אפשר לשאול למה ולמה ? לאיזה רכב ומדוע דווקא WEBER ?
פנה לינוביץ בת"א - הוא מייבא WEBERים, כמו כן יש עוד כמה משפרים בארץ גם בתחום הפרייבטים שמייבאים קרבורטורים כאלה.
שלום חברים היכן אפשר לקנות קרבורטור של weber
חדש או משומש
אפשר לשאול למה ולמה ? לאיזה רכב ומדוע דווקא WEBER ?
פנה לינוביץ בת"א - הוא מייבא WEBERים, כמו כן יש עוד כמה משפרים בארץ גם בתחום הפרייבטים שמייבאים קרבורטורים כאלה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אפשר לשאול איזה וובר?
אם אתה רוצה 2 45 שוכבים אני מכיר מישהו שמוכר......
יש לי סמוראי 93 ואני מעוניין בשיפור הביצועי מנוע
וגם נמאס לי מהקרבורטור הלא אמין הזה!!!
קודם כל - סמוראי זה לא מטוס אז אל תצפה להשיג אימפרזה ברמזור.
אבל הדרישה שלך לגיטימית, גם אני החלפתי קרבורטור כמו רבים וטובים כאן.
ממליץ לך לרדת מWEBER , אפילו שהם איכותיים ולשפר על ידי החלפה לקרבורטור סובארו כפי שרבים עשו ואני ביניהם - זה פשוט יותר זול ומבחינת חלפים ותקלות , יהיה לך למי לפנות בארץ במידה ותתקל.
דבר עם קובי הנקרא combina37 באתר, הוא מבין בתחום וסידר לי את הקרבורטור הזה, יש עוד כמה פה שמבינים וכמובן יש משפרים מקצועיים כמו דוד מ"דרך השטח"בכפר הנגיד שמומחים בנושא שיפור ביצועי מנוע והפיכת סמוראי לאצן אולימפי (וכל זה מבלי להחליף את המנוע!) כמו גם לשיפורים נוספים....
בהצלחה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מה נותן הקרבורטור של סובארו?
מבחינת הלועות והתוצאה הסופית - כוח , הם די זהים.
הסמוראי מקבל BOOST של כוח שפשוט לא יאומן.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
קרבורטור וובר בנוי על שני קרבורטורים כפולים שוכבים ודורש ממך החלפת סעפת יניקה
אני ראיתי כבר שני סמוראים עם קרבורטורים כאלו
דברים חשובים שצריך לדעת:
א. קשה מאוד להוציא שנורקל ז"א מעברי מיים נמוכים ממכסה המנוע קצת מגביל אותך
ב. קשה לכוון את הטורים סרק ע"י שני קרבורטורים שהפעלתם מכנית לחלוטין והכיוון משתנה מידי חודש
ג. אין לך מצב לשנות את צריכת הדלק כמו הסולונואיד של הסוברו
ד. יקר מאוד ניתן להשיג בכ1500 ש"ח כולל סעפת
ה. אני אוהב את הסוברו קל זמין זול נוח וחייייה ררררעעעה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
לכל אלו שמהללים את הקרבורטור של סובארו אולי שמישהו ממכם ילך לעשות בדיקת הספק?
אני בטוח שהרבה חברים ישמחו לדעת את תוצאות הבדיקה.
היה מתחת ל-50 כ"ס,
היה מעל-200 כ"ס,
אופנועים עם 4 צלינדרים (קרבורטורים ) מכוונים כל 6000 ק"מ (כל טיפול)נכתב במקור על ידי combina347
הכיוון מתבצע עם שעוניי וואקום.
זאת לא נראת לי הבעיה...
את זוכרת איך נפגשנו כאן לפני שנה,
על יד השיבר המטפטף הג'יפ שלי חנה.
(אריק........סיני)
קומבינה לוובר יש המון דגמים אולי הם מפורסמים בקרבורטורים שאתה מדבר עליהם שהיו מורכבים לרוב באלפא ובאופנועים עתירי כ"ס, אבל יש להם המון דגמים סטנדרטים לא שוכבים אלה עומדים אולי אפילו כאלה שיתאימו לסמוראי.
הם באמת קרבורטורים שצריכים הרבה אהבה! ( מה שאתה מדבר עליו ).
יותר מידי בשביל שמוראי, פשוט לא מתאים....
אצלי מורכב כרגע וובר 32 36 .. על ה16v החדש שלי
אני אתן חוות דעת בהמשך כי לא יצא לי לסוע הרבה.. בעיקרון המצערות לא רחבות בהרבה
ז"א 2 מצערות שהם טיפה יותר גדולות מהפתח הגדול בסובארו..
והדיזות שם שונו ע"י דוד מ"דרך השטח" להתאמה למנוע כמו שלי
הקרב' פותח מכנית את 2 המצערות אחת אחרי השניה ולפי הנסיעה הקצרה שהיתה לי הוא חזק יותר מסובארו.. ומרים סל"ד במהירות..
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
אצלי מורכב וובר כזה 32 DGAV שהוא ה שיפור שמציאים כל האתרים העוסקים בסמוראי בארה"ב. הוא מגיע בשתי תצורות, עם פילטר אויר מקורי (הקיט נקרא 600) ועם פילטר פתוח (601) של וובר. אצלי מורכב ה600.
מנסיוני הקרבורטור הזה אכן נותן תוספת כוח בכביש (תאוצה, שמירה על מהירות בעליות וכו') אבל הוא מאד בעייתי בשטח. בכל שיפוע קל כקשה הוא מגמגם עד להדממה מוחלטת של המנוע. ניתן לפתור את הבעיה הזו אבל לצערי אין בארץ מי שעושה את זה. בארה"ב הבעיה מאד מוכרת ובכל פורום שתעלה את נושא הוובר יפנו אותך קודם כל בלעיה הזו.
עכשיו לשיקולך. אני הייתי מוותר על תוספת הכוח ובלבד שלא יכבה לי הרכב בכל עליה שהיא מעט אתגרית.
ראה הפניה לשאלה שלי לנושא מהזמן האחרון, לרבות ההצעות לפיתרון
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=12142
שמרו על קשר