 בהחלט משנים יחס העברה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אצלי במקור היה צמיג 31 עליתי ל 33 שיניתי יחסים ל 1:4.11 ומצטער שלא עליתי ל 1:456
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
רק מניח את זה כאן:
https://media.ford.com/content/fordm...verglades.html
אני לא מכיר עוד יצרן שנותן לך כננת ושנורקל.
לדעתי ,יש כאן קצת יותר מזה , יש כאן אמירה ,
אתה יכול לצאת מאולם התצוגה ישירות לשטח. כל שטח.
תוסיף לנדרובר לרשימה. גם עם גגון, ערכות השרדות מטופשות, ובחלק מהדגמים היה גם קיאק מטופש לא פחות.
בהמשך לשאילתא המקורית ,
פונה לחוכמת ההמונים שוב , בעקבות ההצעות הקודמות
הגבהה של פוקס (קיט של מופאר )
או הגבהה של אולדמן , ?
ונניח כרגע להפרשים במחיר.
מה לדעתכם עדיף ?
תודה מראש לעונים
אצלי קיט הגבהה עם פוקס (של מופאר).
סכ״ה מרוצה.
למיטב זכרוני, קיימים מספר סוגי קיטים עם איכויות שונות של קפיצים ובולמים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
יש עוד אופציה, קפיצים של טראפלקס עם בולמי פוקס..
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
מערכות חימום ריצפה חשמלי!!
סחטיין ירון, נראה מרשים!
והתמונה גם היא תוצר אמנותי יפיפה
עוד מעט סופ"ש
פוקס למיטב ידיעתי מייצרים בולמים.. ובולמים למיטב ידיעתי לא מגביהים את הרכב.
שווה לציין גם אלו קפיצים נבחרו לבסוף ואיך חוויית הנהיגה השתנה עקב כך.
לטובת הבאים בתור ...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
עכשיו נשאר רק להתפלל לחורף ברוך שלגים, ונצא שוב לחפש צרות בהר אודם....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
הקיט הוא של מופאר , הכולל כמובן גם קפיצים , עם בולמים של פוקס.
כאמור גם הוחלפו צמיגים למידה גדולה יותר 33 של BF 50/50
כך שקשה לי להגיד מה "אשמת" הצמיגים ומה "אשמת" ההגבהה
אבל
אם נתחיל ממבט מבחוץ , הרכב נראה הרבה יותר גבוה ומגודל
בנהיגה
הרכב נעשה מעט יותר עצלן , צריכת הדלק עלתה מעט.
יש יותר רעש בנסיעה , גם מהצמיגים ואולי נדמה לי אבל גם רעש הרוח גדל מעט
מצד אחד עליה על מכשולים פשוט לא מורגשת , נראה בנתיים שהכל עובר הרבה יותר חלק
מקומות שבעבר כנראה הייתי שומע איזה שפשוף קטן מהמגנים כעת עוברים ללא רעש.
בשטח כנראה צריך להוריד יותר אוויר. הייתי רגיל להוריד ל 25 בצמיגים הקודמים , נראה לי שכאן אצטרך להוריד לאיזור ה 20
אבל בשביל זה צריך לעשות עוד כמה טיולים
השבת הקרובה נוסעים למעלה זירון , עשיתי אותו בצורה הקודמת , כעת אוכל אולי להשוות.
- - - Updated - - -
תודה , בהחלט נראה טוב ,
והתמונה זה תודות למכוון טוב שיודע להניח את הצמיגים במקום הנכון
- - - Updated - - -
ממתינים בכליון עיניים
אתה מוריד מעט מדי אוויר
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
שמרו על קשר