לא יודע לענות על השאלה ( של הפעלת כננת הפוכה), אבל סתם סקרן להבין את בעיית הגאומטריה.
מה בדיוק הבעיה להכניס את בכיוון הנכון?
לא יודע לענות על השאלה ( של הפעלת כננת הפוכה), אבל סתם סקרן להבין את בעיית הגאומטריה.
מה בדיוק הבעיה להכניס את בכיוון הנכון?
במצב רגיל, לא ניתן להכניס את הפין שנועל את המגש של הכננת לרסיבר.
ניתן להשתמש ב "מאריך״. מעדיף להמנע.
לעין לא מקצועית
במצב שהכננת הפוכה כל מה שמתחת למגש קרוב יחסית לקרקע, זה נראה שאולי זה יכול להגביל במצבים מסוימים
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
לדעתי בזמן האמת תתקשה באמת לחבר אותה ולעשות בה שימוש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
ארגן לך מאריך בנוסף לפין הסטנדרטי, וכך תוכל להחליט לפי הסיטואציה על המנח העדיף.
לא מצליח לחשוב על בעיה עקרונית עם המנח ההפוך.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
מקווה שניצלת את הקונספט הנשלף להרכיב רסיבר/ים מאחורה. זה סופר שימושי, אפילו יותר מהקדמי, ופחות מרחק לסחוב.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
הי לביא, הבעיה היא בזווית הגישה. צילום מהצד היה מסביר את הקושי להתקנה רגילה.
מאריך יפעיל לחץ גדול יותר על הזכר ועל ההאוזינג שלו במשיכה צידית. ויתכן שאפשר לקדוח חור נוסף בזכר ולייתר מאריך?
תודה יאיר.
כשהכננת במצבה הרגיל, אין גישה לחלק בו נכנס הפין. ניתן תיאורטית, לפרק את הפלסטיק הקידמי שבתוך תא המנוע ולהגיע לשם מלמעלה. פחות מתאים לי.
אתה מצליח בקלות להכניס את הכננת למקומה כשהידיות של המנשא כלפי מטה?
אם אין בעיה לעבוד עם כננת הפוכה, הייתי לפחות הופך את הידיות ביחס למנשא כדי לאפשר נשיאה נוחה שלו והכנסה למקום.
קח בחשבון שבדכ תיאלץ להשתמש בכננת כשהרכב בפוזיציה שלא דומה ללעמוד ככה על שביל/כביש. נראה לי קשוח להכניס כננת ככה בתוך שלולית בוץ או בשפץ באמצע עליה.
סתם זורק רעיון, אולי לוותר על הידיות האלה (המקוריות שכרגע מופנות כלפי מטה) בכלל ולבנות בחלק העליון ידיות חדשות שיקלו על הנשיאה, הכנסה והוצאה.
תתחדש
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הרעיון להפוך את הידיות ולהשתמש בכננת הפוך גם מאחור מעניין, אם כי מקרב את הכננת לרצפה, אבדוק.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא בטוח שהבנתי עד הסוף את מקור הבעייה (שים עוד תמונות) אבל לעבוד עם הכננת הפוכה הזוי.
לא יודע מי ביצע לך את העבודה, לא היית צריך לקבל את ההתקנה הזאת.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אפשר לחשוב על פתרונות פשוטים, למשל: המגש יישלף מהחלק שנכנס לרסיבר, ואז אתה מחבר את הזכר לרסיבר ואליו את המגש, או מנגנון פשוט שמאפשר את שליפת הכננת מהמגש עצמו.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
חשבת לקדוח חורים במקום אחר? יכול להיות ש 2-3 ס"מ לאיזה כיוון תהיה לך ישועה? אולי בכלל מהצד?
משהו לא עושה לי טוב שהכננת הפוכה ולא רואים מה קורה.
זה כלי עם פוטנציאל נזק גדול, שמשתמשים בו לעיתים רחוקות (== מיומנות והכרות נמוכה).
לא יעבוד בלי מאריך. היתה התלבטות עוד ביצור אם להוציא את הרסיבר שיבלוט יותר החוצה. הוחלט על flash לפגוש מטעמי נראות ובטיחות של פגיעה במקרה של תאונה.
מסכים לגבי מיומנות ונדירות של שימוש בכננת. זו גם הסיבה שהכננת לא קבועה.
ב 12 שנים שהחזקתי ברכב עם כננת השתמשתי בה לא יותר מ 5 פעמים. אפילו לא פעם אחת לחילוץ עצמי.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
ורק עלי רשומים 2-3 מהם….? יפה.
הכי טוב חבר עם כננת![]()
לביא,
כמה שוקל כל הסיפור הזה?
על איזה רכב זה מורכב?
איפה מתקינים כזה רסיבר?
The biggest things in life are your friends and family
שמרו על קשר