בושינגים של הקפיצים.
גם מאחורה.
תושבות מנוע.
היי חברים,אני מנסה לפתור את הבעיה,הגיפ מושך חזק ימינה ברגע שעוזבים את הגז,כמובן שמורגש ככול שהמהירות גבוה יותר
בדקתי מירכוז של הסרן על הבורג סנטר של הקפיצים,אך הם יושבים היטב...
יש רעיונות?
בושינגים של הקפיצים.
גם מאחורה.
תושבות מנוע.
כשמתגרשים, דווקא יש הרבה חופש. החופש הזה יקר..... אבל אין לו מחיר.
ומשהו אחר לגמרי, הדבר הראשון שעולה זו הבדיחה הישנה על ג'יפים: זה קורה בעיקר 200 מטר לפני תחנת דלק, נכון?............
תושבות של הנדנדות בשילדה? ( "6") הוחלפו? וידאת שה-6ים תקינים ולא שבורים?....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כן כשהחלפתי את הבושיניגים בקפיצים,הכנתי ששת חדשים מקפיץ ככה שכרגע הם באותו גודל כמו הבושיניג של הקפיץ
)2.5") והם מחוזקים היטב.
- - - Updated - - -
חחחהכוונה מתגרזים,לא מתגרשים...
כשמתגרזים יש סיכוך טוב.ואז גם לא מתגרשים.![]()
לא מכיר ג'יפים אבל
אולי לוקר (נועל טבור) אחד תפוס/נעול והשני משוחרר?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
ניסית לגעת בג'אנט אחרי נסיעה?
הוא חם?
יכול להיות שהברקס מעט תפוס ואז כשלא מועבר כוח, הוא מושך הצידה?
(קדמי ימין או אחורי שמאל)
יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
0544830630, [email protected]
נשמע לי כמו בעיית מתלים.
אבל אם כבר בדקת הכל כולל לחץ אויר בגלגלים, אז הבלמים זה הבאים בתור כמו שנכתב.
אבל תבדוק שוב את כל חיבורי הקפיץ.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בלמים לא תפוסים ,בדקתי.
לוקר תפוס זה רעיון,תכף אבדוק.
עשיתי בדיקה על מכונת כיוון פרונט,היו מגלים עם משהו עקום במתלים?
אי מקבילות של הסרן?
וואו!עכשיו מדדתי הפרש של 25 מ"מ בין הגלגלים!ואני גם רואה שהנדנדה נוטה הצידה!
מנוע אורכי, זה בגלל ציר התנועה של המנוע.
מהמר על תושבות מנוע
טוב,לאחר בדיקה של המרווחים של הסרנים,הם מקבילים(כמעט) ,סטייה של 2 מ"מ.
קודם בדקתי בין גנט לגנט,אז הייתה סטייה של 25 מ"מ כניראה שלא מדדתי כראוי
התושבות מנוע נראות נהדר.
הדבר היחידי שאני חושד זה שהנדנדה יושבת על הצד.
החורים בקפיץ לא אובלים.
אובד עצות...
פטנט שלמדתי ממכונאי, מצריך 2 אנשים:
אחד יושב בכסא הנהג, לוחץ חזק על הבלמים ובמקביל משתמש במנוע לנסות להניע את הרכב קדימה (הבלמים צריכים לנצח), כך מספר פעמים בעוד האדם הנוסף עובר חיבור אחרי חיבור לחפש חופשים.
בהצלחה![]()
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אצלי - קיט חדש רוביקון אקספרס , בושינגים חדשים - באוזן הקבועה כאלו עם שרוול מתכת פנים וחוץ , מוכנס עם פרס .
בנדנדות פוליאוריטן עם שרוול פנימי .
לאחר מספר חודשי נסיעה - אותה התופעה בדיוק - עזיבת גז - הסיקס מושך ימינה .
האמת - לא חשדתי בבושינגים ( חדשים , בקושי 2000 ק"מ ) .
בקיצור - שני הבושינגים הקדמיים הקבועים היו מפוררים בייחוד הימני .
גם אצלי סחורה "איכותית" .
אילן
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אתה מתכוון לבושינגים הקדמיים בסרן האחורי?
אני חושד משום מה בנדנדות,אחת מהן נוטה החוצה..
אבל אתה שכנעת אותי לבדוק שוב את הבושינגים.
- - - Updated - - -
ושוב בדקתי עם מטר את המרחקים בין הגנטים,ולא בין הסרנים,עם הגה ישר כמה שניתן,ועדיין יש הבדל של 20 מ"מ...
אני שוקל לפרק שוב את הקפיצים מהרכב ולבדוק את הבושינגים כמו שצריך...
ולמה דווקא ימינה? זה מעניין... כיוון הסיבוב של שרשרת ההינע הוא נגד כיוון השעון במבט כלפיי כיוון הנסיעה (מאחורה כלפי הקדימה). כשאתה תחת תנועה קבועה או תאוצה הדרייבשאפט מנסה "לסובב" את הסרן סביב צירו של הדרייבשאפט.. כאילו דורך קפיץ. מה שקורה הוא שהסרן האחורי זז בכמה מ"מ ימינה תחת תנועה (קפיץ ימני נסגר קלות, קפיץ שמאלי נפתח קלות). כשאתה מוריד את הרגל מהגז ה"קפיץ" משתחרר, הסרן האחורי חוזר למרכז ובעצם זז שמאלה, ולכן הרכב פונה ימינה. אני מתערב שתחת תאוצה חזקה אתה ממש יכול להרגיש את החלק הקדמי שמאלי מתרומם.
לעניינו של דבר, זה קשור ישירות למתלים וכמראה מאחורה.. נדנדות גבוהות, בושינגים גמורים, ברגים לא מחוזקים, יובולטים עייפים, קפיץ עקום, קלינים שבורים.. משהו באזור הזה.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
תגובה שמצאתי ברחבי האינטרנט:
Wow, all those posts and no one posted the correct answer.
It is due to the drag link geometry, not frame flex..
When you accelerate, the front end rises up. This means that the angle of the drag link gets steeper, which pulls the steering to the left.
When you decelerate, the front end dives, and pushes the steering to the right.
The more steeply angled your drag link, the worse the problem.
זו תופעה שנקראת באמפ-סטיר.
זה לא משהו שמתחיל יום אחד. מדובר בתופעה שנובעת מחוסר התאמה בין גאומטריות ההיגוי והמתלים למשל אחרי הגבהה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר